Spring naar inhoud

- - - - -

Nagel gevonden

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:03

Gisteren heb ik een nagel van Anaïs gevonden. Allee het was eigenlijk niet echt een nagel, maar zo eeder iets hol, maar het was echt wel van een nagel. Precies een afgepelde nagel. (Oké, het is moeilijk uit te leggen :LOL: )
Veranderen katten dan van nagels? :catscratchhead

ik heb gezocht naar deze vraag, maar heb hem niet gevonden, mijn excuses moest de vraag ooit al gesteld zijn :oops:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#2 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:03

ik heb dat ook al gevonden, dus het zal wel normaal zijn.

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#3 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:05

Dat vind ik hier ook constant, vooral aan de krabplanken en de mat. Ik denkt dat die nagels 'vervellen' ofzo, en dat dat vooral loskomt als ze ergens aan krabben :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:06

Milo&Feline zei:

Dat vind ik hier ook constant, vooral aan de krabplanken en de mat. Ik denkt dat die nagels 'vervellen' ofzo, en dat dat vooral loskomt als ze ergens aan krabben :)

Ja vervellen! Oké, dan is het normaal, ik wist niet dat kattennagels vervelden! We leren bij :)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#5 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:22

die nagels splitsen zo he , door te krabben breekt dat zo af , velletjes precies

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:30

Is normaal hoor, geen zorgen :)

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#7 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:34

Hier ligt het bij de krabpaal vol van die stukjes nageltjes!!! Soms bijt onze Nino ze zelf af als er nog eentje vasthangt aan zijne nagel, nogal een zicht zenne een nagelbijtende kat :s O:)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#8 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:35

is niets om ongerust over te zijn! er groeit telkens een nieuwe nagel binnenin, en het omhulsel, de oude nagel zogezegd, valt dan af! hier vind ik er ook af en toe wel eentje! :)
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:44

Ja ik dacht dat al dat ik mij niet ongerust hoefde te maken, maar het is toch wel eigenaardig als je plots een afgepelde nagel terug vindt! Want ik wist helemaal niet dat katten dat deden, maar ergens wel logisch he. Onze nagels groeien ook hé :LOL:

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:44

heel normaal zou ik zeggen.
hier vind ik dat ook regelmatig

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#11 Geplaatst 30 juni 2010 - 16:55

Hier vind ik er de laatste tijd heel veel.Snow is lang ziek geweest e n krabte niet meer veel.Hij haalt denk ik zijn schade in.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 30 juni 2010 - 18:57

Hier vind ik dat ook regelmatig ( ook vooral rond de krabpalen)

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#13 Geplaatst 30 juni 2010 - 18:59

Ik vind er hier zo vaak. Heel vaak zelfs, maar ja met 11 katten :mrgreen: En soms zie ik de katten zelf aan hun nagels prutsen. Lijkt op nagelbijten, al is het precies eerder trekken :o

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 30 juni 2010 - 19:12

Ik zag het laatst bij het nagels knippen, dacht eest dat ik ze kapot had gemaakt :d
Maar het komt inderdaad veel voor...

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#15 Geplaatst 01 juli 2010 - 11:29

heb ze hier nog nooit gezien, maar let er dan ook niet echt op..
Als het echt grote stukken nagels zijn kan je altijd even kijken of er 1 van je katten iets heeft met z'n pootjes ofzo.. (had eergister een helemaal gestreste kat hier die haar eigen nagels kapot had gekrabt. :(