Spring naar inhoud

- - - - -

nagelbijten

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 05 juli 2010 - 00:29

zijn er hier nog ks'ers die op hun nageltjes bijten?
ikke dus om te beginnen en mijn zoontje heeft die geweldige gewoonte overgenomen van mama :p

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#2 Geplaatst 05 juli 2010 - 01:05

Ik heb aan elke hand een paar vingers waar ik ze ook afknabbel. Ik vind het een heel slechte en lelijke gewoonte. Zal ook nooit nagelbijten als ik in gezelschap vertoef. Vind het eigenlijk vies als je constant met je vingers in je mond zit.
Van mijn 10 vingers heb ik er 5 die terug een mooie lengte hebben en de andere zijn goed op weg.
Heb al vanalle middeltjes uitgeprobeerd maar het deerde me niet en was het snel gewoon.
Ik doe het ook van kinds af en het is heel moeilijk af te leren want ik herval telkens. :evil:
Kon mss eens gelnagels laten zetten, mss is dat de oplossing.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 juli 2010 - 06:11

Vroeger, nu niet meer. Ik heb graag mooie nagels. Maar soms breken ze dan af. Dan vijl ik die bij, maar na een tijdje heeft dat soms geen nut meer en breken ze één voor één af, dan durf ik er wel is op te bijten :) gewoon omdat die eraf moeten dan :LOL:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 05 juli 2010 - 06:25

nee, nooit gedaan.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:16

Ik nooit gedaan, mijn wederhelft daarentegen...

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#6 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:58

Ik nooit gedaan,ik heb wel atijd korte nagels,omdamet huishoudelijk werk lange nagels voor mij niet te doen zijn(als ze week zijn en ze plooien :doh: ,ieuw,supervies),maar mijn dochter doet het wel,tot op bloot vlees,en ik krijg er haar maar niet vanaf.Het rare is dat ik het haar nooit zie doen O:)

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 05 juli 2010 - 08:06

Nog nooit gedaan.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#8 Geplaatst 05 juli 2010 - 09:43

Ik bijt niet maar scheur ze wel af :-k Dus het ziet er wel uit als of ik nagel bijt. Een heel vervelende gewoonte,misschien maar een keertje nepnagels proberen :thumb:

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#9 Geplaatst 05 juli 2010 - 09:59

ik altijd gedaan en heel intensief :oops: had echt nog maar een half nagelbed en ging elke nacht bed in met meerdere pleisters rond mijn vingers... Was echt griezelig om te zien :8

En ik ben nu sinds een paar jaar gestopt!!! :dancer:
Ik heb nog zo af en toe 1 tot maximum 3 vingers waarvan ik de nagels afknabbel (in periodes van stress of verveling) maar nooit meer zo erg als vroeger. Bij mij hebben gelnagels geholpen. Gewoon maar een tijdje. Heb er op laten zetten en ze 1 keer laten bijwerken. Toen de nagels eraf en nagelversteviger of nagellak erop smeren en dan let je daar gewoon meer op. Door de gelnagels had ik al een randje kunnen laten groeien en door de nagellak kon ik niet meer "onbewust knabbelen" en zo is het glukt!! :thumb: Zeker eens proberen!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 05 juli 2010 - 12:27

Ik ook nooit gedaan, maar mijn zus deed het wel ook tot bloedens toe. Zij heeft ook gelnagels laten zetten en zo kregen de eigen nagels de kans om te groeien. Nu bijt ze ook niet meer op haar nagels.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 05 juli 2010 - 12:30

Nee, doe het nooit. Wel komt de bovenste laag altijd los :( .

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 05 juli 2010 - 13:14

Nooit gedaan. Ik ga mijn mooie nagels niet stukmaken hoor :p

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 05 juli 2010 - 17:23

heb ook een jaar gelnagels gehad en toen kon ik eraf blijven , mss nog maar eens terug proberen

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#14 Geplaatst 05 juli 2010 - 17:25

Ik ben een serieuze nagelbijter, het is begonnen toen ik naar het eerste leerjaar ging, met mijn broer juist van hetzelfde!!! Alles geprobeerd maar zelfs met die vieze nagellakken begon ik na een tijd toch te bijten. Ik schaam mij er wel voor. Ik verstop mijn nagels altijd.
En het toppunt is dan dat mijn moeder pedicure is, nogal reclame he :ha

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#15 Geplaatst 05 juli 2010 - 20:56

Ik deed dat wel vroeger, maar nu niet meer,
alleen als ik heel zenuwachtig ben :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=