Spring naar inhoud

- - - - -

Sphynx ontsnapt ? - Eigenaar gevonden

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 02 juli 2010 - 13:05

Maar allez! Ocharme zeg dat arm beest, ik denk niet dat die daar nog lang gaat lopen als hij daar nu dag in dag uit buitenloopt. Vroeg of laat neemt toch iemand die mee??
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 02 juli 2010 - 13:09

Heb ik ook al aan gedacht.  
Ik dacht eventjes daar aan te bellen, maar hoe gaan die mensen reageren, ...
En ze zijn ook niet veel thuis, dus wanneer ga ik ze daar aantreffen.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 02 juli 2010 - 13:09

Bene zei:

Tja, ik weet niet of die naar binnen kan. Geen enkel idee. Hij of zij loopt gewoon rond op straat, in tuinen ... Dus die zal zich, hopelijk, wel een schaduwrijk plekje opdoen. Maar ik vind het toch zielig, want dat zal toch niet zo goed zijn voor het velletje.

Neen zeker niet, als ik al wat buiten rondloop zonder crème verbrand ik ook, dus ja een hele dag,  zouden die mensen zich dat niet realiseren ?  Zo las ik ook eens dat witte poezen ook veel gevoeliger zijn voor zonnebrand en huidkanker (aan de oortjes), en die hebben dan nog haar, dus voor een Sfinx is dat zeker nefast.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 02 juli 2010 - 14:45

Roosje zei:

Zo las ik ook eens dat witte poezen ook veel gevoeliger zijn voor zonnebrand en huidkanker (aan de oortjes), en die hebben dan nog haar, dus voor een Sfinx is dat zeker nefast.

Dat is waar, ik probeer Nette haar oortjes ook elke dag te voorzien van zonnecrème, maar ze laat het niet goed doen, gelukkig is ze zelf slim genoeg om op het warmste van de dag binnen te komen liggen en anders buiten in de schaduw.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag