Spring naar inhoud

- - - - -

Catwalk Ragdoll/Raga Muffin

• Log in om te reageren
2448 reacties op dit onderwerp
trees
trees
  • 398 berichten

#1351 Geplaatst 22 mei 2012 - 12:35

Dit is marley zijn favo houding hahaahah

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#1352 Geplaatst 23 mei 2012 - 11:30

Mijn boys helemaal aan het genieten van het buiten zijn

Bailey

Geplaatste afbeelding

Hummer

Geplaatste afbeelding

en Dexter en hoewel ie nog geen 8 maanden is kan ik hem al geen DexterTJE meer noemen..

Geplaatste afbeelding
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#1353 Geplaatst 23 mei 2012 - 11:40

oh hoe mooi, zo zalig in zijne stoel met kussen :love4: en leuk allemaal buiten :love4: :love4:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1354 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:21

Dexter is intussen inderdaad ook al een flinke kerel aan het worden...maar Hummer blijft mijn favoriet  ;)

Hier ook nog foto's van Lewis in de tuin...

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1905.JPG
  • IMG_1909.jpg
  • IMG_1911.JPG

Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#1355 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:40

@Snoopy, Ik hou van alle vier maar Hummer maakt me het meest aan het lachen met zijn zotte streken en ik kan maar niet boos worden als ie me aankijkt met dat lieve snoetje :heart:

Heerlijk hè, die dollekes die buiten lekker genieten van het weer

JackieP
JackieP
  • 237 berichten
  • 4 katten

#1356 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:13

Allemaal mooie beestjes maar daar zijn we het over eens.
Wat me opvalt is dat Bailey zijn staart ook gestreept lijkt ; dat heb ik bij Simba nog niet gezien.
Lewis heeft precies ook nog wat wit op zijn rug / flanken. Jij durft ; ik ga Simba toch niet leren om in bomen te klimmen - is waarschijnlijk ook niet nodig. :)
Hummer vind ik nog steeds supermooi.
Ik wou dat ik wat meer van de kleuren en patronen afwist vooral bij kittens. Ik moet mijn volgende kitten kiezen voor hij 4 weken oud is en dat lijkt me toch moeilijk. Vooral omdat ik het liefst een bicolor zou hebben en rood zie ik ook wel zitten.

Bewerkt door JackieP, 24 mei 2012 - 11:14.

Groetjes van Jackie

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1357 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:41

Da's inderdaad wel snel om te "moeten" kiezen hé  ;)     In principe kan de fokker jou toch een heel eind op weg helpen met een goeie uitleg over kleuren en patronen, niet? Mijn advies luidt: bepaal voor jezelf welke kleur en patroon je wil, zoek dan een geschikte cattery die alle testen doet zoals het hoort (HCM-PKD-CIN-FIV-Felv...en ja, deze testen zijn van levensbelang), en zoek dan uit of het ook klikt tussen jou en de fokker. Overhaaste beslissingen zijn zelden de goeie...over het karakter zal de fokker ook nog niet veel kunnen zeggen op een leeftijd van 4 weken hé. ;)
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#1358 Geplaatst 24 mei 2012 - 12:04

@Jackie, het lijkt idd of B zijn staart helemaal geringd is, maar dat valt wel mee hoor, toevallig had ie zich net uitgebreid liggen poetsen waardoor het meer opvalt omdat zijn staart wat open staat :)

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#1359 Geplaatst 24 mei 2012 - 20:51

onze simba zijne staart is precies een visgraat.. allé ja.. den bovenkant toch.. de onderkant is zoals de rest van mega-poezel helemaal wit met hier en daar een grijze vlek

trees
trees
  • 398 berichten

#1360 Geplaatst 24 mei 2012 - 22:41

JackieP zei:

Allemaal mooie beestjes maar daar zijn we het over eens.
Wat me opvalt is dat Bailey zijn staart ook gestreept lijkt ; dat heb ik bij Simba nog niet gezien.
Lewis heeft precies ook nog wat wit op zijn rug / flanken. Jij durft ; ik ga Simba toch niet leren om in bomen te klimmen - is waarschijnlijk ook niet nodig. :)
Hummer vind ik nog steeds supermooi.
Ik wou dat ik wat meer van de kleuren en patronen afwist vooral bij kittens. Ik moet mijn volgende kitten kiezen voor hij 4 weken oud is en dat lijkt me toch moeilijk. Vooral omdat ik het liefst een bicolor zou hebben en rood zie ik ook wel zitten.

Babs van mij was 3 weken,en wist direct dat ik haar wilde.
je kan toch vragen bij je fokker welke kleuren de kittens hebben,
zodat je kan google,en vragen hier,hoe de kleur word,
met voorbeeld van een foto.
Vind het wel vroeg met 4 weken,dat je "moet"kiezen.
het kan zelf ook zo zijn,dat je voor een bepaalde kleur en aftekening gaan,
en je opslag verliefd word op een kitten met een hele andere kleur.
Wens je sucses met je keuze :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1361 Geplaatst 24 mei 2012 - 23:44

parker op de catwalk :LOL:
vind jullie foto's prachtig :heart:

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

JackieP
JackieP
  • 237 berichten
  • 4 katten

#1362 Geplaatst 25 mei 2012 - 00:48

@ Trees : Er worden wel voldoende foto's gemaakt hoor en er de kleuren en tekeningen worden ook besproken maar de kittens zijn van de 14de mei en beginnen pas hun oogjes te openen. Het is ook niet zo dat ik echt op een bepaalde kleur of tekening gefixeerd ben. Misschien wordt ik idd verliefd op een waar ik het nu totaal niet van verwacht. Ik heb in het verleden mijn katten nooit gekozen. Het waren allemaal vondelingen.
Groetjes van Jackie

JackieP
JackieP
  • 237 berichten
  • 4 katten

#1363 Geplaatst 25 mei 2012 - 00:49

Parker is heel lief maar wel voorzichtig op de catwalk.
Groetjes van Jackie

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1364 Geplaatst 25 mei 2012 - 10:18

JackieP zei:

Parker is heel lief maar wel voorzichtig op de catwalk.

Jaja hij wil zijn pootjes niet breken want hij mag naar Marleen, Dori & Demi! :p
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#1365 Geplaatst 25 mei 2012 - 11:08

JackieP zei:

Jacqueline, op facebook ben ik foto's tegen gekomen waarop ze een paar dagen oud zijn.  Daarop zie je nu al dat de neusleertjes van de colourpointed kittens aan het kleuren zijn.  Bij de minkjes zie je nu ook al dat er mitteds en zonder wit bij zijn.  
Bij de Ragdoll geeft point x mitted alleen point en mitted kittens !

Bij een red point bicolor kitten zie je maar pas na die leeftijd van 4 weken (en meestal pas met een paar maanden leeftijd) hoe het wit verdeeld is.  Red en cream zijn net als lilac en chocolate kleuren waarbij de witverdeling heel traag zichtbaar is bij de colourpointed kittens.

Hier zijn enkele foto's van Calaquendi Dolls Fantabulous Fudge (Jelli x Cinnia), een 4 weken oud Ragdoll katertje waarvan ik nu nog altijd twijfel of hij red of cream is, misschien tabby.  Hij kan point mitted of point bicolor zijn, maar dat zie je nu nog altijd niet !

Bijgevoegde thumbnails

• Fudge_IMG_5504.JPG
  • Fudge_IMG_5484.JPG
  • Fudge_IMG_5479.JPG