Spring naar inhoud

- - - - -

Catwalk Ragdoll/Raga Muffin

• Log in om te reageren
2448 reacties op dit onderwerp
foots
foots
  • 8 berichten
  • 2 katten

#931 Geplaatst 23 september 2011 - 09:08

Wat een leukerds :heart:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#932 Geplaatst 24 september 2011 - 01:05

het is een hele mooie ,maar van shows ken ik niets ,is het een blue point mitted? Ik vind die zo mooi :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#933 Geplaatst 24 september 2011 - 01:07

:lachen: :lachen: Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

dit vinden dori en demi nu het leukste speelgoed aller tijden en het kost niets :LOL: :LOL: en ze hebben het al goed bewerkt :lachen: :lachen:

Bewerkt door marleen57, 24 september 2011 - 01:09.

Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#934 Geplaatst 26 september 2011 - 12:22

voila hier nog eentje van ons isis

Geplaatste afbeelding

tito
tito
  • 233 berichten
  • 2 katten

#935 Geplaatst 26 september 2011 - 19:55

amai , die staat heel stevig op haar pootjes
Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#936 Geplaatst 26 september 2011 - 19:56

Isis is prachtig :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#937 Geplaatst 26 september 2011 - 20:02

wat een lekkere poten heeft ze eronder staan ! :heart:
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#938 Geplaatst 26 september 2011 - 20:15

ja het is een stevige poes , ze kan dan ook heel goed eten :-)
ze heeft zo'n beetje "los" vel , dus ik denk dat ze nog ferm gaat groeien .

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#939 Geplaatst 27 september 2011 - 01:28

is toch echt wel een schoontje die Isis , :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#940 Geplaatst 27 september 2011 - 01:29

Geplaatste afbeelding

Dori aan het terrassen in centrum Genk :LOL:
Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#941 Geplaatst 27 september 2011 - 05:08

En wat had ze besteld? Een glaasje melk? :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#942 Geplaatst 27 september 2011 - 07:26

Hahahaha...volgens mij doet Dori een aanval op het potje met borrelnootjes :lachen:

Isis is inderdaad een stevig mieke hé, mooi. Ze krijgt intussen ook wat rode kleur op haar snoetje? Of zie ik dat verkeerd?

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#943 Geplaatst 29 september 2011 - 09:48

snoopy zei:

Hahahaha...volgens mij doet Dori een aanval op het potje met borrelnootjes :lachen:

Isis is inderdaad een stevig mieke hé, mooi. Ze krijgt intussen ook wat rode kleur op haar snoetje? Of zie ik dat verkeerd?

jaja ze begint kleur te krijgen , grijs ,beige en een beetje zacht ros , of hoe noemde da kleurke .
ze is ondertussen zo groot als onze york .
momenteel ligt ze een beetje te knorren op hare krabpaal , ze is een  slecht gezind O:)
tom en pruts de hond , zijn al buiten en zij mag pas buiten ,als ik zelf de tuin in ga  of als ik in de veranda bezig ben .
want het is echt nen kleuter , eet overal aan ,kruipt overal in en op .
eergisteren zat er een meesje achter het tuinhuis , t'beestje was onder het net dat over het tuinhuis hangt gevlogen , en vond niet direct terug nen uitgang .
sindsdien ligt ze in het midden van de tuin te wachten , ze sluipt met momenten echt op haar buikske door de tuin .
en da's ook een van de redenen dat ze zo vroeg ni buiten mag , het gras is nog veel te nat , en dan plakt ze weer van onder tot boven .
haar haar is ook een pak langer en dikker dan een paar weken terug .

eergisteren vloog ze hier rond gelijk zot , en maar miauwen ...
en ik dacht amai dat stinkt hier nu ineens zo , ze zal op hare bak geweest zijn , dus ik ga naar de badkamer ... overal pootjes kaka op de vloer , tegen de kast en stinken , ik maak hare bak proper kuis de vloer netjes op , zie ik in de keuken ook overal pootjes staan , op de beige zetel in de living hangt nen doek , gelukkig want dien hing ook helemaal vol .
isis was ondertussen van haar oren aan het maken , ik pak haar op , haar poten vanachter en haar haren alles hing vol .. :p
k'wist ni direct hoe ik daar aan moest beginnen , k'heb ze meegnomen naar de badkamer en haar gewoon onder de kraan gezet , goed wat zeep en mor wrijven , vond ze alles behalve leuk natuurlijk :x
maar daarna kwam ze lekker bij mij liggen spinnen .

Mvdwanimal
Mvdwanimal
  • 866 berichten
  • 2 katten

#944 Geplaatst 29 september 2011 - 16:23

Wow, wat is Isis heerlijk vol van vacht!!! :love3:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#945 Geplaatst 30 september 2011 - 00:56

cybercat zei:

jaja ze begint kleur te krijgen , grijs ,beige en een beetje zacht ros , of hoe noemde da kleurke .
ze is ondertussen zo groot als onze york .
momenteel ligt ze een beetje te knorren op hare krabpaal , ze is een  slecht gezind O:)
tom en pruts de hond , zijn al buiten en zij mag pas buiten ,als ik zelf de tuin in ga  of als ik in de veranda bezig ben .
want het is echt nen kleuter , eet overal aan ,kruipt overal in en op .
eergisteren zat er een meesje achter het tuinhuis , t'beestje was onder het net dat over het tuinhuis hangt gevlogen , en vond niet direct terug nen uitgang .
sindsdien ligt ze in het midden van de tuin te wachten , ze sluipt met momenten echt op haar buikske door de tuin .
en da's ook een van de redenen dat ze zo vroeg ni buiten mag , het gras is nog veel te nat , en dan plakt ze weer van onder tot boven .
haar haar is ook een pak langer en dikker dan een paar weken terug .

eergisteren vloog ze hier rond gelijk zot , en maar miauwen ...
en ik dacht amai dat stinkt hier nu ineens zo , ze zal op hare bak geweest zijn , dus ik ga naar de badkamer ... overal pootjes kaka op de vloer , tegen de kast en stinken , ik maak hare bak proper kuis de vloer netjes op , zie ik in de keuken ook overal pootjes staan , op de beige zetel in de living hangt nen doek , gelukkig want dien hing ook helemaal vol .
isis was ondertussen van haar oren aan het maken , ik pak haar op , haar poten vanachter en haar haren alles hing vol .. :p
k'wist ni direct hoe ik daar aan moest beginnen , k'heb ze meegnomen naar de badkamer en haar gewoon onder de kraan gezet , goed wat zeep en mor wrijven , vond ze alles behalve leuk natuurlijk :x
maar daarna kwam ze lekker bij mij liggen spinnen .
klinkt heel herkenbaar ,bij Dori is het al eens gebeurd toen ze in de buggy lag toen ze 4 maanden was ze kon zich niet meer inhouden ,alles vol ocharme ,gelukkig was ik snel thuis en alles mee in de douche , :help:
Geplaatste afbeelding