Spring naar inhoud

- - - - -

niezen en tranende oogjes

• Log in om te reageren
175 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#166 Geplaatst 19 mei 2009 - 17:56

:dance: :thumb: :jump:

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#167 Geplaatst 19 mei 2009 - 20:13

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#168 Geplaatst 19 mei 2009 - 21:32

super hopen dat het zo blijft

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#169 Geplaatst 19 mei 2009 - 21:39

:thumb: :thumb: :thumb:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#170 Geplaatst 18 juni 2009 - 09:47

onze indy is sedert gisteren beginnen niezen(binnen)..... ze heeft geen tranende oogjes alleen niesde ze een keer of vier na elkaar... ze toont ook geen ziekelijke indruk en er hangen geen korstjes aan haar neusje....
deze morgen had ze weer een niesbui (buiten).. ik weet dat ik dit in het oog moet houden maar kan het zijn dat katten niezen binnen bepaalde seizoenen? of gewoon een beetje verkouden zijn? :catnoknow

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#171 Geplaatst 18 juni 2009 - 09:48

Enya niest ook af en toe en zag deze morgen kleine korstjes aan haar oogjes hangen :( hoop dat het niet opnieuw begint, Shanti niesde ook paar keer. Maar ik heb de DA verwittigd dat ze hen nogmaals mag inenten met een inenting tegen Clamydia.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#172 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:07

Ik hoor ze hier ook wel eens niezen en dan vooral Marley. Maar hij is altijd alert en absoluut niet ziek, goede eetlust etc....
Nu ga ik er wat beter mee om maar in het begin hing ik elke keer aan de telefoon van de DA.
Die vond dat ik het ff moest aanzien want altijd AB geven weigerde hij, Marley moest zelf weerstand aanmaken...
Dus ik probeer nu niet gelijk het ergste te denken maar houd hem wel nauwlettend in de gaten voor als het verergert.
Ik hoop dat het bij jullie ook goed blijft gaan, succes hoor!
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#173 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:07

ik weet natuurlijk niet of ze ooit al niesziekte heeft gehad... bij mij is ze ervoor ingeent geweest op 6maanden oude leeftijd... en in die 10 maand dat ze hier woont heb ik haar nog nooit horen niezen. :catscratchhead

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#174 Geplaatst 18 juni 2009 - 11:47

miranda zei:

ik weet natuurlijk niet of ze ooit al niesziekte heeft gehad... bij mij is ze ervoor ingeent geweest op 6maanden oude leeftijd... en in die 10 maand dat ze hier woont heb ik haar nog nooit horen niezen. :catscratchhead

een van de mijne niest af en toe ook ...

volgens da niks om zorgen over te maken op voorwaarde dat het enkel niezen is (dus geen tranende ogen, geen snot, etc). Zolang het een zuivere nies is kan het stof, allergie, irritatie, etc zijn.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#175 Geplaatst 18 juni 2009 - 15:28

frv zei:

een van de mijne niest af en toe ook ...

volgens da niks om zorgen over te maken op voorwaarde dat het enkel niezen is (dus geen tranende ogen, geen snot, etc). Zolang het een zuivere nies is kan het stof, allergie, irritatie, etc zijn.

wat bedoelen jullie onder tranende ogen .. dat het water er uitloopt zoals je huilt??? ik zie wel dat ze vochtige oogjes heeft maar er loopt niks uit... ze niest ook niet constant soms eens een aanval... en voor de rest haar eetlust is ook goed enz..dus moet ik me voorlopig geen zorgen maken???

Ik he nog eens in haar boekje gekeken ze is wel ingeent geweets tegen kattenziekte en niesziekte 10 maand geleden en moet terug rond 18/8

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#176 Geplaatst 18 juni 2009 - 16:41

miranda zei:

wat bedoelen jullie onder tranende ogen .. dat het water er uitloopt zoals je huilt??? ik zie wel dat ze vochtige oogjes heeft maar er loopt niks uit... ze niest ook niet constant soms eens een aanval... en voor de rest haar eetlust is ook goed enz..dus moet ik me voorlopig geen zorgen maken???

Ik he nog eens in haar boekje gekeken ze is wel ingeent geweets tegen kattenziekte en niesziekte 10 maand geleden en moet terug rond 18/8

zolang er geen grote korsten in hangen en er geen etter of ontsteking is hoef je je geen zorgen te maken ...