Spring naar inhoud

- - - - -

Het onweer, hitte en verfrissings topic

• Log in om te reageren
329 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#211 Geplaatst 10 juli 2010 - 19:35

haemoglobine zei:

Goed voor jou!

Hopelijk komt het naar onze richting toe ;)

Gisteren hebben jullie er ook van geweten als ik me niet vergis, maar hier niets, noppes, nada... :s

Heb hier ook niets gezien hoor.. Mss in een ander deel van Oost-Vlaanderen?

Het is iig nog niet afgekoeld hier, maar ik voel wel af en toe een windje en dat doet deugd!

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#212 Geplaatst 10 juli 2010 - 19:42

hier binnen is het 31graden met de ventilator aan :s

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#213 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:22

Het is hier nu in Ekeren pas beginnen regenen. Lekker fris!  Eindelijk even afkoelen om nadien terug te kunnen bakken :LOL:

tash
tash
  • 7 katten

#214 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:23

hier is het heeeeeeeeeeel donker en serieus hevige wind!!
er beginnen dikke druppels te vallen!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#215 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:23

haemoglobine zei:

Hoho, niet zo rap hé, we hebben er genoeg van gekregen de laatste winter ;)

Zolang het onder de 25° blijft, is het voor mij ok, dat is voor ons hier meer dan genoeg!
Ik haat de winter, maar met zo'n zomers weet je al gauw niet meer welk seizoen te verkiezen :(

We zijn misschien nooit tevreden, maar met het weertje dat ze ons hier voorschotelen zou dat ook moeilijk zijn :oops:

En we zijn op weg naar de eerste officiële hittegolf, als het morgen in Ukkel nog 25° is, is het een feit!

Buiten koelt het hier lichtjes af, de zon is al een paar uur geleden achter de wolken verdwenen, af en toe een fris briesje en het druppelt ook al een paar uur, maar regen kun je het niet noemen...
Het is ondertussen wel iets beter buiten dan binnen :oops:
Het lukt echter niet om de frissere lucht naar binnen te krijgen :(

Ik heb het altijd te warm. Ook in de winter. Dus dit is er echt zwaar over voor mij ;)
Op een strand liggen roosteren bv is voor mij echt mijn idee van de hel :LOL:
Geef mij maar cultuurreizen met frisse musea en mooie koele kerken enz ;)

Maarrrr hier is het heerlijk aan het waaien en het koelt lekker af! Heeft ook al een beetje (drie druppels) geregend en ik hoop dat er meer volgt! De katten zijn alvast klaar gaan zitten op het terras. Oh en inmiddels is het hier aan het donderen en aan het bliksemen. Mmmm die geur van zomerbuitjes die nu in de lucht hangt, daar hou ik dan weer wel van!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#216 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:24

Hier ook aan het regenen en hintjes van donder en bliksem ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#217 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:27

Hier is het keihard aant gieten !!! :dancer: :dancer: :dancer:

tash
tash
  • 7 katten

#218 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:30

Amelie zei:

Hier is het keihard aant gieten !!! :dancer: :dancer: :dancer:

hahaha!!!!!
hier blijft het bij wat windzuchten en enkele druppels :x
De regen is welkom maar het onweer mogen ze voor mijn part houden zulle (van veeleisend zijn gesproken)

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#219 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:33

het begint al een beetje af te koelen. Er waait een klein windje en de temperatuur is al gedaald naar 30 graden (zowel binnen als buiten)
volgens marc (die net de buienradar raadpleegt) gaat de regen/onweer net langs ons heen. Dat zou niet zo best zijn, dus hopen dat het toch nog onze kant op komt.

duimduimduim

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#220 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:41

Oh heeeeeerlijk! Het regent (al mag het nog harder van mij :LOL: ) en de lucht die binnenkomt is echt zooo lekker fris :love3:

Guest_EliseK_*
Guest_EliseK_*

#221 Geplaatst 10 juli 2010 - 20:57

Hier is het echt flink aan het onweren. En hoewel het Raskolnikow zijn eerste onweer is - hehe, wat sentimenteel van mij :oops: - is hij totaal niet onder de indruk :d

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#222 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:05

het regent het regent de pannetjes worden nat en als het niet door regent zijn ze spoedig weer droog :censored: :censored: :censored: :censored:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#223 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:06

Smitten Kitten zei:

Oh heeeeeerlijk! Het regent (al mag het nog harder van mij :LOL: ) en de lucht die binnenkomt is echt zooo lekker fris :love3:

en schorriemorrie was boos  toen ik hem nat van het terras ging plukken. Hij was aan het huppelen en dartelen achter de eerste regendruppels en de blaadjes die afvielen van de wind, En nu zo'n snoetje trekken voor de open terrasdeur van: seg, wanneer mag ik terug buiten spelen? :oops: O:) O:)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:08

EliseK zei:

Hier is het echt flink aan het onweren. En hoewel het Raskolnikow zijn eerste onweer is - hehe, wat sentimenteel van mij :oops: - is hij totaal niet onder de indruk :d

Hier schrikken ze pas als wij dat ook doen... anders gaat t prima

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#225 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:12

Kathleen zei:

en schorriemorrie was boos  toen ik hem nat van het terras ging plukken. Hij was aan het huppelen en dartelen achter de eerste regendruppels en de blaadjes die afvielen van de wind, En nu zo'n snoetje trekken voor de open terrasdeur van: seg, wanneer mag ik terug buiten spelen? :oops: O:) O:)

Dat is zoals de fokster waar hij vandaan komt dus ;) Heeft de voorliefde voor regen en frisse temperaturen van mij geërfd :LOL: