Spring naar inhoud

- - - - -

kitten opgevangen door teefje chelsea

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#31 Geplaatst 22 juni 2010 - 16:24

ja gisteren een filmpje gemaakt en mijn mannetje gaat het mij erop zetten strakjes hoop ik.. :goofy: dan zie je hoe klein het is en het bij chelsea ligt ...

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#32 Geplaatst 22 juni 2010 - 21:15

Ik hoop echt dat het lukt met dit kleintje.Zou wel héél speciaal zijn om een poezel in huis te hebben die opgevoed is door de hond.Veel moed met je slapeloze nachten en veel sterkte voor het kleintje!Mooi van jou dat je dit doet. :)

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#33 Geplaatst 23 juni 2010 - 11:30

gisteren is het kleintje toch 11 gr bijgekomen dus ik was heeeeeeel blij dat het niet meer bergaf ging..dan zal het vandaag ook wel zo zijn hoop ik toch
de 4 de dag is ze dus 106 ;)

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 23 juni 2010 - 11:52

Dat is supernieuws! :thumb: Hopelijk komt ze nu mooi elke dag bij. Ik duim voor je. :duim:

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 23 juni 2010 - 12:37

Ik duim mee dat het verder zo goed blijft gaan met het kleintje :thumb: :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 23 juni 2010 - 13:01

OOOOOOOOoooo wat lief van je en van je hond!!! :thumb:
Ik smelt gewoon als ik dit verhaaltje lees...!!
Ik hoop van harte dat het kleintje het haalt!! Heb je het al een naam gegeven? Ken je het geslacht??
Iemand zei dat het mogelijk is dat het afgestoten werd omdat het mogelijk iets mankeert. Wel, wat dan nog?? Ik heb ook poezen met een gebrek, en die zijn perfect gelukkig!!! Beiden zouden ze in de natuur niet overleven inderdaad, maar in een beschermde omgeving zoals een huis en liefhebbende mensen lukt dat perfekt!!
Ik heb het hier over mijn Snoopy en mijn Inka. Snoopy heeft geboortedefecten en heeft daardoor maar 3 bruikbare pootjes en een open borstbeen; Inka heeft Celebrar Hypoplasie: zij heeft geen coördinatie tussen vóór- en achterpoten, bijna geen evenwicht en zeer slechtziende).

Heel veel succes met je kleintje!!

Oh ja, niet schrikken wanneer het op een dag ineens begint te blaffen ipv van te miauwen :engel: :lachen: :lachen:

Bewerkt door Lut, 23 juni 2010 - 13:01.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 23 juni 2010 - 13:11

:thumb: Ik vind het zooo super van jou dat je dit doet! Ik duim heeel hard mee! :geluk: :thumb:

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#38 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:17

dank je wel allemaal voor de mooie en meelevende antwoorden ja ben zo blij want vandaag was ze weer 12 gram bij ..hoe super en chelsea  doet het nog altijd even goed... :love3: hoe kan ik hier een foto plaatsen aub..hij zegt dat ik een url moet intypen?? het lukt me dus niet...kan iemand mij hiermee helpen wat ik juist moet doen aub??

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#39 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:20

hahaha Lut die van jou is wel grappig hihi..mss blaffen wie weet ja...
en mijn klein poesje lijkt op jou rosseke .. :d

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#40 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:25

en amai lut je hebt ook een doorzetting en veel liefde in je want veel mensen zouden het niet willen ja...alleen om te pronken willen ze dikwijls eentje maar uit liefde is wel wat anders...ik vang hier zowat alles op van duif tot olifant hihi grapje..je weet wel allerlei dieren in nood pak ik bij me verzorg het en laat het weer vrij..heb verleden week een duif aangekregen die verzwakt was en heb het verzorgd en nu laat ze me niet meer gerust hahaha als ik buiten kom zit ze op mijn hoofd hihi...geraak ik dus niet meer vanaf..wil maar zeggen dat geen enkel dier me teveel is om te verzorgen of op te vangen maar honden en katten zijn toch de lievelingetjes...ik ga snel nog even proberen voor een foto en filmpje erop te zetten.

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#41 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:37

ik hoop dat jullie de foto's kunnen bekijken..
http://www.kattensit...or-chelsea.html

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#42 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:42

heb naar de foto's gezien.super zeg.ik duim alvast dat alles goed mag blijven gaan.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:51

Ja, de foto's zijn echt hartverwarmend! :) :love3:

Guest_leentje67_*
Guest_leentje67_*

#44 Geplaatst 23 juni 2010 - 20:53

een filmpje hoe je ziet dat het poesje bij chelsea wilt drinken..
mss niet zo heel duidelijk met de rode lamp..

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#45 Geplaatst 23 juni 2010 - 21:01

:heart: :love3: