Spring naar inhoud

- - - - -

Bevalling

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#1 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:20

Goedemorgend iedereen,
Deze morgend om 05.00 uur ben ik wakker geworden van huilende kittens,ben heel vlug gaan kijken en ja,ze zijn er eindelijk.Ons nieuw nestje Brits Korthaartjes.Om 05.00uur lagen er al 4 kittens en nu ondertussen zijn het er al 7.Ik hoop voor de mama dat het nu wel gaat stoppen,want dit is de eerste keer dat we zoveel kittens in één nestje hebben.De mama is een blue point en de papa is een blue tabby point.Mama poes doet het uitstekend en ze lijkt precies geen pijn te hebben,alles gaat hier heel vlot.
Maar kan mama poes dit wel aan ,7 kitten,?Heeft iemand hier ervaring mee?Geven jullie de mama extra melk?
mvg debby

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:20

:flower: :flower: :flower:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#3 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:31

Gefeliciteerd!!

muis en ik
muis en ik
  • 178 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:32

:thumb: :jump: :jump: :jump: :duim: :loveshower: :loveshower:

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 05 juli 2010 - 07:49

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kittens :flower: :cheer: :dancer:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 05 juli 2010 - 08:55

Van harte gefeliciteerd met de bollekes! :flower:
Als ze er 7 heeft dan zou ik de kittens bijvoederen en als mama niet goed eet of geen tijd maakt om te eten af en toe haar verplichten om te eten, geef haar ook kittenmelk en kittenvoeding.
Je kan ook voor extra energie "nutridrops" geven. ;)

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 05 juli 2010 - 09:13

:b :b :b

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#8 Geplaatst 05 juli 2010 - 09:37

Proficiat met de 7 - ling.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#9 Geplaatst 05 juli 2010 - 09:39

Van harte gefeliciteerd met de kittens :thumb:

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#10 Geplaatst 05 juli 2010 - 10:13

proficiat met de kleintjes
kzou ze ook wat bijvoeden
7 is wel veel

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 05 juli 2010 - 10:18

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :flower: :flower: :flower: :flower:  proficiat :flower: :flower: :flower:

Guest_lucky bunny_*
Guest_lucky bunny_*

#12 Geplaatst 05 juli 2010 - 10:29

Dirk&Debby zei:

Goedemorgend iedereen,
Deze morgend om 05.00 uur ben ik wakker geworden van huilende kittens,ben heel vlug gaan kijken en ja,ze zijn er eindelijk.Ons nieuw nestje Brits Korthaartjes.Om 05.00uur lagen er al 4 kittens en nu ondertussen zijn het er al 7.Ik hoop voor de mama dat het nu wel gaat stoppen,want dit is de eerste keer dat we zoveel kittens in één nestje hebben.De mama is een blue point en de papa is een blue tabby point.Mama poes doet het uitstekend en ze lijkt precies geen pijn te hebben,alles gaat hier heel vlot.
Maar kan mama poes dit wel aan ,7 kitten,?Heeft iemand hier ervaring mee?Geven jullie de mama extra melk?
mvg debby

Allereerst proficiat met de 7-ling en heel veel kitten plezier. :catkiss

Dit had ook anders af kunnen lopen hoor, ga jij 's nachts niet ieder uur kijken bij je zwangere poes. Wij slapen vanaf dag 62 beneden en laten iedere keer de wekker aflopen om te controleren.

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#13 Geplaatst 05 juli 2010 - 10:37

proficiat en hopelijk blijven ze het allemaal goed stellen :flower:

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#14 Geplaatst 05 juli 2010 - 10:54

Er is ondertussen 1 overleden,hij had een open buikje,dit is de eerste keer dat ik zoiets zie.Dus nu zijn het er 6.En wij horen onze poezen dus als we iets horen  dan kom ik zeker mijn bed uit.Dus ik mag mama poes gewoon kittenmelk geven,ik heb hier van royal canin die poedermelk,mag ik die geven?En krijgt ze daar geen diarree van?De kittens hebben allemaal al goed gedronken bij de mama en zijn dan ook al opgedroogd.
mvg Debby

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 05 juli 2010 - 11:00

Je laat kittens op de wereld komen en het lijkt of je totaal niks weet over het hoe en wat betreffende de verzorging. Sorry dat ik het zo rechtuit zeg.
Ja, mama mag kittenmelk hebben en goed voer zoals kittenvoer of speciaal voer voor zogende moeders. Zet je kittens elke dag op de weegschaal en als ze gemiddels zo'n 10 gram per dag bijkomen dan hoef je niet bij te voeren.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/