Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje Update p 10

• Log in om te reageren
169 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#61 Geplaatst 06 juli 2010 - 11:31

Ik denk niet dat ie lang in de tuin zal blijven dan :oops: En er is ook niet zo veel dat ik daar tegen kan doen. Binnen is het een slome kerel, maar buiten... :ha

Rafje zit nu ook al uren te huilen aan de deur. Hij was ZOOOOOOOOO blij toen hij Zwartje gisterenavond weer zag! Je moest hem zien! Rennen naar de deur! Boem ertegen! Miauwen! De deur beginnen likken (waarom ik die een paar uur daarvoor had gepoetst weet ik niet meer ze). En Zwartje zat daar maar gewoon van "idioot!" :ha

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#62 Geplaatst 06 juli 2010 - 11:51

Rafje klinkt als een hondje :lachen: maar ja dan klopt dat miauwen niet :trance:

Fijn dat hij zo opknapt ...

Bewerkt door moira irina, 06 juli 2010 - 11:53.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#63 Geplaatst 06 juli 2010 - 12:08

:o :o :o

Weet je wat ik nu ontdekt heb?

Zwartje wilde heel graag buiten dus ik dacht, als ik hem terug mag opnemen dan zal hij wel goed genoeg zijn. Dus ik pak hem op. Instant-ronk-effect, alles in orde dus. Wel heel zachtjes gedaan.

En wat merk ik? Een verharding in de vacht :louche: Ik dus op onderzoek. Ik voel een hele dikke korst. Nu begin ik mij af te vragen of meneer niet gewoon een grote wonde had die nu dicht is! Ik mocht hem niet aanraken en de dierenarts ook niet. En hij is pikzwart. Dus die dingen zie je niet snel. Normaal probeer ik alles af te tasten, maarja, met 4 sets klauwen in je huid is dat wat moeilijk.

Het zou weer typisch zijn hoor.

Edit: die korst is verdorie een centimeter in diameter! Je zou voor minder blaazen en doen.

Bewerkt door Vosse, 06 juli 2010 - 12:12.

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 06 juli 2010 - 12:12

Tja, zoiets is natuurlijk wel mogelijk he.
Maar fijn dat zijn motortje in gang is geschoten.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#65 Geplaatst 06 juli 2010 - 13:16

Dan weet je waarom hij zo reageerde ja. Ocharme. Laat hij toe als je er isobetadine of rescue cream op doet?

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 06 juli 2010 - 13:24

Zwartje had nog een !onopvallende! grote triomf plek...

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#67 Geplaatst 06 juli 2010 - 13:42

Fijn dat het allemaal goed mee blijkt te vallen :thumb: heel veel beterschap voor Zwartje verder!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#68 Geplaatst 06 juli 2010 - 13:51

:o :o :o

Ik heb een nog grotere 2e plek gevonden op zijn rechterflank (mocht ik ook niet aankomen).

Alleen geen idee hoe hij hieraan gekomen is. Het zijn nogal rare plekken om wonden van een kat te zijn. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij verkeerd terecht gekomen is bij een sprong ofzo en het heeft open gehaald aan de muurtjes. Dat of iemand zou het gedaan moeten hebben en dat lijkt me helemaal raar (je kan hem niet zomaar benaderen buiten als hij je niet kent).

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#69 Geplaatst 06 juli 2010 - 13:53

Lies zei:

Dan weet je waarom hij zo reageerde ja. Ocharme. Laat hij toe als je er isobetadine of rescue cream op doet?

hij zou dit wel toelaten maar ik zie het nut er niet echt van in. beide wondes zijn reeds toe, ze zijn niet verdikt, hebben wel een heel stevige korst.

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#70 Geplaatst 06 juli 2010 - 14:00

Mischien had hij zich buiten aan iets bezeerd?(prikkeldraad ofzo?)

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 07 juli 2010 - 17:04

:o Weird! Misschien ruzie gehad met een andere (hele gemene) kat?

*Bewerk* -> Ik heb weer eens niet goed gelezen O:) Misschien ergens klem gezeten?

Bewerkt door giroldi, 07 juli 2010 - 17:05.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#72 Geplaatst 07 juli 2010 - 17:26

Vandaag een 3e kleinere maar diepere wonde gevonden. Ziet er minder goed uit dan die ander, maar ik denk dat dat is omdat ze dieper is. Deze lijkt mij van een kattentandje of een kattenklauw te zijn, dus ik vermoed dat de rest ook wel op een of andere manier tijdens het vechten is geweest.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#73 Geplaatst 07 juli 2010 - 17:47

ocharme ,
maar nu weet je gelijk van wat het is ,
hoop dat het goed geneest!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#74 Geplaatst 07 juli 2010 - 18:01

Hopelijk is hij snel terug de schrik van de buurt. :)

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#75 Geplaatst 07 juli 2010 - 18:02

Vosse zei:

Vandaag een 3e kleinere maar diepere wonde gevonden. Ziet er minder goed uit dan die ander, maar ik denk dat dat is omdat ze dieper is. Deze lijkt mij van een kattentandje of een kattenklauw te zijn, dus ik vermoed dat de rest ook wel op een of andere manier tijdens het vechten is geweest.

Vind het enkel raar dat DA dat dan niet gezien heeft terwijl ie in kleine roes lag, of heeft ie hem dan niet onderzocht ?

Geef hem maar een zachte, lieve knuffel van mij, ocharme Zwartje toch, wat is er nu toch met je gebeurd........