Spring naar inhoud

- - - - -

Huis: probleem!! Update!

• Log in om te reageren
97 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 08 juli 2010 - 11:05

Moeilijke keuze, ik hoop toch dat jullie er kunnnen uitkomen zonder dat de ruzie escaleerd. Als het echt jullie droomhuis is, zou ik er nu volledig voor gaan :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 08 juli 2010 - 11:12

Moeilijke kwestie. Denk dat je je moet afvragen of dit een breuk in de familie waard is. Dit zijn dingen die echt heel lang kunnen blijven aanslepen en soms nooit vergeven worden.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 08 juli 2010 - 11:26

Smitten Kitten zei:

Moeilijke kwestie. Denk dat je je moet afvragen of dit een breuk in de familie waard is. Dit zijn dingen die echt heel lang kunnen blijven aanslepen en soms nooit vergeven worden.

Goh, de ruzie is er al. Ongeacht of wij het huis kopen of niet. Dat is gisteren meer dan duidelijk gemaakt, er is al iets gebroken dat niet meer kan gemaakt worden. Niet zozeer door ons, maar door J zijn mama en oma die nogal (lees als: heel erg fel) scherp uit de hoek kwamen tegen het nichtje. En ja, haar ouders zijn natuurlijk boos daarom. Is ook normaal, elke ouder verdedigt zijn eigen kind....

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 7 katten

#79 Geplaatst 08 juli 2010 - 14:21

pffffffff wat een historie!!!!!!  
jess : als jullie een goed gevoel aan het huis kunnen overhouden, moet je ervoor gaan hé, je krijgt nu toch vrij spel.........En zoals je zei : de ruzie is er toch al......

fieke : allee jong, da is toch ni te geloven!!!! er ligt idd nog ni eens nen eerste steen en het begint al..........t is overal iet meid met bouwen en verbouwen!!!!  ik duim toch voor een goeie afloop en dat het idd ni met het gerecht gaat moeten gaan.......... da is voor niemand aangenaam
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 09 juli 2010 - 11:40

Kunnen jullie het huis heel goedkoop kopen? Ik denk dat ik het ook moeilijk zou hebben met het feit dat er een familielid heel goedkoop een huis kan kopen, enkel omdat het hem/haar beloofd geweest is, terwijl ik er evengoed recht op zou hebben.
Dit is natuurlijk volledig hypothetisch gesteld. Ik ken de situatie niet.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#81 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:04

Jess zei:

De prijs is de geschatte waarde door de vastgoedmeneer. Die prijs betalen we dus. Het is dus zeker geen koopje, gewoon de marktwaarde.

;)

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:21

Ahja, okido. :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 20 augustus 2010 - 00:57

zeg, hoe is dit nu afgelopen?

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 20 augustus 2010 - 07:52

Ahja!
Ik moest dat hier nog komen vertellen.

We hebben twee weken geleden het compromis getekend. Na een ferm uit de hand gelopen ruzie heeft het nichtje afgezien van het huis, ze moest het niet meer hebben.
Als de lening in orde komt (we zijn druk bezig met alle documenten te verzamelen en daar komt heel wat bij kijken omdat mijn vriend zelfstandig is en ik al een huis heb), wordt de akte eind november verleden en kunnen we er in december in, nog voor de baby komt :dancer:
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 20 augustus 2010 - 07:53

:thumb: :thumb: :dancer: :dancer:
Succes met de lening

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 20 augustus 2010 - 07:53

:dancer: :dancer: :flower: :flower:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#87 Geplaatst 20 augustus 2010 - 07:56

proficiat! en veel succes!

hoe zit het nu in de familie? Is de ruzie nog steeds aan de gang?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 20 augustus 2010 - 08:06

Jess zei:

Ahja!

We hebben twee weken geleden het compromis getekend. Na een ferm uit de hand gelopen ruzie heeft het nichtje afgezien van het huis, ze moest het niet meer hebben.
Als de lening in orde komt (we zijn druk bezig met alle documenten te verzamelen en daar komt heel wat bij kijken omdat mijn vriend zelfstandig is en ik al een huis heb), wordt de akte eind november verleden en kunnen we er in december in, nog voor de baby komt :dancer:

:dans: :cheer: :dans: proficiat :flower:

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#89 Geplaatst 20 augustus 2010 - 08:10

Proficiat :flower:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#90 Geplaatst 20 augustus 2010 - 08:10

Jess zei:

Ahja!

Proficiat :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag