Spring naar inhoud

- - - - -

Onze nieuwe kattenren, nieuwe foto's pagina 7.

• Log in om te reageren
183 reacties op dit onderwerp
desorayo
desorayo
  • 5.455 berichten

#16 Geplaatst 26 april 2009 - 19:12

en ge hebt een heel braaf ventje he :d
Geplaatste afbeelding

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 02 mei 2009 - 17:38

desorayo zei:

en ge hebt een heel braaf ventje he :d

Ik heb inderdaad een heel braaf ventje, ik mag niet klagen :LOL:

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 02 mei 2009 - 17:45

Amai, gisteren nog maar is naar een tuincentrum geweest maar amai seg, die waterpartijtjes kosten ook geld zenne, ik had echt nen super mooie gezien maar dat zou me 500 euro kosten, da vond men ventje er toch een beetje over. :(

Alé, nen boomstam hebben we ook, we hebben hem gisteren uitgedaan en de schors er volledig afgehaald, nu kunnen we hem nog een maand laten drogen voor de ren komt. Daar moet ik ook al niet meer van wakker liggen.

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#19 Geplaatst 06 mei 2009 - 17:00

Kijk eens naar mijn fotoalbum, de kattenren van frodo en chanel, mss da je daar een paar ideetjes uithaalt, heb ook een boomstam, radiatormandjes, boekenrekjes(Brico) voor buiten met kussens op, nylon tunnel( blijft buiten liggen ook als het regent) Wissen mandje.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 06 mei 2009 - 17:17

technozino zei:

Kijk eens naar mijn fotoalbum, de kattenren van frodo en chanel, mss da je daar een paar ideetjes uithaalt, heb ook een boomstam, radiatormandjes, boekenrekjes(Brico) voor buiten met kussens op, nylon tunnel( blijft buiten liggen ook als het regent) Wissen mandje.

Die houten rekjes die je in de ren hebt staan waar ze op en in kunnen liggen zijn ook wel heel leuk, waar kan ik zoiets kopen?

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#21 Geplaatst 06 mei 2009 - 17:21

Fleterna zei:

Die houten rekjes die je in de ren hebt staan waar ze op en in kunnen liggen zijn ook wel heel leuk, waar kan ik zoiets kopen?

De brico van de carrefour, is in teakhout gemaakt :paw de hele zomer staan die buiten, maar voor de winter haal ik ze toch binnen, blijft het kleur mooi.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 06 mei 2009 - 18:17

technozino zei:

van jouw prachtige ren heb ik inderdaad al mijn inspiratie :ha

Maar ik heb het precies nog moeilijk om zo'n boomstam te vinden. Hoe heb je die eigenlijk vast gemaakt?

En die radiatormandjes...worden die niet nat als het regent?

En dan kom ik op mijn volgende vraag: dat riet op het dak...houdt dat de regen een beetje tegen?

:oops:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 06 mei 2009 - 18:48

Ik denk niet dat het riet de regen zal tegen houden, het is eerder om te felle zon tegen te houden zodat de poezen voldoende schaduw hebben. Als het regend moeten ze maar naar binnen gaan hé. De radiatormandjes zullen inderdaad wel nat worden, maar ik denk wel dat die daar tegen kunnen omdat de stof uitwasbaar is. Ik moet wel zeggen dat het frame hier begint te roesten als het altijd buiten hangt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 06 mei 2009 - 18:55

@ technozino : hoe noemt de plant die je in je kattenren hebt staan ? Kwestie van geen giftige plant aan te schaffen O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 06 mei 2009 - 19:13

Hier ons nieuw waterpartijtje die men ventje vandaag gaan halen is :LOL: :LOL:

P1030039.jpg

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 06 mei 2009 - 19:19

amaai! knaaaaaap! :LOL:

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 06 mei 2009 - 19:22

Ik vind het ook super mooi en het lijkt alsof het volledig uit steen is maar het is volledig in polyester.

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 06 mei 2009 - 19:25

En gisteren avond heb ik ook nog 4 slaapplaatsjes besteld zoals op de foto hieronder voor in de kattenren.

cat-hanging-beige-m[1].jpg

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 06 mei 2009 - 19:29

Amai zenne. dat gaat een super paradijs worden daar :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 06 mei 2009 - 21:00

leuke waterpartij :LOL: . Hangen de slaapplaatsjes beschut ? Want ik denk niet dat die tegen de regen kunnen :-k
Geplaatste afbeelding