Spring naar inhoud

- - - - -

Gezien op Animal planet

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#1 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:27

Rond 17.00 uur zat ik zo wat te zappen en dacht bij mezelf, al die programma's over honden en over animal cops. Waarom wordt er eens geen programma over katten gemaakt. En ja ik keek bij naar Animal planet en zag daar Cats of claw hill. :eat een documentaire reeks die een blik geeft in het verborgen leven van de huiskat. Hier wordt de kat gevolgt tijdens al hun avonturen en dagelijkse beslommeringen. :catattackball  
Ik vond het tof het werd verteld door een huispoes die dagelijks uren voor het venster zat en vertelde over de katten vanuit de buurt en het dorp en de boerderij. Deze zijn nog de wilde katten en hebben geen manieren zoals wij de huiskat. het wordt luchtig verteld. Over hoe ze met elkaar en de mensen en hun honden omgaan. :kboe

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:38

Leuk seg!

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:44

jammer dat ik het niet gezien heb.
zal wel leuk geweest zijn

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#4 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:47

ik was laatst net op tijd op te laat te zijn voor een programma dat Cats 101 heet. Jammer! had ik graag gezien

ik wacht nu op de herhaling :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#5 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:49

Van Cats of Claw Hill zijn nog enkele herhalingen! Dus het programma boekje even raadplegen...
Cats 101 ziet er ook wel goed uit volgens de korte inhoud.

Bedankt voor de tips, al deze leuke programma's staan al geprogrammeerd :)

Bewerkt door Nico van sarahtje, 07 juli 2010 - 20:50.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 07 juli 2010 - 22:22

dogs 101 heb ik al paar keer bekeken, en nu vandaag ook net gehoord dat cats 101 dus ook bestaat!! kzal ook es kijken dus! :)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#7 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:48

Wij kijken hier ook heel regelmatig naar animal planet. Cats 101 vind ikzelf toch wel leerrijk, je leert er altijd wel iets bij van een ander ras.
De reportages over de dierenpolitie in afrika en amerika zijn dikwijls toch schokkend als je ziet hoe sommige met hun dieren omgaan. Gelukkig komt daar het gerecht er tss. niet zoals hier voor het dagen of weken duurt vooral eer ze iets ondernemen.
En ze leren daar ook soms hoe mensen met hun dieren moeten omgaan en geven ze zo nog een kans. :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 08 juli 2010 - 15:42

Oh, zal eens kijken wanneer het nog opkomt!!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#9 Geplaatst 18 juli 2010 - 10:41

Kennen jullie dit programma, ik zag het gistere avond en het was erg leuk
het gaat over buiten katten die geholpen zijn en hun leven buiten en binnen verder zetten en dan over katten die niet geholpen zijn
het is een programma met beeld over katten die vanalles doen ... en reactie's en stemmen door mensen die zeggen wat de katten nu denken of reageren ... ale ja heel plezant
vandaag speelt het ook maar laat vanacht
het is afgespeeld in schotland meen ik. op het einde staat er VICKY halls dus ze zal er wel aan meewerken over het gedrag beschrijven enz
leuk programma :thumb: alleen te bekijken via digitale tv
zo vertelde een kat dat ze miauw hebben geleerd voor de mens het te laten begrijpen , een kindje miauwde terug zegt de kat " hij denkt natuurlijk nu dat hij kats spreekt "

Bewerkt door clyde, 18 juli 2010 - 10:43.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 18 juli 2010 - 10:42

Iemand gaf hier overlaats een tip hierover. Heb al 3 afl. ervan gezien.
Wel leuk om te zien, maar echt leerzaam is het programma wel niet :) .
Wel grappig die commentaren soms 8) .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 18 juli 2010 - 12:15

geen digitale TV hier ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 18 juli 2010 - 13:19

Zullen we eens op moeten letten.