Spring naar inhoud

- - - - -

katvriendelijke muggenmoorden - moordmachine gevonden

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#16 Geplaatst 09 juli 2010 - 12:41

Je kan ook zo van die armbanden tegen muggen kopen, kan je bij de apotheek krijgen normaal. Die hoef je niet perse aan te doen, maar kan je ook op het nachtkastje leggen. Ik heb dat eens een keer gebruikt op verlof in Kenia waar het zwermt van de muggen maar het heeft heel goed gewerkt! Ik pap mijzelf helemaal in met muggenmelk, tot groot ongenoegen van de vriend, ik smeer zelfs op mijn laken en hoofdkussen. En ik sta normaal gezien vol met beten, slaap ook met niets aan, maar dit jaar hebben ze me gelukkig gespaard, nog geen ene beet :cheer:
Ik steek op voorhand ook altijd zo'n tablethouder in het stopcontact, zou geen kwaad kunnen voor de beesten, het mag alleen niet in de buurt van hun eten staan. Eventueel kan je het ook in een verlengblok steken zodat je het op een hoogte kan leggen dat ze er niet aan kunnen voor de zekerheid.

Bewerkt door Hobayni, 09 juli 2010 - 12:42.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 09 juli 2010 - 12:49

Hobayni zei:

Ik steek op voorhand ook altijd zo'n tablethouder in het stopcontact, zou geen kwaad kunnen voor de beesten, het mag alleen niet in de buurt van hun eten staan. Eventueel kan je het ook in een verlengblok steken zodat je het op een hoogte kan leggen dat ze er niet aan kunnen voor de zekerheid.
Idem dito! En werkt heel goed! :thumb:

Bewerkt door Frances, 09 juli 2010 - 12:49.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#18 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:11

Wel juist ging ik naar de Hubo en keek in de rek. Pff, enkel milieuschadelijke dingen, mag niet in de buurt staan van eet of drinkbakken. Hier staat in elke kamer een kommetje water.
En toen zag ik het ultieme moordwapen :twisted:

Geplaatste afbeelding

Ik heb thuis gekomen en heb een nagel ik de muur geslagen, dat ding eraan gehangen. Op de gebruiksaanwijzing stond dat het minimum 1m50 boven de grond moet hangen, wel moeilijk met een kabel van maar 1m eraan :onzeker: Het ultieme moordmachine hangt veilig hoog zodat de katten er niet bij kunnen en de verlengkabel heb ik ook veilig kunnen verbergen.

Er gaan er vannacht geroosterd worden :x

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:13

Lies zei:

Wel juist ging ik naar de Hubo en keek in de rek. Pff, enkel milieuschadelijke dingen, mag niet in de buurt staan van eet of drinkbakken. Hier staat in elke kamer een kommetje water.

Geplaatste afbeelding

Ik heb thuis gekomen en heb een nagel ik de muur geslagen, dat ding eraan gehangen. Op de gebruiksaanwijzing stond dat het minimum 1m50 boven de grond moet hangen, wel moeilijk met een kabel van maar 1m eraan :onzeker: Het ultieme moordmachine hangt veilig hoog zodat de katten er niet bij kunnen en de verlengkabel heb ik ook veilig kunnen verbergen.

Hopelijk werkt het goed! Ik kan niet tegen zo'n ding, veel te veel licht, dat houdt me wakker :oops:  Hopelijk heb jij daar geen last van en zeker geen muggen meer!

Oh ja Anaïs is anders ook wel een goede muggenmoordenaar, ze waarschuwt me vooral wanneer er een mug is en dan ga ik erachter :ha

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#20 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:14

Lies zei:

Geplaatste afbeelding

:ha en dan de hele nacht "kzzzt"....... "kzzzt"......"kzzt kzzt" :) en Lies haar glimlach wordt groter en groter dan :twisted:

:ha

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#21 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:17

Sarina_ zei:

:ha en dan de hele nacht "kzzzt"....... "kzzzt"......"kzzt kzzt" :) en Lies haar glimlach wordt groter en groter dan :twisted:

ik zit hier nu al met een grijns van oor tot oor :mrgreen:

En de katten krijgen dus een bbq van muggen vannacht. Dan moet ik wel het bakje eronderuit laten.

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#22 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:19

Lies zei:

En de katten krijgen dus een bbq van muggen vannacht. Dan moet ik wel het bakje eronderuit laten.

Jah!!! En dan een eetbakje op de grond eronder zetten  :d

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:24

Sarina_ zei:

:lachen: :lachen: :lachen:
Weet niet wat er ambetanter zal zijn, het gezoem van een mug of het knisperen van een mug op de bbq :d

Ach, misschien kun je dit er nog bijkopen:
Geplaatste afbeelding
:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#24 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:24

Sarina_ zei:

Jah!!! En dan een eetbakje op de grond eronder zetten  :d

flush en Chiva zijn ook uitgenodigd :mrgreen:

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#25 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:24

haemoglobine zei:

:lachen: :lachen: :lachen:
Weet niet wat er ambetanter zal zijn, het gezoem van een mug of het knisperen van een mug op de bbq :d

Ach, misschien kun je dit er nog bijkopen:
Geplaatste afbeelding
:ha :ha :ha

Wat nog bijkopen??

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#26 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:24

Lies zei:

flush en Chiva zijn ook uitgenodigd :mrgreen:

:ha :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:25

Sarina_ zei:

Wat nog bijkopen??

Oorpluggen :x

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#28 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:26

haemoglobine zei:

Oorpluggen :x

ja eigenlijk wel een goed idee
dan hoor ik niet als de katten te actief zijn of het nachtlawaai op de straat.

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#29 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:27

Lies zei:

ja eigenlijk wel een goed idee
dan hoor ik niet als de katten te actief zijn of het nachtlawaai op de straat.

Ik ga er ook kopen! Nu hebben we verlof en als we dan door de week willen uitslapen, das niet te doen! Die baan is zo druk 's morgens!!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 09 juli 2010 - 13:38

Ik draag die ook al een tijdje, ook een drukke straat, ruidluchtige buren, en een man die luid snurkt :)

Geplaatste afbeelding