Spring naar inhoud

- - - - -

Lipje ontstoken - Erg slecht nieuws (p. 2)

• Log in om te reageren
204 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 17 april 2009 - 13:18

Wat erg! Heel veel beterschap

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 17 april 2009 - 13:20

dat moet een klap in je gezicht zijn, wens je veel kracht toe!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 17 april 2009 - 13:25

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Sam van Nathalie hier op 't forum heeft dit ook maar de DA heeft het op dit moment kunnen stabiliseren en het gaat al een tijdje héél goed met hem. Stuur haar anders een pm en ze zal je graag haar ervaringen hiermee vertellen.
Het kan ook goed gaan hè niet gelijk het ergste denken (al snap ik dat je dat wel doet).
Veel sterkte en doorzetting hoor! We leven met je mee. :hug:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 17 april 2009 - 13:26

oei, das niet zo'n goed nieuws. Heel veel sterkte voor Maidu en ook voor jou :hug:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 17 april 2009 - 13:32

oh wat erg :( :hug:

cortizone is idd niet de ideaalste medicatie, maar ik zou het voorlopig toch maar bij cortizone houden en nog geen homeopathie proberen want er zijn veel te veel kwakkels tussen de homeopathen die maar wat experimenteren!!

:geluk: ik hoop dat alles zich stabiliseert!!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#36 Geplaatst 17 april 2009 - 13:35

heel veel beterschap gewenst

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 17 april 2009 - 13:52

Bedankt allemaal.

Dit is het tweede katje dat ik krijg dat zwaar ziek wordt :cry: