Spring naar inhoud

- - - - -

Katjes krabben de vloer naast hun eetbakje

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#16 Geplaatst 05 juli 2010 - 21:35

Het boek is van papier en papier absorbeert geuren. Een kat ruikt vele malen beter als een mens.
Dus ze zal zoals in de kattenbak de "vieze" geur proberen begraven denk ik ...

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 05 juli 2010 - 21:44

Gebeurt hier ook, ik vind het leuk ze zo bezig te zien :) Maja, waarom... :louche:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:13

idem hier hoor

Guest_Guy_Claerman_*
Guest_Guy_Claerman_*

#19 Geplaatst 06 juli 2010 - 08:26

Even een reactie: mijn boek lag op de living tafel dus niet in het toilet zoals eerder door iemand gesuggereerd en hij krabt de muur en niet de vloer in het toilet en van drinken uit het toilet kan geen sprake zijn want het deksel is steeds naar beneden (behalve als het gebruikt wordt natuurlijk). :catscratchhead

Bewerkt door Guy_Claerman, 06 juli 2010 - 08:27.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#20 Geplaatst 06 juli 2010 - 10:09

Guy_Claerman zei:

Even een reactie: mijn boek lag op de living tafel dus niet in het toilet zoals eerder door iemand gesuggereerd en hij krabt de muur en niet de vloer in het toilet en van drinken uit het toilet kan geen sprake zijn want het deksel is steeds naar beneden (behalve als het gebruikt wordt natuurlijk). :catscratchhead

mijn excuses :oops: ik dacht dat het boek in het toilet lag! :onzeker: tjah mss dat ht boek idd bepaalde geurtjes heeft geabsorbeerd, en daarmee??? (mss kan het al van eens in de keuken te liggen terwijl je aan het koken was??) maarja, vreemde poezel dus dat hij tegen de muur van het toilet en rond je boek krabt! :LOL: maar kwaad kan het dus niet, hij heeft een heel erge bewaar-obsessie dan (of hoe moet je het noemen...) :)
Geplaatste afbeelding

Guest_heda_*
Guest_heda_*

#21 Geplaatst 07 juli 2010 - 10:18

Ons mannetje doet het ook. Begreep altijd dat het twee redenen kan hebben: of inderdaad begraven voor later, of zijn territorium afbakenen. Middels de voetkussentjes verspreidt hij namelijk zijn geur. Vooral de onze doet het dan helemaal rondom zijn bakje. als hij het alleen zou willen begraven is 1 plek wel genoeg om te krabbelen, maar hij doet het aan alle kanten van het bakje dus heeft hij zijn bakje helemaal afgebakend met zijn geurtje! :love3: