Spring naar inhoud

- - - - -

Onze nieuwe kattenren, nieuwe foto's pagina 7.

• Log in om te reageren
183 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#121 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:25

Heel mooi

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#122 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:29

Wauw, jullie hebben een prachtige ren!
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#123 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:14

Ik had nog een vraagje, daar ikzelf met mijn talent :ha een krabpaal in elkaar aan t steken ben, hoe groot zijn jouw plankjes van je palen?
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#124 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:17

technozino zei:

Ik had nog een vraagje, daar ikzelf met mijn talent :ha een krabpaal in elkaar aan t steken ben, hoe groot zijn jouw plankjes van je palen?

Ik heb ze juist opgemeten, de maten zijn 31cm x 48cm om precies te zijn. :d

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#125 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:23

Kan iemand mij misschien raad geven hoe ik ons dipsie'ke moet leren om door het kattenluik naar buiten te gaan? De ren staat nu toch bijna een week en ons dipsie durft nog steeds niet door het luikje buiten te gaan. Ik moet haar altijd helpen door haar voor het luikje te zetten en dan het luikje een stukje open te duwen, en dan gaat ze er wel door. En het is niet dat ze niet graag buiten is want ze zit echt graag in de ren. Terug naar binnen komen doet ze wel alleen. Ze is nog niet ene keer uit der eigen naar buiten gegaan, ze zit voor het luikje maar dat is het dan ook. Een raar madam zenne. :d

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#126 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:54

Fleterna zei:

Ik heb ze juist opgemeten, de maten zijn 31cm x 48cm om precies te zijn. :d

Mercikes :paw

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#127 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:56

Fleterna zei:

Kan iemand mij misschien raad geven hoe ik ons dipsie'ke moet leren om door het kattenluik naar buiten te gaan? De ren staat nu toch bijna een week en ons dipsie durft nog steeds niet door het luikje buiten te gaan. Ik moet haar altijd helpen door haar voor het luikje te zetten en dan het luikje een stukje open te duwen, en dan gaat ze er wel door. En het is niet dat ze niet graag buiten is want ze zit echt graag in de ren. Terug naar binnen komen doet ze wel alleen. Ze is nog niet ene keer uit der eigen naar buiten gegaan, ze zit voor het luikje maar dat is het dan ook. Een raar madam zenne. :d

Probeer eens met een snoepje aan de andere kant van het luikje, haar daarmee een beetje lokken :wi

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#128 Geplaatst 18 juni 2009 - 21:00

Dat heb ik ook al geprobeerd, ze krabt telkens wel aan het luikje maar ze durft gewoon niet de stap te zetten en erdoor te gaan en het rare van al is dat ze van buiten wel naar binnen durft. :s :s :s

Amani
Amani
  • 5.943 berichten
  • 3 katten

#129 Geplaatst 18 juni 2009 - 21:39

Super mooie foto's bij kaarslicht :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :thumb:
Het A Team :d
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#130 Geplaatst 19 juni 2009 - 00:12

Kan je het luikje zelf er voorlopig niet afhalen? Of gaat dat niet?
Is ze niet gewoon van in een kattenbak te gaan die een luikje heeft?

Geplaatste afbeelding

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#131 Geplaatst 19 juni 2009 - 10:36

elixeryen zei:

Kan je het luikje zelf er voorlopig niet afhalen? Of gaat dat niet?
Is ze niet gewoon van in een kattenbak te gaan die een luikje heeft?

Toch wel , al onze kattenbakken zijn met een luikje en daar heeft ze nooit moeilijk over gedaan. Dat klepje krijg je er niet uit hoor, zou het nu zijn omdat het iets straffer gaat omdat het mee een magneet is, dat ze er gewoon iets harder tegen moet duwen? Ik weet het echt niet meer hoor.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#132 Geplaatst 19 juni 2009 - 15:14

Bij ons was het eerst omgekeerd, ze durfden wel naar buiten, maar niet terug naar binnen. Wij hebben tijdelijk de magneet van het luikje gedaan zodat het vlotter open gaat en nu gaan ze er allemaal zonder problemen door.
Ik zou niet steeds het luikje open houden voor haar hoor, het is al gauw een gewoonte (spreek uit ondervinding). Angel ging de eerste 3 dagen ook niet naar buiten, maar hun wil is uiteindelijk sterk genoeg hoor, als ze buiten willen spelen, moeten ze zelf naar buiten gaan, anders blijven ze maar binnen. De aanhouder wint ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dauwke
dauwke
  • 4.138 berichten
  • 9 katten

#133 Geplaatst 19 juni 2009 - 15:23

super mooie ren
ben er echt jaloers op

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#134 Geplaatst 19 juni 2009 - 23:00

PeggyJ zei:

Bij ons was het eerst omgekeerd, ze durfden wel naar buiten, maar niet terug naar binnen. Wij hebben tijdelijk de magneet van het luikje gedaan zodat het vlotter open gaat en nu gaan ze er allemaal zonder problemen door.
Ik zou niet steeds het luikje open houden voor haar hoor, het is al gauw een gewoonte (spreek uit ondervinding). Angel ging de eerste 3 dagen ook niet naar buiten, maar hun wil is uiteindelijk sterk genoeg hoor, als ze buiten willen spelen, moeten ze zelf naar buiten gaan, anders blijven ze maar binnen. De aanhouder wint ;)

Daar heb je waarschijnlijk wel een punt van dat luikje niet steeds voor onze madam open te houden, ik zal morgen ook is proberen of ik de magneet eraf krijg, vroeg of laat zal ze de stap wel is durven zetten zeker?

Asunto
Asunto
  • 834 berichten
  • 5 katten

#135 Geplaatst 19 juni 2009 - 23:57

Wat een prachtige ren!