Spring naar inhoud

- - - - -

Vakantiewerk: ik word er gek van!!!!

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 08 juli 2010 - 12:14

Ik deed altijd mijn vakantiejob bij de post als postbode.

Goed betaald, jammergenoeg vroeg beginnen, maar dan ook weer vroeg thuis in de middag.

Je moet maar eens informeren. Ik vond het super, mijn zus ook.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 08 juli 2010 - 13:44

En heb je al eens op de luchthaven gehoord? Daar nemen ze ook elk jaar vakantiejobbers aan. Heb er vroeger nog studentenwerk gedaan, en ik ben altijd heel goed betaald geweest voor het werk dat ik deed.

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 08 juli 2010 - 19:00

Vandaag hebben ze me EINDELIJK gebeld! Morgen mag ik op gesprek gaan! Ik wist niet dat dit voor een studentenjob tegenwoordig ook al moest? Vroeger moest ik maar bellen en ik kon aan de slag, al dat ingewikkeld gedoe voor een maandje te werken waar de werkgevers dan ook nog eens hun slag uit slaan... pfff! Maar goed, ik ben al blij dat ik op gesprek MAG gaan :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 08 juli 2010 - 19:15

Gorecki zei:

Vandaag hebben ze me EINDELIJK gebeld! Morgen mag ik op gesprek gaan! Ik wist niet dat dit voor een studentenjob tegenwoordig ook al moest? Vroeger moest ik maar bellen en ik kon aan de slag, al dat ingewikkeld gedoe voor een maandje te werken waar de werkgevers dan ook nog eens hun slag uit slaan... pfff! Maar goed, ik ben al blij dat ik op gesprek MAG gaan :)

Yep, Lode is de vorige jaren ook altijd op gesprek moeten gaan.

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 08 juli 2010 - 19:32

ik begrijp wel dat ze graag weten met wie ze te maken hebben maar als ik sommige vacatures lees vind ik de eisen vaak bizar hoog, en dan vragen ze zich af waarom zoveel vacatures gewoon niet ingevuld geraken! Nou ja, ik kruis mijn vingers voor morgen!

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 08 juli 2010 - 20:04

:thumb: :thumb: :thumb:
veel :geluk: :geluk: :geluk: voor het gesprek.
hoppelijk heb je iets gevonden

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 08 juli 2010 - 20:45

:geluk: :geluk: :geluk:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 08 juli 2010 - 21:24

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#24 Geplaatst 08 juli 2010 - 21:38

Ge eens langs de VDAB of werkwinkel, ook deze kunnen je aan een studentenjob helpen! of op de website van de vdab. Ook decathlon, ikea zoekt regelmatig studenten

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 09 juli 2010 - 10:15

Oh dat is inderdaad lastig, gisteren was er op het nieuws dat er veel studenten vakantiewerk gaan doen op het veld, namelijk kersjes plukken, misschien is dat een idee, lekker in het zonnetje.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 09 juli 2010 - 16:10

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 09 juli 2010 - 17:38

JEEEEEEEEEJ ik heb werk :LOL: Mag maandag beginnen als administratief bediende :) vier weekjes! jippieeeeeeeeeeeee

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 09 juli 2010 - 18:02

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 09 juli 2010 - 18:03

Gorecki zei:

JEEEEEEEEEJ ik heb werk :LOL: Mag maandag beginnen als administratief bediende :) vier weekjes! jippieeeeeeeeeeeee
:thumb: :thumb: :thumb: En das nog leuk ook! Zo papierwerk etc, ik heb dat ook gedaan op KBC, echt zo'n droomvakantiewerk hé Suuuppeer! En is het ver van jou?

Voor mij geen vakantiewerk dit jaar. :)

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 09 juli 2010 - 18:11

Neen hoor, gewoon één metro nemen en die ligt vlak aan mijn deur :) ben een klein half uurtje onderweg maar ik moet niets anders doen dan in metro zitten en vooruit staren dus dat is dik ok voor me :)

Het is daar wel een chique bedoening en ik stond daar in mijn jeans met topje :onzeker: :) Beetje typisch iets voor mij :oops: Zal toch maar eens kijken wat ik het beste kan aandoen want ik kan toch niet uit de boot vallen he :catangel