Spring naar inhoud

- - - - -

Een maand te vroeg naar de kliniek...

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 05 juli 2010 - 23:40

Oh hoe romantisch. Moet hij symbolisch ook bevallen van iets ;)

Veel beterschap in ieder geval!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 05 juli 2010 - 23:42

Oh jee dat is inderdaad iets pijnlijk, hopelijk gaat die er snel uit, wens hem maar veel beterschap! :geluk:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 05 juli 2010 - 23:54

Solotje zei:

Oh jee dat is inderdaad iets pijnlijk, hopelijk gaat die er snel uit, wens hem maar veel beterschap! :geluk:

Ik denk eerder dat hij die liever miraculeus zou zien oplossen dan dat die er uit moet komen, want dat doet nog meer pijn bij het naar buiten komen :o
Hopelijk krijgt hij goede pijnstillers!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#19 Geplaatst 05 juli 2010 - 23:57

Hopelijk gaat hij niet teveel pijn hebben als hij die steen moet uitplassen. Moet hij niet door een zift plassen om te zien of er iets mee afkomt?
Nierstenen is zoals galstenen, zeer pijnlijk je kruipt letterlijk over de grond, weet alles van galstenen. :evil:
En als hij met de vergruiser het moet doen hoop ik dat het werkt want dat is niet altijd zo dan is er nog alleen een operatie.
Wens hem veel beterschap.

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#20 Geplaatst 06 juli 2010 - 00:00

Hij heeft er nog gekregen een half uur geleden of zo, maar dat hielp precies niet veel. Hij ging nu nog eens op zijn rood knopje duwen voor meer te vragen en dan proberen te slapen. En hij heeft daarstraks ook al veel gehad hoor. :o (We waren al aan't chatten daarnet. :mrgreen: Een van de eerste dingen waar hij daarstraks nog achter vroeg om te brengen... zijn laptop. :ha En dan pas kledij en ondergoed en zo. :ha )

catherine zei:

Moet hij niet door een zift plassen om te zien of er iets mee afkomt?

Yep, zo moet het.

Bewerkt door Pixel, 06 juli 2010 - 00:01.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 06 juli 2010 - 00:11

Pixel zei:

Hij heeft er nog gekregen een half uur geleden of zo, maar dat hielp precies niet veel. Hij ging nu nog eens op zijn rood knopje duwen voor meer te vragen en dan proberen te slapen. En hij heeft daarstraks ook al veel gehad hoor. :o (We waren al aan't chatten daarnet. :mrgreen: Een van de eerste dingen waar hij daarstraks nog achter vroeg om te brengen... zijn laptop. :ha En dan pas kledij en ondergoed en zo. :ha )

Yep, zo moet het.

Zou bij mij ook het eerste ding zijn die ik zou vragen ;)
Die computerverslaafden toch hé :d

Ik duim ervoor dat hij niet té veel pijn meer moet lijden :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 06 juli 2010 - 00:41

Mijn man heeft het ook gehad en het is heel pijnlijk maar ze kunnen tegenwoordig heel snel hem pijnvrij krijgen en het vergruisen is een fluitje van een cent. Maar hopelijk heeft hij het steentje tegen morgen gewoon uitgeplast. Stuur hem onze beste wensen.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 06 juli 2010 - 01:47

Oww ik dacht al hij is gewoon online , maar zit gewoon op internet in het ziekenhuis hahha..
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#24 Geplaatst 06 juli 2010 - 02:00

Aiai das minder, mijn zus heeft dat ook eens gehad en dat was ook nogal een dramatisch gedoe toen. Moet dus zo te zien wel zeer pijnlijk zijn. Hopelijk is hij er snel vanaf!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#25 Geplaatst 06 juli 2010 - 06:32

Ik hoop voor hem dat hij naar hasselt moet voor het steentje te laten vergruizen. Want dat zo uitplassen is extra pijnlijk. En in hasselt zit een heel goede dokter, heb die ook gehad maar weet de naam natuurlijk niet meer.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#26 Geplaatst 06 juli 2010 - 07:16

Veel beterschap!

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#27 Geplaatst 06 juli 2010 - 08:07

veel beterschap voor Andy en veel moed voor jou Sara :geluk:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 06 juli 2010 - 08:15

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#29 Geplaatst 06 juli 2010 - 08:35

Veel beterschap voor Andy

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#30 Geplaatst 06 juli 2010 - 08:50

Ik heb vannacht toch eigenlijk nog veel pijn gehad en die pijnstiller is precies wat water ofzo. Toen ik gisteren op spoed pijnstillers kreeg, dat werkte direct en goed, maar wat die verpleegsters mij vannacht gegeven hebben werkt echt niet beter dan een glas water drinken :p

Ik heb dat ook verschillende keren gezegd maar die verpleegsters negeren het eigenlijk gewoon. Het zal wel beginnen werken sebiet zeggen ze dan :p Maar niks ook niet...  Rond 4u kwam er wel een andere verpleegster en toen ik het haar zei kreeg ik als antwoord "oei, maar dan zal ik u iets straffer geven hé jongen". Maar volgens mij was het gewoon hetzelfde water in een ander omhulsel :p

Sinds 5u30u is de pijn wel vanzelf terug verdraagbaar geworden maar ik heb door de pijn vannacht bijna niet geslapen. Om 6u10 stond die stomme verpleegster al terug naast mijn bed "Goeiemorgen, hoe gaat het? ik kom uw bed opmaken mijnheer" ...
En als ge dan zegt dat ge nog wa wilt slapen omdat ge bijna niet geslapen hebt krijgt ge als enige antwoord "ze komen dadelijk uw ontbijt brengen".

Daarna  (rond 6u30) begonnen ze hier buiten te werken (ze zijn hier iets aan't aanleggen ofzo) en is't hier een kabaal zo luid dat ge de verpleegsters nog bijna niet meer verstaat. En die zijn nog altijd bezig, dusja, slapen zit er ook al niet meer in.

Ik dacht gisteren, ik zal maar in het ziekenhuis blijven want dan krijg ik pijnstillers als het te erg is, maar achteraf gezien .. ik was beter gewoon naar huis gegaan, daar had ik evengoed pijn kunnen hebben en mezelf wijsmaken dat water pijnstillend is, maar daar had ik tenminste na 6u nog kunnen slapen...

Voor zover ik weet is die steen er nog niet uit, ik zie toch niks in die fantastische zeef (= kinder potje met een zift over gespannen) liggen.

En nu kwam net de doketer binnen om te vertellen dat het maar en steentje is van 1mm en als ik nu geen pijn meer heb, dat ik naar huis mag.

Dus ik ga eens rap naar huis gaan :) Tot later!

Akke