Spring naar inhoud

- - - - -

gsm gekocht :)

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 07 juli 2010 - 09:42

Spanishke zei:

Oh jawel toch wel :louche: , ik heb al zo wat elk merk gehad ondertussen en voor mij hoeft het nooit meer een Samsung te zijn

Ga ik mee akkoord :oops:

En Zoë, tevreden over je gsm?

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#62 Geplaatst 07 juli 2010 - 12:50

MZ_forever zei:

Ik vind nokia het beste,en zeker niet samsung :d

qua kwaliteit is dat denk ik wel zo , ik heb mijne echt 50 keer op de grond gesmeten en hij werkt nog dus echt ja ( nu na de zoveelste keer is de camera stuk gegaan)
maar ik denk dat samsung toch beter is in de touch en die technologie omdat die toch ook nog andere dingen maken he

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#63 Geplaatst 07 juli 2010 - 12:58

Frances zei:

Ga ik mee akkoord :oops:

En Zoë, tevreden over je gsm?

ja tevreden :)
leuk ding ,breed voor men grote hand , toetsenbord is echt mini mini , maar het lukt ( wel wat trager voorloppig , ma da komt )
positief is dat hij veel bevestiging vraagt achter alles en dus niet zo maar uit zijn eigen iets gaat doen
hij blokkeerd na een paar seconden als je niets doet en maakt niet uit waar je bent ( in je berichten , contacten , muziek , foto's )
dus ja en blokkeren is 1 ne knop die je lang moet inhouden :thumb:
nog positief is dat je radio kan luisteren en kan opnemen van een liedje ( zonder achtergrond geluid) dus kheb ondertussen een leuk sms toon ( no speak americano ritme voor stukje sms ) en beltoon tiamo teamo van rihanna
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: w
negatief : weinig sms tonen en de beltonen trokken op niets
kleine knopjes voor sms ( geraak je gewoon , zit ook een spelletje bij voor te leren typen :ha )
en mijn foto's die op men geheugen kaart stonden van men vorige gsm ( de foto's die van pc overgezet zijn , dus foto toestel foto's)
kan ik niet zien op deze gsm , maarja misschien als ik men kaartje nog eens in de pc steek dat het wel lukt

een vraagje : weet iemand waarom er boven op je scherm een 1 staat met een plusje : je kan kiezen bij eigen nummers => tekstdoorloop lijn 1 of lijn 2 ( als je lijn 2 neemt staan er 2 kruisjes en een 2 raar )