Spring naar inhoud

- - - - -

ongerust

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:05

ik hoop dat hij terug komt ,

maar sluit me wel aan bij de rest 1- ongecastreerd......
                                              2- een raskat .... het risico dat ze een raskat meenemen , oppikken is groter dan bij een HTK
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#17 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:08

Ellenita zei:

ik hoop dat hij terug komt ,

maar sluit me wel aan bij de rest 1- ongecastreerd......
2- een raskat .... het risico dat ze een raskat meenemen , oppikken is groter dan bij een HTK

idem...

maar hoop zeker ook dat hij snel terugkomt!!!
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#18 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:11

Hopelijk komt hij snel terug!!
Hier was Youri pas ook een nchtje weg. Maar ze kennen de weg he? Die vinden ze wel terug.
Katten zijn zo vreselijk slim, verdwalen doen ze niet snel. Mijn kater was 7 maanden weg, terwijl we hier pas 1,5 maand woonde. ( ontsnapt)

Het jammere is alleen dat hij ongecastreerd is. Deze katers raken toch eerder in gevecht, of gaan achter de poesjes aan.

Hopelijk is hij snel thuis!

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#19 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:18

Kattenpoot zei:

Hier was Youri pas ook een nchtje weg. Maar ze kennen de weg he? Die vinden ze wel terug.
Katten zijn zo vreselijk slim, verdwalen doen ze niet snel. Mijn kater was 7 maanden weg, terwijl we hier pas 1,5 maand woonde. ( ontsnapt)

Het jammere is alleen dat hij ongecastreerd is. Deze katers raken toch eerder in gevecht, of gaan achter de poesjes aan.

ja de weg kennen ze maar al te goed. op zich is 1 dag nu niet de ramp die ik er voor mezelf van maak, maar het klein poesje slaapt normaal heel de dag in onze slaapkamer in zijn mand of op het bed en gaat dan enkel 's nachts even weg en gaat dan verder slapen.

ik ga hier sebiet nog eens een wandeling doen in de regio.
af en toe ga ik eens een wandeling maken met de poezen achter me aan dus luisteren doen ze zeker goed genoeg.

op de castratie kan ik enkel 1 ding zeggen. hij is net 7 maanden geworden. normaal had hij afspraak 2 weken geleden maar die heeft DA moeten annuleren. ook chippen ging hier samen mee gebeuren, maar heb de afspraak moeten verzetten.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:24

Een ongecastreerde kater buiten laten is gevaarlijk, ze kunnen kilometers ver gaan naar een liefje.
Ik hoop voor u dat hij snel terug komt en mss kan je dan overwegen voor een castratie. Zo kan hij als hij buiten gaat al geen ongewenste kittens verwekken.

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#21 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:28

Hoop dat ie snel terug is. Brengt toch stress met zich mee. Welke "opvoedings-/omgangsstijl je ook aanneemt, dit is absoluut niet fijn. En ben ervan overtuigd dat je die beestjes enorm graag ziet.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 07 juli 2010 - 23:32

mijn katten lopen ook gewoon buiten rond, zijn wel htk katten, ik zou buiten wat rondwandelen en hem roepen ,dan is de kans groot dat die jou hoort en terugkomt, hij heeft waarschijnlijk gewoon iets heel interessants gevonden, als ze honger krijgen komen ze wel naar huis hoor, ik zou me niet teveel zorgen maken, veel succes in ieder geval

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 08 juli 2010 - 00:07

Jammer moet er niet aan denken, dat 1 van mijn moppie;s buiten loopt brrr angstig hoor!
Ik hoop dan dat hij gauw weer thuis is.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 08 juli 2010 - 00:32

Hier mogen ze ook vrij in en uit maar eens het avond wordt begint de avondklok te lopen en blijven ze lekker binnen.
In de zomer al wat moeilijker dan 's winters.

Ik ben ook al 's avonds gaan roepen en schudden met brokjes, tegen ik terug thuis kwam zaten ze al lekker binnen te smikkelen, kleine rakkers. :ha

Ik hoop dat hij rap terug komt, succes hoor!

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 08 juli 2010 - 00:37

Hopelijk komt ie snel naar huis!

Ik zou'm toch binnen houden tot ie gecastreerd is. Zowel voor het kattenbestand in de asielen als voor hemzelf. Ze lopen veel sneller weg als ze nog niet gecastreerd zijn. Ik laat zelf mijn kat trouwens ook buiten hoor, dus dat is het niet ;)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 08 juli 2010 - 02:15

Ook ik hoop dat je katje snel terug thuis komt. :geluk:

Of je je katten buiten laat, tja, dat moet ieder voor zich opmaken, hangt ook erg van de omgeving af natuurlijk.  Maar ik heb nog elke dag spijt van de dag dat we, na veel wikken en wegen, hadden besloten van Tuur buiten te laten.  Het was de bedoeling om onze tweede kat, na haar sterillisatie, ook buiten te laten.  Maar voor dit aan de orde was heb ik Tuur dood op straat gevonden, aangereden door een auto.  Vanaf toen was er geen haar meer op m'n hoofd dat er nog maar aan dacht van m'n tweede kat ook buiten te laten.  Dat wil ik echt nooit of te nooit meer mee maken.
Maar stiekem droom ik van een ver afgelegen boerderij of huisje, waar mijn katjes vrij kunnen rond lopen want eerlijk gezegd zou ik hen maar al te graag die vrijheid geven...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 08 juli 2010 - 10:26

Marjananas zei:

Ook ik hoop dat je katje snel terug thuis komt. :geluk:

Of je je katten buiten laat, tja, dat moet ieder voor zich opmaken, hangt ook erg van de omgeving af natuurlijk.  Maar ik heb nog elke dag spijt van de dag dat we, na veel wikken en wegen, hadden besloten van Tuur buiten te laten.  Het was de bedoeling om onze tweede kat, na haar sterillisatie, ook buiten te laten.  Maar voor dit aan de orde was heb ik Tuur dood op straat gevonden, aangereden door een auto.  Vanaf toen was er geen haar meer op m'n hoofd dat er nog maar aan dacht van m'n tweede kat ook buiten te laten.  Dat wil ik echt nooit of te nooit meer mee maken.
Maar stiekem droom ik van een ver afgelegen boerderij of huisje, waar mijn katjes vrij kunnen rond lopen want eerlijk gezegd zou ik hen maar al te graag die vrijheid geven...

Het is inderdaad heerlijk om je schatjes te zien rennen, springen naar vliegjes en vlinders hoewel dat nu echt niet aan de orde is., ze liggen flat-out onder de dennen.
En dat is dus HET voordeel om op den boerenbuiten te wonen.

En is hij ondertussen al terug?

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#28 Geplaatst 08 juli 2010 - 10:36

kiki zei:

Het is inderdaad heerlijk om je schatjes te zien rennen, springen naar vliegjes en vlinders hoewel dat nu echt niet aan de orde is., ze liggen flat-out onder de dennen.
En dat is dus HET voordeel om op den boerenbuiten te wonen.

En is hij ondertussen al terug?

Of in het stadscentrum. Hier zijn de poezen veel veiliger dan vaak in suburbia het geval is ;) Maar wij wonen in een uniek stukje stad natuurlijk :ha

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 08 juli 2010 - 11:09

Hopelijk komt ie snel weer naar huis, sterkte :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 08 juli 2010 - 11:36

het eerste wat mijn da zei toen ik een britje kocht was: zeker niet buiten laten want die nemen ze gewoon mee!