Spring naar inhoud

- - - - -

Nino naar DA: tandvlees nog niet oké + Orozyme Bucco-Fresh meegekregen

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#1 Geplaatst 05 juli 2010 - 17:54

3 weken geleden was ik met onze Nino naar de DA gegaan voor zijn jaarlijkse spuitje en eens na te vragen waarom hij zo veel zeverde. Bleek dat zijn mondje serieus ontstoken was, zijn kliertjes waren zelfs wat mee ontstoken. Ik kreeg thuis zijn mond absoluut niet open, anders had ik het zelf gezien natuurlijk O:)
Dus in plaats van zijn jaarlijkse prikje gingen we naar huis met een prikje van antiobiotica + stomorgyl om 3 weken te geven!!! Vanavond moet ik terug op controle om te zien of de stomorgyl heeft gewerkt en dan krijgt hij wel zijn jaarlijkse prikje.
De katten komen hier niet buiten dus kon het geen kwaad dat hij zijn prikje later krijgt!
Ik hoop dat zijn mondje nu eindelijk in orde is, dat hij zijn prikje krijgt en dat we er weer voor een jaar tegen kunne! :) Om 19u is het spreekuur, maar ik zal maar wat vroeger vertrekken want er zit altijd zo veel volk. En onze Nino, ja die zal weer zielig miauwen in zijn bakje! :onzeker:

Bewerkt door Hobayni, 05 juli 2010 - 20:18.

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 05 juli 2010 - 18:08

Hopelijk is het over nu :geluk:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 juli 2010 - 18:51

:geluk: :geluk: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 05 juli 2010 - 19:29

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 05 juli 2010 - 19:36

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#6 Geplaatst 05 juli 2010 - 20:17

Zijn tandvlees zag nog steeds rood, hij heeft terug een spuitje gekregen. Ik moet nu Orozyme Bucco-fresh, iets van zeewierpoeder, over hun eten doen. Dat zou hij moeten blijven nemen. Ik mag het ook voor de hond gebruiken. Het is iets wat ook slechte adem, tandplak en tandsteen aanpakt. Nu moet ik natuurlijk nog eens teruggaan voor zijn jaarlijkse spuitje aangezien hij terug spuitje antibiotica heeft gekregen. Een uur hebben we daar gezeten seg, na een half uurtje is hij eindeljik rustig gaan liggen in het benchke maar dat zielig miauwtje kon hij toch niet laten O:)

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 05 juli 2010 - 20:19

Hopelijk gaat het snel over.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 05 juli 2010 - 20:23

Die orozyme gebruik ik hier ook voor Gebbie. Mag die wel niet altijd op haar eten doen, dan heeft ze het niet graag.

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#9 Geplaatst 05 juli 2010 - 20:26

:geluk:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 06 juli 2010 - 07:21

:geluk: :geluk: :geluk:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten