Spring naar inhoud

- - - - -

Heeft iemand hier dat al voor gehad?

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 26 juni 2010 - 16:43

Ik heb al van vroeger problemen met mijn gewicht. Ik ben dus te zwaar. Ik heb al verschillende keren een dieet gevolgd, dat gaat een tijdje goed maar dan achteraf herval ik in mijn oude gewoontes.

Nu momenteel is er al 8 kg af. Kei goed natuurlijk maar ...

Ik kan niet eten, geen hap krijg ik door mijn keel. Donderdag heb ik enkel een banaan gegeten.

Ik weet door wat het komt, heb momenteel wat privé probleempjes, facebookers zijn wel op de hoogte.

Het zit me allemaal zo diep dus dat ik niet kan eten. Vroeger zou het heel anders geweest, dan zou ik alles op gegeten, zeg maar gevreet hebben wat ik tegen kwam en nu nikske, nikske, nikske.

Ik vind dit heel raar. Komt waarschijnlijk door mijn emoties allemaal.

Ik moest dit effe kwijt.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#2 Geplaatst 26 juni 2010 - 16:46

Is niet raar hoor. Ik ben ook een emo eter, maar sinds kort als ik echt heel emo ben of nerveus, dan kan ik dus geen hap meer door mijn keel krijgen.

Echt dieten doe ik niet meer. Echt gezond eten zou ik wel moeten doen, maar inmiddels heb ik er heel even geen zin meer in om er echt op te letten. Een beetje wel, maar verder niet. En hoewel ik nog steeds te zwaar ben, probeer ik me er niet meer druk om te maken (al moet er voor mijn gezondheid wel flink wat af).

Hopelijk voor jou gaat het snel beter met je, maar dat gewicht.... even lekker laten voor wat het is! :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#3 Geplaatst 26 juni 2010 - 16:59

Heb dit ook hoor Martine, minste tegenslag of rot nieuws knaagt het aan mij, en nu ook met m'n pijnaanvallen, moet ik zien dat ik niet te veel afval zoals de laatste weken, maar na een tijdje komt dit wel goed, dikke knuffel

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 26 juni 2010 - 17:17

Sterkte Martine! :hug: Mss gaat soep of vers fruitsap er beter in? Dan heb je toch al wat vitamientjes binnen.

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 26 juni 2010 - 17:36

Heb ook wat voor Martine en ben daarom net niet op facebook geweest de laatste dagen en ja dat kan op je maag werken. Soms eet je je te pletter als het niet goed gaat en soms gaat er dan weer gewoon niks eet. Het feit dat je aan het dieeten bent werkt zo wie zo al op je humeur en meestal eet je dan ook bepaalde stoffen niet genoeg. Dus ik zou zeggen, eet veel fruit, ga op tijd slapen en probeer jezelf rust te gunnen op mentaal en fysiek vlak.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:09

Ik heb dat ook wel, als ik mij iets hard aantrek of het slaat allemaal tegen dan kan ik ook niets of amper iets eten, ook in stresssituaties (zelfs op show of als ik ergens naar toe moet, ben dan ook zo'n stresskip).

Ik heb ook wel last gehad van wreetbuien, maar nu is het vooral het tegenovergestelde.

Dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:13

:hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:19

Ocharme Martine... :hug: , ik heb het niet gevolgt op facebook :oops: , ik zal seves eens gaan lezen.
Ik ken dat als ik problemen heb dan eet ik mij te pletter, alles wat ik tegen kom gaat er aan :oops: maar niet eten dat heb ik nog nooit gehad.
Ik hoop dat het snel terug de oude bent! :hug: :hug: :hug:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:23

Dat is niet raar hoor Martine. Als ik stress heb, of me slecht in mijn vel voel, dan heb ik dat ook. Dan krijg ik geen hap door mijn keel en val ik razendsnel af. Veel sterkte! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. :hug:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:23

:hug: :hug: :hug: veel sterkte Martine :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:50

Bibie zei:

Dat is niet raar hoor Martine. Als ik stress heb, of me slecht in mijn vel voel, dan heb ik dat ook. Dan krijg ik geen hap door mijn keel en val ik razendsnel af. Veel sterkte! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. :hug:

Ja maar voor mij is het wel raar want ik vreet altijd alles op wat ik vind, zure uitjes alles gewoon als ik stress heb. En nu heb ik precies een knoop in mijn maag.

Er mogen nog wat kilootjes af hoor maar ik zou toch liever terug wat normaler kunnen eten.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:57

Heel veel sterkte ermee! Wat vervelend om te lezen! :hug:

Ik heb juist het tegenovergestelde, ik kan er niet tegenaan eten. Ook heel vervelend..
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 26 juni 2010 - 18:58

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 26 juni 2010 - 19:37

Sterkte met alles :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 26 juni 2010 - 19:44

Heel veel sterkte Martine :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag