Spring naar inhoud

- - - - -

help! mn litter robot doet niks meer

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#1 Geplaatst 26 juni 2010 - 14:33

Hallo allemaal!
Ik vond dit forum via google.
Ik heb zelf 3 katten en vind t geweldige dieren.
Ik heb een maand geleden de litter robot gekocht en ben heel erg enthousiast.
Maar nu doet hij niks meer..maakt geen geluid of niks meer.
Alledrie de knopjes branden 1 keer per seconde ensoms springt hij over als ik wat doe op de gele.
Stekker erin en eruit ook na 5 minuten heeft geen nut.. de bol zit goed op de onderkant en heb toch nog paar keer erop en eraf gedaan.
Ik weet het echt niet meer.. hij maakt totaal geen geluid meer.
Zou t aan die knop kunnen liggen die onder de bak zit waar je aan kan draaien?
Wie heeft tips voor mij?> ben bang dat die zomaar kapot is gegaan maar kan toch niet als er niks mee is gebeurd zou je zeggen?
Via nederlandse verkoper en de mail voor buitenland krijg ik weinig reactie vandaar dat ik bij jullie ben terecht gekomen,.

Ik hoop enorm dat iemand weet wat ik moet doen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 26 juni 2010 - 15:26

raar dat ze niet antwoorden. ik had ook eens problemen met de mijne, en heb onmiddellijk zo'n nieuwe onderbak gekregen. al eens gekeken in het boekje?? als alle 3 de lichtjes knipperen scheelt er idd wel iets. al eens aan die ijzer draadjes 'getrokken' of ze niet vast zitten?? aan die poot onderaan die je kan draaien zal het normaal niet liggen. werkt hij ook niet als je hem vb onderaan ondersteunt, zodat het gewicht niet vanvoor ligt. heb daar ook problemen mee gehad. dus eens laten klikken, zoals er een poes zou opgaan, eens kijken of hij dan iets doet. en blijven proberen contact te zoeken, want als hij pas een maand oud is hij zeker nog in garantie!
Geplaatste afbeelding

Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#3 Geplaatst 26 juni 2010 - 15:42

Super bedankt voor je reactie, hij maakt helemaal geen geluid, hiervoor nergens last mee gehad dus ben erg verbaasd..
Ik heb niet aan draadjes getrokken ofzo..je zou denken dat hij dan toch nog wel een geluid zou willen maken alsof hij wil draaien maar nee alleen knipperende lampjes.
T zou fijn zijn als we de bol zouden kunnen houden want t is niet verstandig om nu weer de normale kattenbakken neertezetten ( ik heb er van de 3 nog maar 1..)
die draadjes zal ik eens naar kijken..bedankt nogmaals voor advies en meedenken.
Waarom ze niet reageren of erg traag verbaasd mij ook.
T is erg lastig als je 3 katten hebt en nu al voor derde dag ermee zit zonder oplossing of echt goed antwoord.
Ik kan een nummer bellen maar dat is ergens in t buitenland en denk niet dat ik dan begrijp wat ze zeggen :trance:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 26 juni 2010 - 17:21

je moet helemaal niets teruggeven, ik heb hier dus nog die oude bak staan!  dus bak en bol kan je gerust laten staan. anders eens op de site van litterrobot zelf kijken, enmailen. is wel in het engels, heb via daar ook contact gehad. maar mailen kan je trager lezen en goed nadenken voor je iets schrijft hé! wil anders wel eens dat emailadres opzoeken??? je laat het maar weten!
Geplaatste afbeelding

Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#5 Geplaatst 26 juni 2010 - 19:13

Thanxs dus deze hoef ik niet eens terug testuren bedoel je als die kapot zou zijn?
Ookal zou ik t moeten doen als de ander er is ben ik er al meegeholpen.
Maar na 1 maand is wel erg snel ..
Ik heb gemaild met t emailadres wat in t boekje staat.
1 keer korte reactie van iemand gehad via een gsm en erna niets meergehoord.
zou ik zelf vragen om een nieuwe onderbak? duurde t bij jou ook zo lang?
t is nu al 3 dagen en zowel van de nederlandse als die engelse 1 keer een bericht gehad waar ik niks aan had..
Geef me als je wilt even wat tips.
Ik ben echt heel erg weg van de litter robot maar de snelheid van reageren valt me echt een beetje tegen.
Het nederlandse tel nummer die ik kan bellen staat op voicemail.. dus t gaat super traag.
Vakantie komt er aan en wil dan wel een werkende kattenbak.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 26 juni 2010 - 22:16

ze zijn mss in verlof ofzo??? kzal morgen eens kijken of het hetzelfde emailadres is. klaat het je dan weten via pb.
dekapotte bak moest ik alleszins niet teruggeven (dus ook al verzendkosten uitgespaard) hopelijk hoor je snel iets! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#7 Geplaatst 27 juni 2010 - 21:00

Inmiddels paar keer reactie gehad.
Ze gaan duitse leverancier vragen oplossing voor probleem te hebben maar gaat opgelost worden zover ik begrijp.
Tja zou mooi zijn als ik niks hoefde terug testuren want t is nogal wat als ik t naar duitsland zou moeten sturen..denk iets van 35 euro.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#8 Geplaatst 28 juni 2010 - 06:45

normaal zal het wel opgelost worden, ze zullen wel hun best doen! goed dat je reactie hebt gekregen! en hopelijk heb je snel je nieuwe bak! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#9 Geplaatst 28 juni 2010 - 11:34

Je had helemaal gelijk.. als ze eenmaal reageren zijn ze zeer gedienstig.
De nieuwe bak wordt vandaag opgestuurd ( ik denk gewoon een nieuwe onderkant zeg maar)
dure toestand zo voor hen zeg.. vind  t erg vervelend maar ja schijnt wel meer te gebeuren dat er 1 zomaar kapotgaat.. gelukkig goede service en kunnen mn katten en ik snel weer verder genieten van de litter robot, want o oo.. wat raak je daar snel aangewend.
Ik vind t de beste aankoop ooit!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#10 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:32

super dat ze zo snel 1 opsturen! hopelijk meer geluk ermee! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 28 juni 2010 - 16:50

:thumb:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 29 juni 2010 - 15:08

wat is een litter robot????

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#13 Geplaatst 29 juni 2010 - 15:38

tijgertje75 zei:

wat is een litter robot????

een elektrische kattenbak, eens intikken bij zoekfunctie, daar vind je wel verschillende topics! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_kerchak_*
Guest_kerchak_*

#14 Geplaatst 30 juni 2010 - 17:29

En ja hoor vandaag kwam er een nieuwe onderkant van de litter robot..super!
Joh nu ik hem een tijd niet werkend had weet je helemaal pas dat je niet meer zonder wilt.
Voordegene die niet weet wat een litter robot is.. tik eens in bij youtube en je ziet hem.
Ik had 3 kattenbakken en nu nog maar 1 alleen deze.. hij is megaduur dus dat is even slikken maaaaarrr je gebruikt veel minder kattenbakgrit dus denk met een jaar of 2...3  heb ik hem er denk ik alwel weer eruit en vreselijk veel gemak van ALS hij t doet.. ik had gewoon even pech maar nadat ik reactie kreeg is t snel opgelost.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#15 Geplaatst 30 juni 2010 - 17:31

super!!! :)
Geplaatste afbeelding