Spring naar inhoud

- - - - -

Arm dutske

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
nas
nas
  • 85 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 05 juli 2010 - 21:48

ach mensen, waar moet ik dit verhaal beginnen. Dit dutske zit sinds 17uur toen ik thuiskwam op mijn oprit. Het is het nieuwe katje van buurmeisje. Een goed jaar en half geleden is juist hetzelfde gebeurd. Het katje heette toen Nijntje. Ik had zelf toen nog geen poezen en nam de verantwoordelijkheid op mij en deed ze naar huis toen het buurmeisje thuis kwam. Soms bleef ze zelfs slapen...Op een dag is Nijntje overreden. Ik ben er zeer kapot en ziek van geweest. Dat was dus meteen de aanleiding voor het aankopen van mijn 2 poezen Daikiri en Dior. Het is nu kwart voor tien en nog steeds is ze niet thuis. Het beestje loopt maar naar her en der. Zou niet weten hoeveel maandjes het is maar is toch nog heel jong zo te zien. Dit is toch niet verantwoord! wat denken jullie hiervan? Ik vind het zo triestig. Het is hier ook zo een drukke straat en ik heb hier ook nog 4 zwerfkatten lopen en die zijn er niet mals voor....Spijtig toch allemaal...
weet niet of jullie de fototjes kunnen zien?

Bijgevoegde thumbnails

• dutske 002.jpg
  • dutske 001.jpg

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 05 juli 2010 - 21:55

Zo triest, dat zo'n mensen een diertje nemen! :(

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#3 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:06

Zo'n klein dutske aan zijn lot overlaten. Zo iemand verdiend niet om dieren te houden.
Zo'n een kleintje nog, ik zou het in huis halen en als ik haar baasje zie er over aanspreken dat dit toch niet kan. :cry: het mist duidelijk een warm nest, een goede t'huis.

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:09

Oooooo, zo'n mooi katje

Jammer dat het zo laat nog alleen buiten zit

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#5 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:12

Ocharme, dat Prutske, ik zou er ook niet tegen kunnen, krijg het al moeilijk met dit te lezen................ waarom hebben sommige mensen het toch zo moeilijk om hen verantwoordelijkheid tov diertje te nemen, en het dan al eens meegemaakt te hebben, zou je toch denken, ze leren ervan,(ivm poezel los te laten lopen om drukke baan)  helaas niet dus.........

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#6 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:13

Oh nee, die foto :( :(
Dat vachtpatroon lijkt op die van mijn vorig katertje :( :(
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#7 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:18

Ach arm beestje,

Misschien kun je in gesprek met haar gaan, ze heeft het beestje een bandje en belletje omgedaan - dus moet er toch wel omgeven.

Misschien weet ze echt niet beter, denkt ze dat een kat het buiten beter heeft.
Maar als ze hoort dat dit poesje zoveel heen en weer loopt en graag naar binnen wil en hoort dat een poesje het binnen ook prima heeft - beter dan buiten als zij de hele dag weg is - bedenkt ze zich misschien.

Ik hoop dat je succes hebt

nas
nas
  • 85 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:20

ik durf het hier niet binnen te halen met mijn 2 grote poezen van 7 kilo!

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:23

O dat kleine prutsje.  Zonde dat het daar zo moet zitten.
Mensen moeten echt hun verantwoordelijkheid eens nemen als ze een dier in huis halen.

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 05 juli 2010 - 22:25

Zeer zielig :( misschien kun je inderdaad eens met je buurmeisje praten, al heeft ze blijkbaar niks geleerd van haar vorig katje
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#11 Geplaatst 06 juli 2010 - 00:03

Ocharme toch, kan je het niet in je garage of zo zetten tot als ze thuis komt. Als het morgen overreden is vergeef je je eigen nooit.
Zou toch ook eens deftig zeggen dat ze het beter binnen houdt als het daar een gevaarlijke straat is. Of dat ze haar tuin afsluit.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#12 Geplaatst 06 juli 2010 - 06:36

Dat is volgens mij een katje van nog geen half jaar oud. Kan je het niet in huis nemen? Mijn tante heeft dat ook gedaan met de kat van de buren. Op haar kosten gecastreerd, mag nu fijn binnen liggen en gaat niet meer naar zijn "echte" thuis.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 06 juli 2010 - 07:15

:( :( :(

nas
nas
  • 85 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 06 juli 2010 - 07:59

ik had de vorige ook al binnengenomen maar toen was ze kwaad ....vanmorgen toen ik wegreed naar het werk stond haar auto er nog steeds niet. het katje heb ik niet gezien, ... zal vanavond terug eens kijken als ik naar huis ga

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 06 juli 2010 - 09:32

:cry: :cry:
waarom willen zo'n mensen een huisdier?????