Spring naar inhoud

- - - - -

Fietsen!

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#31 Geplaatst 01 juli 2010 - 14:35

Vosse zei:

Ja ik ben ook wel blij dat ik een auto heb voor regen en winterweer hoor ;) Maar daarnet bv met de fiets naar de soldes gegaan. Tien keer sneller daar dan met de tram en de auto :)

en dan kan je niet zoveel meenemen als met de auto, dus is ook veiliger voor de portemonee :x

Guest_zsazsamie_*
Guest_zsazsamie_*

#32 Geplaatst 01 juli 2010 - 14:55

hey poezebende,

ik fiets heel graag en doe dit dagelijks naar het werk, bakker,winkel , kids naar school brengen etc...
moet wel steeds mijn zonnebril opzetten anders nies en krab ik mijn neus en oren open (kleine allergie van de graspollen 8) )

liefs,
Zsazsamie

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:18

Pixel zei:

Wij fietsen regelmatig, al kan je ons niet sportief noemen. :ha Andy heeft zelf 2 elektrische fietsen gemaakt voor ons. :mrgreen: (Vroeger hadden we er zo'n gekocht, maar daar waren we niet zo heel tevreden van. Wat je zelf maakt, doe je beter hè.) Was heel gemakkelijk om van Herent dan naar Leuven (mijn werk) en terug te fietsen. Dan moest ik niet afzien op die absurd stijle berg op de weg terug naar huis. Ervoor ging ik dus met de bus gewoon omdat ik die bergop niet wou doen. Dat ga ik wel missen als ik binnenkort terug moet gaan werken. Het zal met de auto zijn dan.
Momenteel ben ik ook heel blij met die fiets. Als ik zo zou moeten duwen, zou ik er nu niet meer opkruipen. Mijn rug en bekken doet al zeer genoeg zo. Nu vloek ik hier alleen nog op het gebrek aan fietspaden hier in de buurt. :evil: En op de boebels in de weg. :evil: Dan vond ik fietsen in Herent, Leuven en omstreken veel aangenamer hoor.

Zelf elektrische fietsen gemaakt? Wauw, hoe heeft hij dat gedaan dan? :duim:
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:25

Ik heb ook sinds kort een fiets en ik fiets nu dagelijks naar het werk. Is wel niet zo heel ver. Ongeveer 10 à 15 min. stampen, maar het is toch een half uur beweging op een dag + beter voor het milieu. Daarnaast ga ik ook met mijn fiets naar dichtbijzijnde winkeltjes, want ik ben er vaak even snel of sneller met de fiets dan met de auto. Ik heb ook een fietstas gekocht bij De Blokker. Mijn tas is wit met groen en rode lieveheersbeestjes, lekker hip! :dancer:
Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 02 juli 2010 - 22:47

Ik heb net dezelfde fietstas. Wit met groene klavertjes-vier en rode lieveheersbeestjes, toch? :LOL:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 02 juli 2010 - 23:20

Ik heb al jaren een gazelle fiets en een degelijk zadel met een gel vulling voor de zere poep en ben er wel tevreden over.Ik fiets wel dagelijks boodschappen doen ,en met het goede weer soms fietstochtjes met vriendinnen.En daar hoort dan een leuk terrasje bij voor een hapje en een drankje. :lachen: :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#37 Geplaatst 04 juli 2010 - 00:24

Joske zei:

Zelf elektrische fietsen gemaakt? Wauw, hoe heeft hij dat gedaan dan? :duim:

Alles kopen wat je nodig hebt en ineen steken :mrgreen: Ik ken er zelf niets van. Ik rij er alleen maar mee. 8)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 04 juli 2010 - 10:53

Joske zei:

Ik heb net dezelfde fietstas. Wit met groene klavertjes-vier en rode lieveheersbeestjes, toch? :LOL:

Ja inderdaad :LOL: !
Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 06 juli 2010 - 12:46

Ik heb 150 euro geboden op een mooie fiets van Decathlon. Hebben jullie ervaring met Decathlon-fietsen?

Hier de mooie fiets:

Mooie decathlon city 5 fiets 170 euro - Te koop op 2dehands.be