Spring naar inhoud

- - - - -

Ik heb er een kat bij! --- Buurtkatten

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_mel en pieter_*
Guest_mel en pieter_*

#16 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:09

euhhm eens tellen

mijn bovenburen hebben er 2 waarvan 1 ooit een beenmerg transplantatie heeft ondergaan.

dan 2 huizen verder hebben ze er 3 tot nu toe! waarvan de witte met 3 poten
rostje en blackie!

voor de rest ja de boer recht over ons heeft er ook een stuk of 5 die allemaal gesteriliseerd en gecastreerd zijn!

en dan lopen er ongeveer 5 zwerfkatten rond die van ieder van ons eten krijgen en gesteriliseerd zijn door ons samen :d

Allemaal rond en gezond zou ik zegge :lachen:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:12

een stuk of 15
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 juli 2010 - 16:15

Er zijn 2 buurtkatten die af en toe komen goeiedag zeggen, maar die hebben een baasje.
Vroeger hadden we 1 zwerver die regelmatig binnenkwam enzo, maar die is op een dag verdwenen. We hebben hem overal gezocht, want een buurvrouw had een huisje gemaakt voor hem, ik had hem laten castreren, we gaven om beurten eten enzo...
Hij was echt superlief, dus we hopen nog steeds dat iemand hem in huis genomen heeft.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 05 juli 2010 - 16:38

wij wonen hier diht aan de nete en hier heeft ook iedereen een poezels, ontelbaar.
+ aan de nete is een braakligend stuk en daar lopen zekker 15 zwerfpoezels rond die dagelijks van ons en ook van een super vrouwtje eten krijgen en ook da onderzoeken en zelfs gecastreerd of gesterliseerd worden, zijn allemaal schatjes.
zelfs als ik met de hond ga wandelen gebeurt het dikwijls dat er 5 ons mee volgen.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#20 Geplaatst 05 juli 2010 - 18:40

hier zitten veel buurtkatten.

sjintoo
sjintoo
  • 487 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 09 juli 2010 - 10:12

wij hebben tientallen buurtkatten.  Onze achterbuur laat ze nl niet steriliseren :(
Gelukkig hebben we er niet al te veel last van.