Spring naar inhoud

- - - - -

Onze nieuwe kattenren, nieuwe foto's pagina 7.

• Log in om te reageren
183 reacties op dit onderwerp
Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#46 Geplaatst 08 juni 2009 - 12:23

Ik hoop het dat het ruim genoeg is voor onze 4 poezels, ach dan kunnen ze voort binnen en buiten wanneer ze maar willen hè. Ik bezorg jullie donderdag zeker en vast foto's hoor. :d

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 08 juni 2009 - 14:34

Geplaatste afbeelding

Zo'n palen komen er normaal gezien ook in de kattenren, ik heb er vandaag voor gebeld. Ze komen sowieso morgen langs om te kijken of we echt alles te goei hebben opgemeten omdat de ren volledig op maat gemaakt wordt. En deze palen dienen ook om het dak te ondersteunen mits er bij ons echt poli karbonaat platen op komen zodat de ren regenvrij blijft.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 08 juni 2009 - 15:01

He die palen zijn knap zeg!! En ik al zo lang een boomstam aant zoeken! Kan je die ook bij die leverancier krijgen of heb je die apart gekocht?

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#49 Geplaatst 08 juni 2009 - 16:43

mobius zei:

He die palen zijn knap zeg!! En ik al zo lang een boomstam aant zoeken! Kan je die ook bij die leverancier krijgen of heb je die apart gekocht?

Zo'n paal van 2.40m van hillhout van 9x9cm, een ijzeren voetstuk voor in de grond vast te boren en een paar planken en winkelhaken om die planken vast te zetten en sisaltouw er een beetje rond, dat wil ik zelf eens proberen te maken. weet wa doen volgend weekend. :LOL: hé mobius, je kan daar mss ook je loopbrugje aan bevestigen. met de minuut komen hier toffe ideeen tevoorschijn.

Bewerkt door technozino, 08 juni 2009 - 16:47.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 08 juni 2009 - 16:51

technozino zei:

Zo'n paal van 2.40m van hillhout van 9x9cm, een ijzeren voetstuk voor in de grond vast te boren en een paar planken en winkelhaken om die planken vast te zetten en sisaltouw er een beetje rond, dat wil ik zelf eens proberen te maken. weet wa doen volgend weekend. :LOL: hé mobius, je kan daar mss ook je loopbrugje aan bevestigen. met de minuut komen hier toffe ideeen tevoorschijn.

ja he! Geweldige ideeen hier :LOL:

Maar nu ben ik nog op zoek naar die handige harry die me effe wil helpen :mrgreen: :mrgreen:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 08 juni 2009 - 17:02

Je zult eens moeten vragen of je iemand zijn handige harry moogt lenen voor 1 dag.

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 08 juni 2009 - 17:11

We geraken der wel zenne voor diegene die nog ideetjes willen voor de kattenren, dus kom maar op met al de ideeën hè. :LOL: :LOL: :LOL:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 08 juni 2009 - 17:13

Magic Coonie zei:

Je zult eens moeten vragen of je iemand zijn handige harry moogt lenen voor 1 dag.

:ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 08 juni 2009 - 17:29

Magic Coonie zei:

:ha :ha :ha zal een topic openen dan :ha

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 11 juni 2009 - 09:11

Doeme hè, normaal kwamen ze vandaag de ren plaatsen maar het is echt geen weer. Ik heb een uurtje geleden telefoon gehad van de man van de kattenren om te vragen of de plaatsing van de ren uitgesteld mag worden tot morgen. :( :( :( Niets aan te doen, dus nog een dagje langer wachten hè, ach die ene dag kan er ook nog wel bij. :d

tash
tash
  • 3.815 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 11 juni 2009 - 09:33

Magic Coonie zei:

da maakt dan 2 dagen, hier moge ze ook passeren dan.......;ik heb voolopig geen succes met de uitleen ;) :d

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 3.815 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 11 juni 2009 - 09:36

Fleterna zei:

Doeme hè, normaal kwamen ze vandaag de ren plaatsen maar het is echt geen weer. Ik heb een uurtje geleden telefoon gehad van de man van de kattenren om te vragen of de plaatsing van de ren uitgesteld mag worden tot morgen. :( :( :( Niets aan te doen, dus nog een dagje langer wachten hè, ach die ene dag kan er ook nog wel bij. :d

oh das wel k***, ik zou dat ook ni leuk vinden, zo lang wachten, dan breekt de dag eindelijk aan en moet je nog een dag langer wachten :x maar ach, zoals je zegt diene ene dag kan er nog wel bij hé. en och uiteindelijk, het positieve ervan, in regenweer is het ook ni zo leuk om deren  echt aan te kleden hé.....
dus we wachten nog effe op de fototjes ;)

Geplaatste afbeelding

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 11 juni 2009 - 09:42

Hier al een foto'tje van de boomstam die bij ons in de ren komt, omdat hij nogal zwaar is hebben we er een stalen plaat voor laten maken, daar wordt dan de boom op bevestigd met winkelhaken. We zijn er nog aan bezig om hem te bevestigen op de plaat maar het weer zit echt niet mee, ach we hebben nog tot morgen hè. Als de boom morgen dan in de ren staat worden er vervolgens rond de stam lavastenen gelegd zodat die stalen plaat verborgen is. :d

P1030141.jpg

tash
tash
  • 3.815 berichten
  • 5 katten

#59 Geplaatst 11 juni 2009 - 10:13

Fleterna zei:

Hier al een foto'tje van de boomstam die bij ons in de ren komt, omdat hij nogal zwaar is hebben we er een stalen plaat voor laten maken, daar wordt dan de boom op bevestigd met winkelhaken. We zijn er nog aan bezig om hem te bevestigen op de plaat maar het weer zit echt niet mee, ach we hebben nog tot morgen hè. Als de boom morgen dan in de ren staat worden er vervolgens rond de stam lavastenen gelegd zodat die stalen plaat verborgen is. :d

Bijlage monthly_06_2009/post-100-1351068459,4193.jpg

ohhhhhhhhhhhhhhhh, ik ben SUPERJALOERS!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 11 juni 2009 - 11:22

Man man man...ikke ook STIKJALOERS op die boomstam! :LOL: :LOL: :LOL:
WAOW!

En wel spijtig dat hij niet komt vandaag. nHier is net de zon beginnen schijnen...had hij nu toch nog even gewacht... :cry:
Ach ja, nog 1 dagje meer geduld dan maar :d