Spring naar inhoud

- - - - -

gsm gekocht :)

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:34

Vosse zei:

Oe! Die sony dacht ik ook te kopen! Maar toen had ik een andere samsung gewonnen in een wedstrijd dus was't niet meer nodig :)

Die sony ericsson was echt eeerrrg goed! Stom dat ik hem nergens meer vind :( En ja tegenwoordig, een simpele gsm vinden :roll: gewoon ene dat fatsoenlijk werkt! En met niet teveel tralala en een klaptoestel :LOL: Toch niet veeleisend, hé? :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#32 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:39

Ja is ook exact wat ik zocht. Vandaar die van Samsung. Dat is een van de weinige merken dat nog fijne knopjes heeft (en geen platte spullen die je niet voelt zitten). Ik ben erg tevreden van deze, alleen de autonomie van de batterij valt wat tegen.

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#33 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:51

Mijn vriend heeft de Samsung Star en hij is er toch tevreden van. Ik heb er ook één met een touchscreen gehad en ik vond dat toch ook niet zo handig.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:57

Ik heb ook al meer dan een jaar de samsung Star touch en ben best tevreden. ik bel echt niet meer per ongeluk dan met mijn vorige GSM. Mijn dochter heeft een Nokia die wat trekt op de onderste GSM (met AZERTY-klavier) en is daar heel tevreden van (handig tijdens de les om blind te sms-en) en de kwaliteit van muziek en foto's is ook heel goed. (bij de mijne ook trouwens)
Het nadeel van een touch screen vind ik vooral buiten als er teveel licht is, dan moet je echt soms een donker hoekje zoeken om te zien wat je typt
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 30 juni 2010 - 15:58

Vosse zei:

Ja is ook exact wat ik zocht. Vandaar die van Samsung. Dat is een van de weinige merken dat nog fijne knopjes heeft (en geen platte spullen die je niet voelt zitten). Ik ben erg tevreden van deze, alleen de autonomie van de batterij valt wat tegen.

Ik denk dat dat typisch samsung is. Toen ik de eerste keer een samsung had, dan verschoot ik daar ook van. Twee a drie dagen en hij is plat. I.t.t. die sony ericsson, bijna een week! Nog voor de sony ericsson heb ik nokia's gehad, over het algemeen was ik daar wel tevreden over. Maar dat valt niet meer te vergelijking, want dat was zonder kodak en van die toestanden.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#36 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:12

Lies zei:

vraagje, waarom een gsm met internet verbinding?? Ik zie het nut daar echt niet van hoor. Of gaan jullie nu zeggen dat je ks verslaving groter is dan die van mij?

eemh ja moest ik eentje met wifi kopen dan zou het alleen voor ks en msn zijn :)
maar nee geen wifi , geen virussen en nog iets waar je rust in vind anders kunne ze via je gsm ook al storen op hotmail enz
en trouwens over die verslaving ik zou alleen maar tijdens de les in de chat zitten en tijdens de pauze me verstoppen op wc om te ks'en :ha

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#37 Geplaatst 30 juni 2010 - 21:46

Ik heb de star en mijn vrouw heeft de corby (touch) zijn allebei tevreden alleen is het vreselijk als je voicemail luisterd en je moet een nummer toetsen, dan is het een heel gedoe om dat ding uit het slot te zetten en toetsenbord aan te krijgen..

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 30 juni 2010 - 23:46

Ik krijg deze , misschien ook wel wat voor jou Zoé . hij kost 129 euro nieuw en met toestebord en alles erop wat je moet hebben..

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#39 Geplaatst 30 juni 2010 - 23:54

Ik zou gaan voor de corby maar dat is meer omdat ik niet kan typen op een touchscreen..vind touchscreen verder wel super maar niet om te typen (ik heb met uitschuifbaar toetsenbord de LG in touch)
Qua virus, tja ligt eraan..wat je doet op internet..wat je download maar dat is net als op de pc..
Ik heb ook internet en download via de markt ook spelletjes enzo..maar heb nog nooit een virus gehad (dat ik weet dan :s )

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#40 Geplaatst 01 juli 2010 - 07:58

Ik wil zo een als janet laat zien.
Maar dan een nokia :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#41 Geplaatst 03 juli 2010 - 11:10

ik en mijn ventje hebben een samsung star gekocht :) en is super handig :)

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#42 Geplaatst 04 juli 2010 - 00:38

Vosse zei:

Ik heb trouwens een nieuwe van Samsung voor een prijsje, was maar 60 euro en doet alles wat ie moet doen ;) Met bluetooth, dat vond ik wel nodig
Geplaatste afbeelding

Waar heb je die nog gevonden? Ik heb dezelfde, maar sinds Tux het nodig vond om die te dopen, heeft hij soms nogal kuren. :8 De batterij is sindsdien om zeep. Moest hem altijd maar 1 keer in de week of soms zelfs nog later opladen, nu na een dag of 2 soms 3 al. En eens hij uitvalt, is het een gefoefel om hem terug op te starten. Vraagt veel geduld en verschillende pogingen. :roll:  
Ik heb al achter zo'n nieuwe zitten zoeken, maar vond hem nergens meer. En ik wil geen andere, want wat ze tegenwoordig verkopen van GSM's vind ik afschuwelijk lelijk. Sinds 'de doop' heb ik al overal zitten rondkijken naar nieuwe GSM's, maar wat een lelijke gedrochten seg. Ik vind niets naar mijn zin.

Guest_hansenria_*
Guest_hansenria_*

#43 Geplaatst 04 juli 2010 - 10:56

Ik (als oudere dame) heb ook een Samsung Star en ben er heel tevreden mee. Het touchscreen is even wennen, maar dat gaat snel. Wil je toch een toetesenbord, dan de Star gewoon even naar links kantelen :p

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#44 Geplaatst 04 juli 2010 - 18:02

ik twijfel toch heel hard ... mhhh kweet niet echt opt moment wat die corby mij meer te bieden heeft dan gewoon een toetsenbord , mijn gsm heeft eigenlijk hetzelfe buiten dat toetsenbord
maar ik ben men gsm zo beu , hij heeft een knalgroene kleur en ik kan het kapje niet meer vinden :(
als ik nu voor touche ja mhh nee , ja , nee ,ja :ha kweet het niet , misschien touch met wifi voor op ks te komen loeren :ha
iemand een ander voorstel voor gsm
en kdacht zou de corby txt niet te breed zijn voor in je broekzak

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#45 Geplaatst 04 juli 2010 - 18:31

Pixel zei:

Waar heb je die nog gevonden? Ik heb dezelfde, maar sinds Tux het nodig vond om die te dopen, heeft hij soms nogal kuren. :8 De batterij is sindsdien om zeep. Moest hem altijd maar 1 keer in de week of soms zelfs nog later opladen, nu na een dag of 2 soms 3 al. En eens hij uitvalt, is het een gefoefel om hem terug op te starten. Vraagt veel geduld en verschillende pogingen. :roll:  
Ik heb al achter zo'n nieuwe zitten zoeken, maar vond hem nergens meer. En ik wil geen andere, want wat ze tegenwoordig verkopen van GSM's vind ik afschuwelijk lelijk. Sinds 'de doop' heb ik al overal zitten rondkijken naar nieuwe GSM's, maar wat een lelijke gedrochten seg. Ik vind niets naar mijn zin.

Je kan hem online bestellen bij Vandenborre! Ofwel doe je click&collect in de winkel, maar ze leveren hem ook thuis. Ik had hetzelfde probleem als jij bij het kiezen van een nieuwe gsm. Alleen de oude modelletjes vond ik leuk :ha

Die van mij is de tweede dag in de Wc gevallen trouwens...