Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenwinkel

• Log in om te reageren
90 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#16 Geplaatst 15 april 2009 - 15:06

Roosje zei:

Inderdaad !

Hmm... vreemd. Toen wij nog in Leuven woonden zijn we daar regelmatig geweest. Raar mannetje wel, niet enthousiast om iets te verkopen. Maar heb nooit iets gezien waarvan de datum door was.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 15 april 2009 - 15:42

Pixel zei:

Hmm... vreemd. Toen wij nog in Leuven woonden zijn we daar regelmatig geweest. Raar mannetje wel, niet enthousiast om iets te verkopen. Maar heb nooit iets gezien waarvan de datum door was.

Ja het waren hun calciumpreparaten van Beaphar, waarschijnlijk verkopen ze dat niet veel en hadden ze geen zin om het weg te doen.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 15 april 2009 - 15:52

Roosje zei:

Ja het waren hun calciumpreparaten van Beaphar, waarschijnlijk verkopen ze dat niet veel en hadden ze geen zin om het weg te doen.

Ohja dat kleine winkeltje aan de Vaart daar... Ik ben er ooit 1 keer binnengeweest, en het zag er onverzorgd en onordelijk uit binnen; de man in de winkel was ook maar ne rare. Maar heb er uiteindelijk niks gekocht (weet niet meer wat k moest hebben toen, maar hij had het niet iig). Ben dan doorgereden naar de AVEVE. Met mooi weer rij ik dikwijls met de fiets wel eens tot aan de AVEVE trouwens. Dat kleine winkeltje rij ik nu altijd voorbij... O:)
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 15 april 2009 - 15:57

dat zo'n winkels nog open mogen blijven zeg :catscratchhead

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 15 april 2009 - 16:11

Karolientje zei:

Ohja dat kleine winkeltje aan de Vaart daar... Ik ben er ooit 1 keer binnengeweest, en het zag er onverzorgd en onordelijk uit binnen; de man in de winkel was ook maar ne rare. Maar heb er uiteindelijk niks gekocht (weet niet meer wat k moest hebben toen, maar hij had het niet iig). Ben dan doorgereden naar de AVEVE. Met mooi weer rij ik dikwijls met de fiets wel eens tot aan de AVEVE trouwens. Dat kleine winkeltje rij ik nu altijd voorbij... O:)

Ja, bij mij is het ook bij die ene keer gebleven...
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#21 Geplaatst 15 april 2009 - 19:33

Tja, ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde. Er zijn hier niet superveel dierenwinkels in de buurt en de paar die er zijn, zijn wel goed dus nog geen slechte ervaringen met dierenwinkels tot nu toe..

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#22 Geplaatst 15 april 2009 - 19:42

Ik vind dat ge tegenwoordig overal op de datums moet letten en niet alleen in dierenwinkels :evil: hier bij ons in de gb is het vreselijk gesteld. Ik heb dan altijd meedelijden met de oudere mensen die de datums niet zo goed meer kunnen lezen. Heb al klacht ingediend maar reactie???? Vergeet het.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#23 Geplaatst 15 april 2009 - 22:00

Hier in de spar in Herent is het ook verschrikkelijk hoor. Ik denk dat de helft van hun waren vervallen zijn. Ze plakken bovendien nieuwe datums over vervallen dingen heb ik hier en daar al gezien. Ook dingen die al paar dagen vervallen zijn, krijgen dan zo'n sticker met -50% erop. Alsof ik het dan nog zou kopen :s Andy heeft er overlaatst ook is een bus slagroom gekocht, hij komt thuis en wil die open doen, die was al gebruikt! En als je daar voorbij de vleesfrigo loopt, val je bijna omver van de zure stank. :misselijk:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#24 Geplaatst 15 april 2009 - 22:02

Pixel zei:

En als je daar voorbij de vleesfrigo loopt, val je bijna omver van de zure stank. :misselijk:

:misselijk: :misselijk: :misselijk:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#25 Geplaatst 15 april 2009 - 22:35

Pixel zei:

Hier in de spar in Herent is het ook verschrikkelijk hoor. Ik denk dat de helft van hun waren vervallen zijn. Ze plakken bovendien nieuwe datums over vervallen dingen heb ik hier en daar al gezien. Ook dingen die al paar dagen vervallen zijn, krijgen dan zo'n sticker met -50% erop. Alsof ik het dan nog zou kopen :s Andy heeft er overlaatst ook is een bus slagroom gekocht, hij komt thuis en wil die open doen, die was al gebruikt! En als je daar voorbij de vleesfrigo loopt, val je bijna omver van de zure stank. :misselijk:

Oh my god... :misselijk:

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#26 Geplaatst 15 april 2009 - 23:21

lizke zei:

Neen, het was in Veerle denk ik of Okselaar... En het noemde DIERENPARADIJS, stel u voor!!!!! :evil:

nope die is in schoot en is idd onverzorgd, ben ik ene keer geweest langs de ingang binnen recht naar de uitgang

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#27 Geplaatst 16 april 2009 - 07:46

Ja, idd... Schoot kan ook... :misselijk:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 16 april 2009 - 08:34

Ow my god!! :trance:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 16 april 2009 - 10:32

Muizepoes zei:

Ik vind dat ge tegenwoordig overal op de datums moet letten en niet alleen in dierenwinkels  hier bij ons in de gb is het vreselijk gesteld. Ik heb dan altijd meedelijden met de oudere mensen die de datums niet zo goed meer kunnen lezen. Heb al klacht ingediend maar reactie???? Vergeet het.

Ja dat is inderdaad zo, overal !!! Laatst kocht ik in de CORA in Woluwe bio tomaten, die zitten in een plastiek  en liggen op een karton, dus je ziet enkel de bovenkant.  Die zag er mooi uit maar toen ik thuis kwam waren ze onderaan allemaal rot.  En in het warenhuis waren ze gescand als "mango's" ?? maar wel aan de juiste prijs.  Dus ik terug naar de CORA 's anderendaags met mijn kasticket. Was nogal een vriendelijke :evil: mevrouw maar ze heeft het dan toch terugbetaald.
Maar soms vind ik ook groenten/fruit in warenhuizen die al licht aan het rotten zijn.
Ik kijk ook altijd direct mijn kasticket na, hoe vaak ik daar al fouten in gevonden heb, en natuurlijk steeds in mijn nadeel.
Op de Tiensestraat in Leuven is ook een dieet/bio winkel, vroeger gaf ik Yarrah aan de katten, ik was in de buurt en dacht ik spring hier effe binnen en al hun droge voeding van Yarrah was ook vervallen.  Die mevrouw heeft zich dan geexcuseerd en ik hoop dat ze inderdaad daarna de artikelen weggedaan heeft.  
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 16 april 2009 - 11:16

:misselijk: :misselijk: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag