Spring naar inhoud

- - - - -

kloven

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 30 juni 2010 - 13:18

wie heeft er nog last van kloven op zijn voeten???
ik loop veel op slippers en blote voeten en met het poetsen worden mijn voeten wel eens nat dus, maar ik heb al sinds de winter kloven voor op mijn tenen en onder aan mijn voeten en dat doet best zeer.
ik ben ze ondertussen al aan het insmeren met uierzalf, kan ik daar nog iets beters aan smeren?
tips zijn welkom :)

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#2 Geplaatst 30 juni 2010 - 13:42

Ik ben medische pedicure.
Best kan je contact opnemen met een medische pedicure in je regio en een afspraak maken met haar. Dan kan zij de kloven volledig uitsnijden (hiermee bedoel ik de dode huid) zodat het mooi terug kan aangroeien en door dagelijks een vette créme (uierzalf is hier ideaal voor) ben je er vrij snel vanaf.

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#3 Geplaatst 30 juni 2010 - 13:43

Ja ik had vroeger ook last van kloven. Ik zou eerst naar de pedicure gaan voor de kloven en dan daarna beginnen met elke dag eubos-crème te smeren. Ik smeer die nadat ik uit het bad kom en loop er dan nog een tijdje mee rond in een sokje, zodat hij goed kan intrekken en ik moet zeggen dat ik sinds ik die crème gebruik zogoed als geen last meer heb van kloven.....ook hoop dat jij er ook mee geholpen bent.
Ik heb ervoor ook al verschillende andere geprobeerd maar die hielpen niet de deze dus wel ! Je kan hem kopen in de apotheker en hij kost dacht ik rond de € 10, succes ! ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:31

rescue crème helpt ook goed
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:45

Geen last van maar in de zomer krijg ik wel drogen voeten.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 30 juni 2010 - 17:04

In bad dagelijks ga ik eens over mijn hielen met zo een puimsteen, heb totaal geen last van eelt of kloven daardoor..

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 30 juni 2010 - 18:47

Ik had daar ook redelijk veel last van, sedert hier om de zes weken de pedicure komt is dat weg.
Heb wel nog veel last van eelt