Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenwinkel

• Log in om te reageren
90 reacties op dit onderwerp
Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#76 Geplaatst 17 april 2010 - 09:38

ooh brenda :x

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 17 april 2010 - 12:23

Pixel zei:

Hier in de spar in Herent is het ook verschrikkelijk hoor. Ik denk dat de helft van hun waren vervallen zijn. Ze plakken bovendien nieuwe datums over vervallen dingen heb ik hier en daar al gezien. Ook dingen die al paar dagen vervallen zijn, krijgen dan zo'n sticker met -50% erop. Alsof ik het dan nog zou kopen :s Andy heeft er overlaatst ook is een bus slagroom gekocht, hij komt thuis en wil die open doen, die was al gebruikt! En als je daar voorbij de vleesfrigo loopt, val je bijna omver van de zure stank. :misselijk:

Hier hebben we ook zo'n spar in een dorp te Leffinge. Aangezien hij de enige winkel is, kan hij ervan profiteren, want oude mensen die minder goed te been zijn, zijn wel verplicht om daar te kopen of mensen die één iets hebben vergeten van de grote winkel en dringend iets nodig hebben. Ik ben ook eens (jaren geleden toen ik nog thuis woonde) terug gegaan naar daar om te zeggen dat het katteneten vervallen was en hij antwoordde dat zoiets niet erg is, want katten zullen dat wel opeten. Ik heb hem een boze blik gegeven en gezegd dat ik mij geld terug wilde :catcurs .

Ik kan dat toch niet geloven dat daar niets aan gedaan wordt hoor. Integendeel de winkel is ondertussen uitgebreid en het is nog geen haar beter. Zowel voeding voor mensen als voor dieren zijn vervallen!!
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 17 april 2010 - 13:32

Brenda, om pas open te zijn vond ik het van speeltjes toch al een goed begin :)
Er was ook een heel assortiment tuigjes en halsbandjes. Mandjes en krabpalen waren er nog niet zo. Verzorgingsproducten ook niet.
Kan wel zijn als je een tijdje wacht dat het interessanter wordt :x (meer spullen).

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#79 Geplaatst 18 april 2010 - 11:30

Ik ben gisteren nog eens in dierenparadijs gaan kijken.
Het ziet er eigenlijk al een stuk beter uit. Ik denk dat ze toch wel veel dieren aan het verhuizen zijn. De kuikens zijn niet met zoveel (maar er kunnen er ook al verkocht zijn) De meeste konijnen hebben wel veel plaats alleen over sommigen twijfel ik nog. Ik vind wel dat zo er veel vogels hebben. Buiten de dieren was alles inorde.

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 19 april 2010 - 20:49

Sorry voor de late reactie! Ben dit weekend niet online geraakt.

De openingsuren zijn van dinsdag t/m zaterdag van 9.00u tot 19.00u zondag van 9.00u tot 17.00u, maandag gesloten.
Zaterdag 1 mei, zondag 2 mei en maandag 3 mei = openingsweekend met tal van acties en attentie voor elke klant =)

Vind het een propere en overzichtelijke winkel.
Krabpalen, (honden)manden, vogel- en konijnenkooien staan in de kelder.
Super vriendelijke verkoopster ook.

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#81 Geplaatst 19 april 2010 - 21:01

dan moet ik eens kijken :)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 21 april 2010 - 14:11

cheryl zei:

Sorry voor de late reactie! Ben dit weekend niet online geraakt.

De openingsuren zijn van dinsdag t/m zaterdag van 9.00u tot 19.00u zondag van 9.00u tot 17.00u, maandag gesloten.
Zaterdag 1 mei, zondag 2 mei en maandag 3 mei = openingsweekend met tal van acties en attentie voor elke klant =)

Vind het een propere en overzichtelijke winkel.
Krabpalen, (honden)manden, vogel- en konijnenkooien staan in de kelder.
Super vriendelijke verkoopster ook.

Oh in de kelder!! Daarmee dat ik geen krabpalen en mandjes vond! Inderdaad heel vriendelijke verkoopster :)

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 21 april 2010 - 21:48

Ik was mijn vriend eigenlijk aan het volgen en hij ging de kelder in, anders had ik het misschien ook niet gezien hoor :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 21 april 2010 - 23:03

ooooh dat had je nu niet moeten zeggen :x krabpalen en mandjes :cheer: oooh liefjeeeuuhhh :ha :x

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 21 april 2010 - 23:10

Brenda... zei:

ooooh dat had je nu niet moeten zeggen :x krabpalen en mandjes :cheer: oooh liefjeeeuuhhh :ha :x

Echt veel waren het er wel niet en ik vond ze ook niet echt goedkoop, de gewone winkelprijs was het.

Guest_Daphnii__x3_*
Guest_Daphnii__x3_*

#86 Geplaatst 01 juni 2010 - 09:01

Ik vindt dat er veel meer controle moet gedaan zorden in zo winkels, en dat ze dieren houden tot daar aan toe, maar ze moeten genoeg eten en drinken hebben en zeker en plaats die groot genoeg is

Guest_christophecarolien_*
Guest_christophecarolien_*

#87 Geplaatst 07 juli 2010 - 13:23

hallo,

Toevallig kom ik ook af en toe in deze dierenwinkel!
MBtreft de kuikentjes die je daar zag, deze dienen als voer en niet meer als kip, het is trouwens een hele grote winkel, men is er zeer vriendelijk en behulpzaam en zeer begaan met alle beestjes!
Had je gemeld dad het voer vervallen was? Dan hed je zeker een eerlijk antwoor dmogen terug verwachten want dit is echt hun gewoonte niet!
Jammer dat je zo snel zwart wit reageert! Missen is menselijk en heus een mens of een dier zal niet doodvallen van een overtijd product!
Je moest eens weten wat je zelf at dat al heel lang over tijd is geweest en gewoon een ander verkaking heeft gekregen, inspecties of niet ik weet dat het meer frequent gebeurd dan af en toe!
Groetjes  Christophe

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#88 Geplaatst 07 juli 2010 - 13:42

christophecarolien zei:

hallo,

Toevallig kom ik ook af en toe in deze dierenwinkel!
MBtreft de kuikentjes die je daar zag, deze dienen als voer en niet meer als kip, het is trouwens een hele grote winkel, men is er zeer vriendelijk en behulpzaam en zeer begaan met alle beestjes!
Had je gemeld dad het voer vervallen was? Dan hed je zeker een eerlijk antwoor dmogen terug verwachten want dit is echt hun gewoonte niet!
Jammer dat je zo snel zwart wit reageert! Missen is menselijk en heus een mens of een dier zal niet doodvallen van een overtijd product!
Je moest eens weten wat je zelf at dat al heel lang over tijd is geweest en gewoon een ander verkaking heeft gekregen, inspecties of niet ik weet dat het meer frequent gebeurd dan af en toe!
Groetjes Christophe

Sorry, maar ik blijf bij mijn mening! Dat heeft niets met zwart-wit te maken. Ik baseer mij gewoon op de feiten!

Neen, ik heb niet gemeld dat het voer vervallen was want mijn zin om iets in de winkel te kopen was to-taal verdwenen...

Zou het trouwens ook niet beleefd zijn om je eerst eens voor te stellen in het voorsteltopic voor mij hier onmiddellijk aan te vallen? :s

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#89 Geplaatst 07 juli 2010 - 13:55

Ik moet eerlijk zijn dat ik ook nog nooit 1 negatieve ervaring gehad heb met Dierenparadijs in Okselaar. Vroeger kocht ik er alles voor mijn poezels maar sinds een tijdje koop ik mijn royal canin (nu sanabelle) bij zooplus. Lekker makkelijk en goedkoper dan dierenparadijs en geen gesleur meer.
De kattenbakvulling extreme classic is er spotgoedkoop. Ik betaal maar 10.95 euro voor een grote zak! Vind je nergens anders. Persoonlijk heb ik nog niets over datum gezien en ze zijn er supervriendelijk want voor mij hebben ze al een paar keer een bestelling van producten gedaan dat ze anders nooit aankopen. Niets dan lof dus voor hen!

Tegenwoordig haal ik mijn kattenbakvulling bij troetels in diest. Daar scheelt het 2 euro per zak met dierenparadijs maar daar hebben ze petplus en bij dierenparadijs niet. Ik ben momenteel meer tevreden van petplus vandaar de omschakeling van winkel.

Mijn besluit: Qua klantvriendelijkheid staat Dierenparadijs toch wel iets hoger dan troetels in Diest. Zo zie je maar dat smaken verschillen :d

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#90 Geplaatst 07 juli 2010 - 14:09

Heidiken zei:

Ik moet eerlijk zijn dat ik ook nog nooit 1 negatieve ervaring gehad heb met Dierenparadijs in Okselaar. Vroeger kocht ik er alles voor mijn poezels maar sinds een tijdje koop ik mijn royal canin (nu sanabelle) bij zooplus. Lekker makkelijk en goedkoper dan dierenparadijs en geen gesleur meer.
De kattenbakvulling extreme classic is er spotgoedkoop. Ik betaal maar 10.95 euro voor een grote zak! Vind je nergens anders. Persoonlijk heb ik nog niets over datum gezien en ze zijn er supervriendelijk want voor mij hebben ze al een paar keer een bestelling van producten gedaan dat ze anders nooit aankopen. Niets dan lof dus voor hen!

Tegenwoordig haal ik mijn kattenbakvulling bij troetels in diest. Daar scheelt het 2 euro per zak met dierenparadijs maar daar hebben ze petplus en bij dierenparadijs niet. Ik ben momenteel meer tevreden van petplus vandaar de omschakeling van winkel.

Mijn besluit: Qua klantvriendelijkheid staat Dierenparadijs toch wel iets hoger dan troetels in Diest. Zo zie je maar dat smaken verschillen :d

Ja, dat is inderdaad ieder zijn eigen mening, want ik ga ook naar Troetels en ben daar héél tevreden van, ook qua klantvriendelijkheid... Ieder zijn ding he... :)