Spring naar inhoud

- - - - -

Kat raakt verstrikt in vacht hond

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#1 Geplaatst 10 juli 2010 - 13:55

http://www.nieuwsbla...DMF20100702_073
Vond dit op nieuwsblad.be
:o :o :o
Vind het zelf ergens wel grappig, maar ook een beetje zielig voor de kat :oops:

Kat en hond zijn meestal als kat en hond, maar deze Amerikaanse exemplaren zijn toch onafscheidelijk. Toen kat Pancake aan het spelen was met hond Sweetie, raakten haar klauwen verstrikt in zijn vacht. In de wondere wereld van de 'pet blogs' is het volgende filmpje erg populair.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:06

Voor even is het wel grappig, maar ik zou er toch niet zo lang op staan filmen en ze een handje helpen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:08

Ja, zo denk ik er ook over.

Wel goed dat beide dieren er kalm onder blijven en niet beginnen vechten of zo. De kat moet maar uithalen naar de hond of zo.

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:10

Ze moeten wel erg gesteld zijn op elkaar, want ze blijven beiden ontzetttttend rustig en lief!
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:19

kon het niet langer zien , heb het niet uitgezien ,

hoe kan je zo lang filmen zonder effe te helpen....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:09

Ellenita zei:

kon het niet langer zien , heb het niet uitgezien ,

hoe kan je zo lang filmen zonder effe te helpen....

vraag ik mij ook af

Guest_Musty_*
Guest_Musty_*

#7 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:23

Ocharm!!! Help dat beestje toch ipv te filmen voor 5m of fame!!!
Niet te geloven pfffff

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:30

Waarom wordt er weer zo overdreven gereageerd :catnoknow ?
Net of die baasjes hun dieren mishandelen door even te filmen. Ik zou dat nu zelf ook niet doen... Maar de dieren blijven er rustig onder en er is toch niets aan de hand? Uiteraard weet iedereen dat ze nadien wel gaan helpen zijn. Er zijn ergere dingen he.
En wat als dit zou gebeuren als de eigenaars niet thuis zijn? Dan moeten de dieren het ook zelf oplossen. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet zou helpen, maar wel dat zo'n dingen nu eenmaal gebeuren en absoluut geen drama zijn)! O:)

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:46

English Rose zei:

Waarom wordt er weer zo overdreven gereageerd :catnoknow ?
Net of die baasjes hun dieren mishandelen door even te filmen. Ik zou dat nu zelf ook niet doen... Maar de dieren blijven er rustig onder en er is toch niets aan de hand? Uiteraard weet iedereen dat ze nadien wel gaan helpen zijn. Er zijn ergere dingen he.
En wat als dit zou gebeuren als de eigenaars niet thuis zijn? Dan moeten de dieren het ook zelf oplossen. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet zou helpen, maar wel dat zo'n dingen nu eenmaal gebeuren en absoluut geen drama zijn)! O:)

Zo erg ziet het nu ook niet vindt ik ,als ze heel hard moesten vechten tot daar toe maar hier blijven ze extra kalm :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#10 Geplaatst 10 juli 2010 - 23:26

Ze blijven er allebei zo kalmpjes onder. Die kat doet me denken aan onze Nuby :ha Die zit ook regelmatig ergens aan vast :roll: En dan maar trekken en trekken... I.p.v. zijn klauwen in te trekken gewoon, maar dat snapt hij niet. :ha

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 11 juli 2010 - 08:28

:)