Spring naar inhoud

- - - - -

Het onweer, hitte en verfrissings topic

• Log in om te reageren
329 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#151 Geplaatst 03 juli 2010 - 17:42

binnen 29 graden , maar het begint af te koelen zowel buiten als binnen :thumb:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#152 Geplaatst 03 juli 2010 - 17:45

nog altijd geen druppel gezien. Zal dan dadelijk maar onder de douche gaan staan. Heb mij een ongeluk gezweet tijdens het uitkeren :s

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#153 Geplaatst 03 juli 2010 - 17:51

Lies zei:

nog altijd geen druppel gezien. Zal dan dadelijk maar onder de douche gaan staan. Heb mij een ongeluk gezweet tijdens het uitkeren :s

uitkeren?

Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 03 juli 2010 - 18:30

ik heb het hier ondertussen op 22.5 gekregen :jump:
zalig gewoon denk dat ik sevens nog een trui moet gaan halen als het zo blijft dalen.
de airco werkt goed

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#155 Geplaatst 03 juli 2010 - 18:41

Hier heeft het éindelijk ook geregend, het is meteen een pak koeler maar nog niet koel genoeg. Vannacht schijnt het veel te gaan regenen en onweren dus ik ben benieuwd.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#156 Geplaatst 03 juli 2010 - 19:18

Joloka zei:

uitkeren?

ja uitkeren :mrgreen:
met de borstel door het huis gaan of hoe zeg je dat in het nederlands?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#157 Geplaatst 03 juli 2010 - 19:19

Nog altijd geen druppel regen en het blijft zo mottig. Gelukkig gaan we sevens een ijsje eten :dancer:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#158 Geplaatst 03 juli 2010 - 19:53

Hier heeft het vanmiddag rond halftwee goed geregend en een beetje gedonder,het is wel afgekoeld buiten ,en binnen enkele graden minder maar nog steeds veel te warmvoor mij .En mijn slaapkamer wil niet afkoelen :help: :help:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#159 Geplaatst 03 juli 2010 - 20:09

Hier is het al een stuk frisser vandaag. En nu is het zelfs weer aan het waaien, dus ik klaag niet 8)

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#160 Geplaatst 03 juli 2010 - 20:29

Het zweet loopt over mijn rug, weer een nacht van slecht slapen en benauwdheid.
Zoveel gevraagd schijnt het te zijn, juist dat ene afkoelende buitje wil ik hebben.
Net buienradar gekeken, maar de regen gaat mooi aan weerszijde aan ons voorbij.
Morgen gelukkig werken in Groningen, daar schijnt het al iets afgekoeld te zijn.
Hier in Knoal is het heet, vies, plakkerig en benauwd.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 03 juli 2010 - 20:35

Ajaai die hitte, daar kan ik dus écht niet tegen..!!
Stel je voor: deze morgen werd ik dan nog wakker met en stevige migraine...........
EEn echte marteling al bij "gewoon" weer!! Nu dus echt verschrikkelijk!!
Sedert 18u is het gelukkig over. Maar dan voel ik me iedere keer een wrak.........
En nu loopt mijne man ook nog eens in zijne vieze..................
Boehoe..................

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#162 Geplaatst 03 juli 2010 - 20:38

Oei Oei Lut :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#163 Geplaatst 03 juli 2010 - 20:57

Lut zei:

Ajaai die hitte, daar kan ik dus écht niet tegen..!!
Stel je voor: deze morgen werd ik dan nog wakker met en stevige migraine...........
EEn echte marteling al bij "gewoon" weer!! Nu dus echt verschrikkelijk!!
Sedert 18u is het gelukkig over. Maar dan voel ik me iedere keer een wrak.........
En nu loopt mijne man ook nog eens in zijne vieze..................
Boehoe..................

Minder leuk, zoals je zegt al bij normaal weer zeer onaangenaam, maar dan nog met die hitte erop!
Ik heb koelte nodig als ik migraine heb, als ik de moed heb hou ik mijn kop onder de koude kraan!
Misschien ook wel een beetje de "trigger" geweest bij jou, de warmte van de afgelopen dagen...
Ik voelde er gisteren ook een aankomen, en heb gelukkig net op tijd pillekes gepakt, en dan werd het frisser wat ook geholpen heeft ;)

Ze zijn nu wel minder hevig dan vroeger, dan had ik zelfs een injectiespuit in mijn nachttafel liggen om in je bil te "slaan", maar dat doet ook al zo'n pijn :8
En bloeden ook...
Sinds we ontdekt hebben dat het waarschijnlijk hormonaal is en ik hormonen neem in mijn pil/ring-vrije dagen is het minder erg en minder vaak.
Als ik het nu voel aankomen of met een wakker wordt, neem ik 1 en een halve Apranax, kruip terug in mijn bed (veel kun je in die staat toch niet doen en vaak is het nog erger als je ertegen vecht) en kom ik normaal gezien tussen de 2 à 4 uur later wakker waarbij het beter is.
Soms ook pas 6 uur later, maar dat gebeurt toch minder vaak.
Maar de rest van je dag is er toch al aan en je doet het na zo'n aanval dan ook beter kalmpjes aan...
Soms is het na 1 à 2 uur nog niet beter, en dan smijt ik er nog een Apranax bovenop, jammer voor mijn maag, maar op dat moment heeft mijn hoofd voorrang!

Ik heb het ook wel dikwijls zitten in het week-end bij het ontwaken, en dan is heel je dag eraan, en als het over is ben je inderdaad een wrak...
En ik kreeg hier ook soms een vieze vent als resultaat daarvan, maar nu heeft hij begrepen dat het gewoon zo is als het gebeurt en er niet veel aan te doen valt...

Morgen beter, veel meer kan je er niet aan doen...
Enkel vroeg in je bed kruipen en nog een goeie nacht slaap erbovenop smijten!
:hug: :hug: :hug:

Bewerkt door haemoglobine, 03 juli 2010 - 21:00.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#164 Geplaatst 03 juli 2010 - 21:01

Hier heeft het een half uur terug een half uurtje echt geregend. Buiten flink afgekoeld en lekker fris, nu binnen nog....

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#165 Geplaatst 03 juli 2010 - 21:04

hier heeft het vanmiddag ook even geonweerd en geregend, eindelijk zeg, buiten is het iets koeler, binnen nog steeds 27, heb alle deuren en ramen tegen elkaar openstaan