Spring naar inhoud

- - - - -

Is er dan toch nog hoop?

• Log in om te reageren
85 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 01 september 2010 - 12:15

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#77 Geplaatst 01 september 2010 - 12:18

:) :) :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#78 Geplaatst 02 september 2010 - 22:28

en en? is er al nieuws? :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#79 Geplaatst 02 september 2010 - 22:49

Oeeeeeeeeee spannend!!!

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 03 september 2010 - 01:12

we zijn ons volop in alle mogelijke kleurencombinaties aan het verdiepen (wat een heerlijk excuus om niet te studeren) maar veel verder zijn we nog niet.
een blue of lilac lynx point? een blue mid high white bicolour?
veel verder dan *iets met blauw en zo wit mogelijk* geraken we precies nog niet. nu ja, lien heeft dan ook veel minder tijd dan ik om zich echt te kunnen verdiepen. we vinden elmo mooi, en de dolletjes van sarahtje (daar zit een lynxje bij geloof ik) hoewel we daar enkel de kittenversie van gezien hebben natuurlijk, boris vinden we ook mooi. het zal dus iets blue worden eh! of lilac. ik denk toch, als ik het allemaal goed begrepen heb, dat een bicolour het "witst" blijft? heb een hele powerpoint gemaakt. en een heus overzicht van alle kleuren met fotootjes als voorbeeld erbij. nog niet af hoor!

zelf ben ik wel fan van andere kleurtjes ook nog, maar die hebben dan weer niet altijd de blauwe ogen. ja en dat moet. ik heb op dit moment eigenlijk zoiets van: we gaan naar een cattery en we zien welk karaktertje het best bij ons past.
maar tis wel tof om me zo te verdiepen erin. veeeeel ingewikkelder dan de britjes zeg, fjoew.

oh enne, calaquendi heeft al een pb'tje teruggestuurd, maar ze weet nog niet precies welke kittens al gereserveerd zijn en welke niet. rond half september zouden er wel halfbroertjes en zusjes van elmo geboren worden! verder al een louche mailtje gehad van een cattery en we zouden eens moeten gaan kijken naar het kitten van temptation hier op het forum.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#81 Geplaatst 03 september 2010 - 20:07

xantippe zei:

we zijn ons volop in alle mogelijke kleurencombinaties aan het verdiepen (wat een heerlijk excuus om niet te studeren) maar veel verder zijn we nog niet.
een blue of lilac lynx point? een blue mid high white bicolour?
veel verder dan *iets met blauw en zo wit mogelijk* geraken we precies nog niet. nu ja, lien heeft dan ook veel minder tijd dan ik om zich echt te kunnen verdiepen. we vinden elmo mooi, en de dolletjes van sarahtje (daar zit een lynxje bij geloof ik) hoewel we daar enkel de kittenversie van gezien hebben natuurlijk, boris vinden we ook mooi. het zal dus iets blue worden eh! of lilac. ik denk toch, als ik het allemaal goed begrepen heb, dat een bicolour het "witst" blijft? heb een hele powerpoint gemaakt. en een heus overzicht van alle kleuren met fotootjes als voorbeeld erbij. nog niet af hoor!

zelf ben ik wel fan van andere kleurtjes ook nog, maar die hebben dan weer niet altijd de blauwe ogen. ja en dat moet. ik heb op dit moment eigenlijk zoiets van: we gaan naar een cattery en we zien welk karaktertje het best bij ons past.
maar tis wel tof om me zo te verdiepen erin. veeeeel ingewikkelder dan de britjes zeg, fjoew.

oh enne, calaquendi heeft al een pb'tje teruggestuurd, maar ze weet nog niet precies welke kittens al gereserveerd zijn en welke niet. rond half september zouden er wel halfbroertjes en zusjes van elmo geboren worden! verder al een louche mailtje gehad van een cattery en we zouden eens moeten gaan kijken naar het kitten van temptation hier op het forum.

Ik wil me daar ook eens in verdiepen in al die kleuren enz.
Het is inderdaad ferm ingewikkeld bij Ragdolls! Ik kan er zelf niet altijd aan uit hoor, ik weet gewoon dat Elmo een blue point bicolor is, en wat de voorwaarden zijn om daaraan te voldoen. Maar dat is het dan ook :oops: :)
Ik denk wel dat als je een blue met wit wil, je met een blue point bicolor het meeste wit gaat hebben ja.
Wat leuk dat er half september weer beebjes zijn bij Mady! Dan kan je misschien eens gaan kijken ;)
Oei een louche mail? Dat klinkt niet goed.
Véél succes nog verder met het uitpluizen :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 03 september 2010 - 20:16

Onze vent is het witste en ik ben gek van zijn witte leeuwenpootjes en zijn spierwitte buikje. Een lilac is ook heel licht, ik vind onze Mystic ook vrij licht voor een blue pointje te zijn. Een cream lynx is ook heel licht. Een mid high white en/of high mitted bicolour zijn het lichtste.

Bewerkt door Spanishke, 03 september 2010 - 20:20.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#83 Geplaatst 03 september 2010 - 21:23

Wij hebben ook 3 ragdolls met allen verschillende kleuren.
Ik vind ze allemaal wel iets hebben en kan echt niet zeggen welke ik het mooiste vind.
Wij hebben:
- seal bicolor
- blue lynx mink mitted
- seal point

Moest er bij ons nog eentje bijkomen dan zal het een tricolortje zijn. Daar ben ik écht weg van.

Bewerkt door Heidiken, 03 september 2010 - 21:24.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 03 september 2010 - 21:26

Heidiken zei:

Wij hebben ook 3 ragdolls met allen verschillende kleuren.
Ik vind ze allemaal wel iets hebben en kan echt niet zeggen welke ik het mooiste vind.
Wij hebben:
- seal bicolor
- blue lynx mink mitted
- seal point

Dat is echt zooo waar! Seal mitted zag mijn vriend ook niet graag, nu wel met onze Yumi. Ik vind haar warme kleuren in combinatie met haar witte pootjes superschattig. Zelf gaat mijn voorkeur niet direct uit naar een bicolour, maar ik ben stapelverliefd op onze vent :love4: en hoewel ik altijd dacht het liefste een blue point te zien, zie ik Mystic daarom niet liever dan de andere
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#85 Geplaatst 03 september 2010 - 21:31

en hoe zit dat daar ? voor wanneer is de gezinsuitbreiding ? :heart:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#86 Geplaatst 03 september 2010 - 21:34

De meeste mensen die hier op bezoek komen als die mogen kiezen tussen seal en blue verkiezen die seal. Mijn man heeft ook een voorkeur voor seal. Maar het zijn alle3 mijn poezen. Ik verzorg en knuffel ze en ben altijd in de weer voor hen zodat ik écht geen verschil in schoondheid in ze zie :heart: . Ik ben gewoon verliefd op hen alle3. Tis gewoon een ras om verliefd op te worden.