Spring naar inhoud

- - - - -

Klaagende buren..

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 05 juli 2010 - 00:11

catherine zei:

Maar als die boom je jaren vuile miserie en vol beestjes geeft dan ben je blij dat die boom eruit is.
En sorry voor die boom maar dikwijls zijn ze ook een gevaar voor stormen want die bomen van mijn buur waren meer dan 7 a 8 meter hoog.
Elk jaar hadden wij dagen snoeiwerk eraan en konden we nog eens zelf betalen om het weg te doen naar het container park. Op zo'n momenten sta ik op mijn strepen. Ze stonden tegen de afsluiting die nog eens weg gedrukt werden.
Dan mogen ze voor mij eruit. Geef mij maar planten en bloemen die geen meters en meters hoog worden.

Dan is het natuurlijk een heel ander verhaal... maar die buur had/heeft er voor de rest geen last buiten het zicht: vreemd want hij kocht het zoals het er nu nog steeds is... Enfin de vrederechter zal het wel uitklaren :)

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 05 juli 2010 - 00:13

miranda zei:

en als een boom te hoog wordt vernietigd hij je funderingen etcbomen geven ook vuil en als ze te dicht staan zit je regengoot alsmaar verstopt... zal de buur dan betalen voor het schoonmaken? ... en sorry praten tegen bomen of planten ? euhm........ ik geloof er niet in maar iedereen en gelooft wat ie wilt.

Sja het is zoals ik hierboven al zei: als er problemen zijn met die boom is het een heel ander verhaal natuurlijk..

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 06 juli 2010 - 19:46

Mensen zijn onverdraagzaam, dat klopt.
Ik heb nog nooit geklaagd (oh jawel, 1x). Toch erger ik me verschrikkelijk soms. Onze buren naast ons hebben zeer vaak, heel luidruchtig bezoek.
De tuin naast ons is ook 100m diep, maar een echt oerwoud. Leuk voor de poezen, maar alles hangt over onze omheining en wij hebben dan ook constant vuiligheid van die bomen. Twee tuinen naast ons zet er een man elke zonnige dag zijn muziek heel luid. Dus een boekje rustig lezen, is ook al niet steeds mogelijk.

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#64 Geplaatst 06 juli 2010 - 22:07

Echt een schande tegenwoordig, de mensen hebben geen enkel respect meer.
Geen tijd, geen beleefdheid, enkel egoisme! Ik vind het ook een schandaal dat iedereen zo onverdraagbaar is. En tenslotte in je huis of op jouw grond doe je wat je wilt he! :d

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 07 juli 2010 - 02:30

Ik vind ook wel dat het geen overlast mag bezorgen! Erg luide buren vind ikzelf ook vreselijk irritant. Maar ja, ik woon in hartje Brussel, dan 'kies' je ervoor en klaag je er minder snel over. Op het platteland ga je echt voor de rust en is zoiets gewoon 'not done'!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#66 Geplaatst 07 juli 2010 - 10:15

crazy_catlady zei:

kan hij zelf ook niet klagen? Ik zou het toch niet zo laten hoor....

@ Elixeren: kan je jouw verbitterde buurman niet koppelen aan de verbitterde buurvrouw van je moeder? dan worden ze misschien een lief koppel :d

:lachen: :lachen: :ha :ha
Hilarisch!! Er is een (tamelijk groot) leeftijdsverschil. Maar moest het een koppel worden mogen ze wel elders wonen. ;)

Geplaatste afbeelding