Spring naar inhoud

- - - - -

Vriend voor 3 weken weg :( update p2

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:14

Hobayni zei:

zelf even naar proximus bellen. Heb dat probleem gehad op verlof en bleek dat er een instelling niet juist stond bij hen en de klantendienst heeft dat geregeld.

Ben op zijn online account geweest van proximus en daar staat toch aangevinkt dat hij vodafoon heeft (dat hij dus kan bellen en smsen vanuit het buitenland).
Kan ik, als zijn vriendin, dan in zijn plaats bellen naar proximus?

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:15

tiny zei:

ik dacht dat het te maken heeft met je gsm, de meeste zijn 'dualband' of zoiets en het moet 'trial' of zoiets zijn

de samsung star heeft zelf quadband, dus daar kan het denk ik niet aan liggen :catscratchhead

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#18 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:20

Ja dat gaat. want mijn vriend heeft toen op verlof met zijn gsm voor mij naar daar gebeld.
Het kan soms ook aan de simkaart liggen, dat die "te oud" is. Maar als je belt dan kunnen ze alles eens nazien he.
In het slechtste geval: Een vriendin van mij heeft het ook eens gehad, iedereen had ontvangst, zij niet. Maar haar hebben ze afgewimpeld door gewoon te zeggen dat het niet opgelost kon geraken. Zij heeft dan een nieuwe simkaart genomen met overzetting van haar nummer en nu lukt het wel altijd.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 09 juli 2010 - 00:11

Heb dus naar proximus gebeld. En die onvriendelijke meneer zei dat er niets geblokkeerd was dus dat het enkel aan het netwerk kon liggen. Dus mijn vriend moest handmatig een netwerk instellen. Maar daarmee lukt het dus ook niet. De vader van een van zijn reisgenootjes had ook naar proximus gebeld en bij hem is het nu wel opgelost.. Dus mijn vriend is nu de enige die onbereikbaar is :cry:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#20 Geplaatst 09 juli 2010 - 00:21

ik zou nog eens bellen in de hoop een ander (vriendelijker en behulpzamer) persoon vast te hebben. wij hebben hier ook eens een probleem gehad met telenet. na een 4tal keer gebeld te hebben, en dus allemaal verschillende personen gesproken te hebben, die allemaal zeiden dat ze dat moesten doorgeven en bekijken, hebben we dan iemand vastgehad diehet onmiddellijk had geregeld! dat lukte dus wel!!! dusja, bij de 1 kan het wel, de ander niet... volgens mij hangt het af van hoeveel zin zehebben om te werken! hopelijk raakt het snel opgelost!!
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 12 juli 2010 - 17:39

Zijn gsmproblemen zijn  intussen opgelost.
Ik mis hem zo! En er is nog niet eens een week voorbij! Pfff :cry:
En nu met die problemen met het wasmachine  (wasmachine grrr) voel ik mij helemaal radeloos, en dan heb je toch graag iemand die je wat geruststelt en mee naar een oplossing zoekt..
Dit is echt de eerste en de laatste keer dat hij voor zolang alleen weggaat hoor! :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:00

Geniet maar van de tijd die je voor jezelf hebt, ik vind het wel eens fijn om alleen te zijn, maar 3 weken zou ik ook wel lang vinden. Hoewel je hem nu toch al kan horen hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#23 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:39

hier had ik het ook heel lastig toen mijn vriend op reis was naar Costa Rica... en dat was maar een grote week... hij zal in oktober waarschijnlijk ook voor 3 weken gaan werken naar Barcelona... dat zal nog lastiger worden!!!
je proberen zoveel mogelijk bezig te houden! desnoods met verrassingetjes tegen dat hij thuiskomt! :)
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:40

oja, hoe heb je het dan kunnen oplossen met zijn gsm?
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:49

Nele zei:

oja, hoe heb je het dan kunnen oplossen met zijn gsm?

Heb terug naar proximus gebeld en kreeg een vriendelijk meisje aan de lijn. Zijn abonnement stond ingesteld voor alleen in west-europa en ze heeft het dan aangepast.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#26 Geplaatst 13 juli 2010 - 12:00

Elfje zei:

Heb terug naar proximus gebeld en kreeg een vriendelijk meisje aan de lijn. Zijn abonnement stond ingesteld voor alleen in west-europa en ze heeft het dan aangepast.

dus mijn tip heeft geholpen! ;) super!
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 13 juli 2010 - 12:18

Nele zei:

dus mijn tip heeft geholpen! ;) super!

inderdaad! Dank u ;)