Spring naar inhoud

- - - - -

Soldensoldensoldensolden

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 01 juli 2010 - 19:10

Ik hou helemaal niet van solden, bakken doorzoeken en al dat volk, bah

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#47 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:20

Frances zei:

Eens opzoeken? :)

heb het geprobeerd maar heb niet echt iets kunnen vinden..
moet wel zeggen dat mijn frans nou niet echt fantastique is :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:33

Danielle zei:

heb het geprobeerd maar heb niet echt iets kunnen vinden..
moet wel zeggen dat mijn frans nou niet echt fantastique is :)

Ik heb dit gevonden:

Les soldes d'été 2010 débuteront le mercredi 30 juin 2010 à 8h00 et dureront jusqu'au mardi 3 août 2010 inclus !!!
bron: Dates des soldes 2010 Quai des Marques à Bordeaux @ magasins-usine.net

Dus de zomersolden 2010 zullen beginnen woensdag 30 juni 2010 vanaf 8.00uur en zullen duren tot dinsdag 3 augustus 2010 inclusief!
:thumb:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#49 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:57

ik ben vandaag naar Maastricht geweest van 10 uur deze ochtend tot 8 uur vanavond geshopt ( was avond open ) en ben stikkapot , veel gekocht pfff ja ook al spullen voor de herfst :ha

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#50 Geplaatst 01 juli 2010 - 21:58

ooh en een bloes met een kat op :)

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#51 Geplaatst 01 juli 2010 - 22:03

Allez nou, een kat ... hoe kom je erbij?! ;) :LOL: :LOL:

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#52 Geplaatst 01 juli 2010 - 22:06

Frances zei:

Ik heb dit gevonden:

Les soldes d'été 2010 débuteront le mercredi 30 juin 2010 à 8h00 et dureront jusqu'au mardi 3 août 2010 inclus !!!
bron: Dates des soldes 2010 Quai des Marques à Bordeaux @ magasins-usine.net

Dus de zomersolden 2010 zullen beginnen woensdag 30 juni 2010 vanaf 8.00uur en zullen duren tot dinsdag 3 augustus 2010 inclusief!
:thumb:

cool thx :mrgreen: :)

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 01 juli 2010 - 22:37

ik heb op de site van esprit 3 paar schoenen besteld
2 paar kosten elk 29 euro en eentje 41 euro
samen juist 100 euro dus

lingerie moet ik ook nog voor gaan kijken

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 01 juli 2010 - 23:05

solden zijn BAHBAHBAH!!! Vandaag moeten werken van 9 tot 20.30! Mijn arme voetjes liggen helemaal open, mijn benen zijn loodzwaar en de airco kon de hitte niet aan dus mijn kleren plakten de hele dag aan mijn lijf! Solden, afschaffen die handel :x

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 01 juli 2010 - 23:17

IK wil wel eens gaan kijken, want heb dringend nog wat dingetjes nodig, maar ga snel mijn buik vol hebben als ik zie hoeveel volk er gaat lopen en vechten om een topje wil ik echt niet meer doen :lachen: of erger nog een mevrouw net niet stalken die JUIST gaan lopen was met de jas die ik wou, waarvan het nog de enige was in mijn maat en kleur die ik wou. Ze heeft heel de tijd die jas op haar arm gedragen tijdens het rondzoeken en uiteindelijk heeft ze hem ergens gesmeten zonder hem te passen, ben nog nooit zo snel geweest om hem te gaan halen toen, maar dat zou ik nu dus niet meer doen (denk ik) :x

Bewerkt door Spanishke, 01 juli 2010 - 23:19.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#56 Geplaatst 02 juli 2010 - 09:16

Spanishke zei:

IK wil wel eens gaan kijken, want heb dringend nog wat dingetjes nodig, maar ga snel mijn buik vol hebben als ik zie hoeveel volk er gaat lopen en vechten om een topje wil ik echt niet meer doen :lachen: of erger nog een mevrouw net niet stalken die JUIST gaan lopen was met de jas die ik wou, waarvan het nog de enige was in mijn maat en kleur die ik wou. Ze heeft heel de tijd die jas op haar arm gedragen tijdens het rondzoeken en uiteindelijk heeft ze hem ergens gesmeten zonder hem te passen, ben nog nooit zo snel geweest om hem te gaan halen toen, maar dat zou ik nu dus niet meer doen (denk ik) :x

hahaha nou het heeft dan misschien even wat moeite gekost maar dan heb je wel je jas :mrgreen:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 02 juli 2010 - 09:23

Spanishke zei:

:ha :ha :ha En draag je de jas veel? :LOL:

Zijn er nog zo'n soldenverhalen?! :jump:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#58 Geplaatst 02 juli 2010 - 12:45

Ik pas voor de solden, met zon hitte en dan al die koopjesjagers, daar word ik zenuwachtig van :o
Ergens zou ik wel willen voor weinig geld veel kleren kopen, maar ik heb in Wijnegem Shopping Center gewerkt en heb een bloedhekel aan de soldendrukte gekregen O:)
Het is verleidelijk ik woon 5min van de shopping maar weet dat het er een drukte van jewelste zal zijn...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 02 juli 2010 - 12:56

Ik heb vandaag zo een bol gekocht om het zwembad op te warmen (en die stond ook goedkoper).

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#60 Geplaatst 02 juli 2010 - 13:07

een bol gekocht om het zwembad op te warmen ?? Waar koop je dat , wel leuk