Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn idee en mijn toekomst...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
147 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#106 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:17

Begrijp er ook geen snars van!!! :s  Mss beter een :slot: op zetten voor het hier helemaal uit de hand loopt.

Guest_Mick_*
Guest_Mick_*

#107 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:20

Ofwel wordt ik hier al geblokt ofwel is mijn laatste bericht niet verzonden :-)Ik had net gezegd dat het idee van kattenpoot een goed idee is, en enkele berichten hier te verwijderen om onnodige reacties te vermijden. Voor diegenen die niet kunnen volgen, kan je makkelijk even naar het begin gaan. Blijkbaar werden er in andermans naam mails of berichten verstuurd. En ik denk dat iedereen het er mee eens dat zoiets niet netjes. Voor de rest dat ik niet dat iemand geïnteresseerd is in het volledige verhaal, zeker niet met naam en toenaam. Misschien best om het topic gewoon af te sluiten. Oh, ja, pixel, als je met IP adressen wil gooien, kan ik er ook wel teruggooien. Zorg wel dat jij of anderen niet van hun stoel  vallen. In plaats van hier de boel af te koelen, jaag jij hem nog eens extra op. By the way, ik spreek hier in eigen naam. En of ik snow ken of niet ken, doet niets af aan de correctheid of geloofwaardigheid van wat ik zeg nl. dat het niet netjes is om berichten in andermans naam te sturen. Daar is het topic mee begonnen.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:30

Zeg daar dan, Pixel zeg niets over Ip adressen , er word alleen gezegt dat je op de zelfde computer zit zeg, is daar iets verkeerds aan dan, en als je haar wil helpen kan je dat toch gewoon hier zeggen lijk mij..

Mick zei:

Ofwel wordt ik hier al geblokt ofwel is mijn laatste bericht niet verzonden :-)Ik had net gezegd dat het idee van kattenpoot een goed idee is, en enkele berichten hier te verwijderen om onnodige reacties te vermijden. Voor diegenen die niet kunnen volgen, kan je makkelijk even naar het begin gaan. Blijkbaar werden er in andermans naam mails of berichten verstuurd. En ik denk dat iedereen het er mee eens dat zoiets niet netjes. Voor de rest dat ik niet dat iemand geïnteresseerd is in het volledige verhaal, zeker niet met naam en toenaam. Misschien best om het topic gewoon af te sluiten. Oh, ja, pixel, als je met IP adressen wil gooien, kan ik er ook wel teruggooien. Zorg wel dat jij of anderen niet van hun stoel vallen. In plaats van hier de boel af te koelen, jaag jij hem nog eens extra op. By the way, ik spreek hier in eigen naam. En of ik snow ken of niet ken, doet niets af aan de correctheid of geloofwaardigheid van wat ik zeg nl. dat het niet netjes is om berichten in andermans naam te sturen. Daar is het topic mee begonnen.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#109 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:32

Ja hoe zit dat nu eigelijk?? Jullie delen samen een pc of wat? Of zijn die personen allemaal maar 1 persoon? :o

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#110 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:42

Je bent helemaal nog niet geblockt hoor. Ik heb geen enkel IP-adres vermeld, het is niet eens jullie IP dat jullie verraden heeft. Begrijp dus ook niet met welke IP-adressen jij denkt te gooien waar ik van mijn stoel van ga vallen.
Ik jaag ook helemaal niets op, ik stel gewoon een vraag. Als er iets is dat de boel hier opjaagt, is het het feit dat Snow wel online komt, maar hier niet wil antwoorden in haar eigen topic. Dat moeten twee andere leden in haar plaats komen doen blijkbaar. Dat is gewoon nog meer vragen uitlokken van iedereen en nog meer verwarring zaaien dan er al was om te beginnen.

In andermans naam mails rondsturen is inderdaad niet netjes. Ik heb ook nooit gezegd dat het dat wel is. Maar daar heeft het forum toch niets mee te maken. Mails worden nog altijd via hotmail, gmail, oulook of zo gestuurd, niet via het forum. Verder stond er in de beginpost van dit topic veel meer dan alleen het feit dat er mailtjes verzonden zijn in iemand anders zijn naam. En nu mogen we het alleen nog daarover hebben volgens jou?
En over dat slotje zal een moderator of ik wel beslissen. Of Snow zelf als ze er graag een slot op wilt.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#111 Geplaatst 13 juli 2010 - 00:51

Ik snap er ook geen snars van.
Het hele verhaal is erg onduidelijk geschreven. Er worden door tal van mensen vragen gesteld maar deze worden niet beantwoord.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mick_*
Guest_Mick_*

#112 Geplaatst 13 juli 2010 - 01:22

Als mijn geloofwaardigheid onmiddellijk in vraag gesteld wordt omdat ik vanaf een bepaalde PC berichten plaats, kan je dat moeilijk correct noemen. Verder zal ik even een simpele vraag stellen, is iemand geïnteresseerd is het ganse verhaal erachter van een stalker, die hier inderdaad al enkele keren binnengeslopen is, rechtstreeks of onrechtstreeks, om anderen onterecht te komen bekladden. Ik denk het niet. Ik kan alle vragen beantwoorden als jullie dit willen. Maar nogmaals ik denk niet dat het hier de bedoeling is. En als snow geen zin heeft om op sommige vragen te antwoorden, waarom respecteer je dat dan niet. Verwijder haar bericht, sluit het topic of willen jullie toch alles weten, bende roddeltantes :-). Wat willen jullie weten? Wie van het forum waar zijn oor te luisteren gaan leggen is om anderen er door te sleuren. Bende nieuwsgierige aagjes en roddelgeilaards. Willen jullie het allemaal echt weten, vuur dan jullie vragen maar af. Maar ik blijf erbij. Stop met die onzin en sluit het topic gewoon af. Het topic is zelfs gewoon per toeval gestart, iets te snel op verzenden gedrukt. Kan iedereen overkomen. Laat het toch gewoon. Jullie zien toch zelf wat voor reacties er komen. Karwendel die zomaar iemand van stalking beschuldigt die notabene jaren gestalkt werd. Die weet echt niet wat ze zegt of doet daarmee.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#113 Geplaatst 13 juli 2010 - 01:26

Pixel
Ik heb vermeld dat ze op de negeerlijst staan omdat ik prive mails kreeg op dit forum van de persoon die me hier uitmaakt als stalker!
ook bleef die persoon berichten negatief plaatsen als ik op het forum iets plaatste ik heb er niet op gereageert en nooit iets negatief hier geplaatst op een topic over haar,
dit is de eerste keer , en de laatste keer, dit gaat nu te ver,
ik heb haar op die prive mail geantwoord en daar is ze heel boos op, zo boos dat als ik iets plaats ze uithaalt zoals hier nu

Toen het goed ging nodigde ze me mee uit op de shows om de kater van haar cattery mee te tittelen en shows te doen. Ik kocht twee nieuwe poezen bij en ze wilde niets mee te maken hebben met mij,
ik deed het verkeerd was haar antwoord,
dus respecteerde ik dit, maar omgekeerd niet!

Ga het topic af ik val haar niet aan nergens geen kwaad woord, wel omgekeerd, neen Karwendel jij zit met boosheid en je kunt niet stoppen om me gerust te laten ook ben je gaan kijken op mijn stalker zijn site.
je IP adres stond erbij op zijn lijst,
En nu noem je mij een stalker. :evil:

Heb ik al niet genoeg meegemaakt dat jij het bloed nog onder mijn nagels moet halen aub
nu vraag ik het nog één keer stop ermee, mail me niet meer, stop met te reageren op wat ik post en laat me aub met rust.
Kan ik duidelijker zijn?

het stalken van mij is reinste leugens ,
het is juist omgekeerd, ik wilde duidelijk maken kijk ik wil gerust gelaten worden en reageer niet meer, maar me hier uitmaken voor stalker dit gaat te ver en laat maar weer wit op zwart zien dat de persoon het niet kan laten heel ver door te gaan. Jijzelf.

Ik ga dit aan het bestuur voorleggen want het is de persoon die mij juist niet gerust laat, toen ik vroeger belde was de band nog goed,
dus dat klopt ook niet,
Hier ga ik wel verder mee want dit kan niet.
En ik ga dit wel aan het bestuur voorleggen
ik heb al genoeg meegemaakt.
Het moet stoppen.

als je heftig reageert word je op de vingers getikt,
hier word een lid voor stalker uitgemaakt (ik) en word er zelfs nog vragen over gesteld maar geen duidelijke streep getrokken!

Pixel vind jij dit nu echt goed  mensen zo laten verwijten als stalker en hun cattery's of poezen laten afbreken?
echt de lijn zou rechtdoor moeten getrokken worden dan zou het topic veel sportiever en er leuker aan toe gaan.

Pixel zei:

Ik begin er steeds minder en minder van te begrijpen eigenlijk. :catnoknow Je hebt dus een stalker die je al jaren lastig valt. En overlaatst terug herbegonnen is of zoiets? Tot zover ben ik denk ik mee. Begrijp niet goed waar je laatste bericht in dit topic dan op slaat. Dat je niet overweg kan met een aantal andere leden hier heeft denk ik iedereen al wel door. Negeer elkaar dan gewoon! Het kan niet met iedereen klikken, niet in het echte leven, dus ook niet online. Dat is toch maar logisch. Ik heb je al verschillende keren zien posten dat je die leden in je negeerlijstje gezet hebt. (Waarom post je zoiets eigenlijk? Dat vestigt toch alleen maar meer de aandacht erop en jij wil toch net dat de rust terugkeert?) Maar als ze in je negeerlijstje staan, dan heb je er toch geen last meer van. Dus waarom haal je dat dan aan in dit topic dat over je jarenlange stalker gaat? Je kan een paar mensen waar je hier niet goed mee opschiet toch niet echt gaan vergelijken met iemand die je al jaren en jaren het leven zuur maakt. Dat zijn toch 2 compleet andere dingen. :s

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 13 juli 2010 - 01:31

@ Mick: Dat ts dan zelf vraagt om het af te sluiten als het dan toch per ongeluk is verzonden?
Als je toch beweert dat je niet in naam van snow spreekt, is het misschien ook beter voor jou om je er niet mee te bemoeien? Of anders kom je er ook gewoon eerlijk voor uit dat je wel in haar naam spreekt!

Bewerkt door Elfje, 13 juli 2010 - 01:33.

Guest_IBG-Ikkestefan_*
Guest_IBG-Ikkestefan_*

#115 Geplaatst 13 juli 2010 - 01:35

Ik heb al aangegeven dat mensen die het niet snappen, een uitleg kunnen krijgen van mij. Verschillende leden hebben dit gedaan, en die heb ik antwoord gegeven, op één na, die ik geen antwoord meer geef, omdat die niet op een volwassen manier wilde communiceren. En nee, ik ben Snow niet, en ik ben Mick niet.

Guest_Mick_*
Guest_Mick_*

#116 Geplaatst 13 juli 2010 - 01:51

Elfje, ik spreek niet in naam van snow. Ik weet wat zij meegemaakt heeft. Waarom zou jij of anderen zich mogen bemoeien en iemand die er meer van weet niet? Ik spreek in mijn naam. En ja, ik kom op voor snow, zonder dat zij iets gevraagd heeft. Omdat de reactie van Karwendel erover was en omdat pixel meer bleef vragen stellen. Vinden jullie het nu echt allemaal normaal hoe dat sommigen hier komen reageren of zich moeien over zaken waarvan ze niets weten en doe ze ook niet hoeven te weten. Als ik hier eerder zou deelgenomen hebben aan het forum, zou ik op dezelfde gereageerd hebben mocht iemand anders als snow op deze manier blijven geambeteerd en verveeld worden. Ik heb een enorm probleem met sommige hooghartige zich superieur voelende mensen. Ik ken mensen die niet goed spreken en niet goed kunnen schrijven en heb hier al verschillende keren gemerkt hoe iemand hier op een schrijffout aangepakt wordt. Die mensen weten misschien veel meer over katten maar worden er wel onmiddellijk doorgesleurd omdat ze dyslexie hebben of problemen met bepaalde woorden of een ander taal of schrijfprobleem. Mooie stelletje loopt hier soms rond. Men wordt hier blijkbaar niet altijd op kennis of leergierigheid beoordeeld. En zo kan ik blijven doorgaan. Vinden jullie nog steeds dat we moeten doorgaan met dit topic. Wilen jullie nog steeds alle details van die stalkingzaak en eventuele derivaten weten.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#117 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:15

Nou vind ik die verdedigers van Snow hier eigenlijk uitermate belachelijk.

Snow zet hier een bericht waar geen kat aan uit kan. Dat ze een stalker heeft dat zal iedereen hier wel erg voor haar vinden. Dat ze haar verhaal eens wil doen, dat is normaal. Dat de leden er geen zak meer van snappen en daarom heel verward gaan reageren, is al helemaal normaal gezien hoe de berichten van Snow zijn opgesteld. Da's gewoon verwarrende taal. Ongetwijfeld omdat ze er emotioneel door is, maar dan kunnen de leden nou eenmaal niet volgen.

En dan zitten er nu verdedigers van Snow plots enorm uit de bocht te vliegen omdat de mensen (admins inclusief) niet meer kunnen volgen? Hallo... En dan gaan mopperen dat de mensen vragen stellen. Als dat zo'n probleem is, dan had Snow al lang moeten mailen naar Pixel of Akke met de vraag om het topic te sluiten of geheel te verwijderen. Is nog steeds niet gedaan hé...

Er zit hier plots een Snow-en-co tegen heel KS ruzie aan te komen. Waarom?! Voor een boel misverstanden op een hoopje?

Snow: ik stel voor dat je deze topic laat verwijderen en contact opneemt met de admins om serieuze problemen waar zij mogelijks controle over hebben op te lossen. Verder neem ik aan, gezien het een serieuze zaak is, dat je ook al de juiste mensen bij de politie hebt ingelicht en zij dus bezig zijn met die zaak. Ik hoop dan dat ze snel iets kunnen doen en dat je verlost bent van al die nare problemen. Heb je nog eens een issue zoals deze, of wil je deze issue bespreken, denk dan na voordat je een topic opent en vooral ook hoe je dat doet en of je wel vragen wilt aankrijgen e.d.

Verder zie'k niet in wat Pixel dan zou gedaan moeten hebben om de hele situatie in de hand te houden. Ik heb hier ongeveer alle leden horen zeggen "wat welk wat?" en er maar ééntje echt vies zien doen. Pixel zelf reageert ook duidelijk met de boodschap dat ze verward is en niet weet hoe de situatie nu in elkaar zit. Ze kan moeilijk reageren op een situatie als ze nix achtergrond heeft hé.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#118 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:18

Hajaa, en dan nog even de kleuterschoolredenering van geloofwaardigheid:

Als de "getuige" op een of andere manier verbonden is aan het "slachtoffer" dan daalt de geloofwaardigheid altijd. Er zijn nu eenmaal weinig mensen die vrienden/familie/... echt objectief kunnen beoordelen, zowel voor zichzelf als naar de buitenwereld toe.

Logica zegt dan dat wanneer de "getuige" en het "slachtoffer" van dezelfde computer gebruik maken, er een band is. Ergo, de geloofwaardigheid van de "getuige" komt in het gedrang te staan omdat niet geweten is of een positieve getuigenis zo is omdat het de waarheid is of om de vriend/familielid/... te beschermen.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#119 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:20

Juist Sarah..

Vosse zei:

Nou vind ik die verdedigers van Snow hier eigenlijk uitermate belachelijk.

Snow zet hier een bericht waar geen kat aan uit kan. Dat ze een stalker heeft dat zal iedereen hier wel erg voor haar vinden. Dat ze haar verhaal eens wil doen, dat is normaal. Dat de leden er geen zak meer van snappen en daarom heel verward gaan reageren, is al helemaal normaal gezien hoe de berichten van Snow zijn opgesteld. Da's gewoon verwarrende taal. Ongetwijfeld omdat ze er emotioneel door is, maar dan kunnen de leden nou eenmaal niet volgen.

En dan zitten er nu verdedigers van Snow plots enorm uit de bocht te vliegen omdat de mensen (admins inclusief) niet meer kunnen volgen? Hallo... En dan gaan mopperen dat de mensen vragen stellen. Als dat zo'n probleem is, dan had Snow al lang moeten mailen naar Pixel of Akke met de vraag om het topic te sluiten of geheel te verwijderen. Is nog steeds niet gedaan hé...

Er zit hier plots een Snow-en-co tegen heel KS ruzie aan te komen. Waarom?! Voor een boel misverstanden op een hoopje?

Snow: ik stel voor dat je deze topic laat verwijderen en contact opneemt met de admins om serieuze problemen waar zij mogelijks controle over hebben op te lossen. Verder neem ik aan, gezien het een serieuze zaak is, dat je ook al de juiste mensen bij de politie hebt ingelicht en zij dus bezig zijn met die zaak. Ik hoop dan dat ze snel iets kunnen doen en dat je verlost bent van al die nare problemen. Heb je nog eens een issue zoals deze, of wil je deze issue bespreken, denk dan na voordat je een topic opent en vooral ook hoe je dat doet en of je wel vragen wilt aankrijgen e.d.

Verder zie'k niet in wat Pixel dan zou gedaan moeten hebben om de hele situatie in de hand te houden. Ik heb hier ongeveer alle leden horen zeggen "wat welk wat?" en er maar ééntje echt vies zien doen. Pixel zelf reageert ook duidelijk met de boodschap dat ze verward is en niet weet hoe de situatie nu in elkaar zit. Ze kan moeilijk reageren op een situatie als ze nix achtergrond heeft hé.

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:36

Mick zei:

Elfje, ik spreek niet in naam van snow. Ik weet wat zij meegemaakt heeft. Waarom zou jij of anderen zich mogen bemoeien en iemand die er meer van weet niet? Ik spreek in mijn naam. En ja, ik kom op voor snow, zonder dat zij iets gevraagd heeft. Omdat de reactie van Karwendel erover was en omdat pixel meer bleef vragen stellen. Vinden jullie het nu echt allemaal normaal hoe dat sommigen hier komen reageren of zich moeien over zaken waarvan ze niets weten en doe ze ook niet hoeven te weten. Als ik hier eerder zou deelgenomen hebben aan het forum, zou ik op dezelfde gereageerd hebben mocht iemand anders als snow op deze manier blijven geambeteerd en verveeld worden. Ik heb een enorm probleem met sommige hooghartige zich superieur voelende mensen. Ik ken mensen die niet goed spreken en niet goed kunnen schrijven en heb hier al verschillende keren gemerkt hoe iemand hier op een schrijffout aangepakt wordt. Die mensen weten misschien veel meer over katten maar worden er wel onmiddellijk doorgesleurd omdat ze dyslexie hebben of problemen met bepaalde woorden of een ander taal of schrijfprobleem. Mooie stelletje loopt hier soms rond. Men wordt hier blijkbaar niet altijd op kennis of leergierigheid beoordeeld. En zo kan ik blijven doorgaan. Vinden jullie nog steeds dat we moeten doorgaan met dit topic. Wilen jullie nog steeds alle details van die stalkingzaak en eventuele derivaten weten.

Mij gaat het al lang niet meer om te weten wat er juist allemaal is gebeurd, snap ondertussen wel dat we het niet mogen weten. Hoef het ook niet te weten, zijn mijn zaken niet. Maar mijn vraag is dan gewoon: waarom post ze dan een topic als dit? Het is toch een volwassen vrouw, niet? Ze kan toch best wel snappen dat als ze haar verhaal doet, er sowieso vragen komen. En ze kan toch ook voor zichzelf opkomen neem ik aan? Als ze het daar moeilijk mee heeft, had ze inderdaad al lang het topic moeten laten sluiten.

Allemaal heel vriendelijk van jullie dat je het opneemt voor haar, maar zoals Vosse ook aangeeft, ga je er niet een beetje over? Je hebt je punt nu wel gemaakt denk ik.

En waar wordt er iemand doorgesleurd omdat ze dyslexie hebben?? Dat heb ik precies gemist dan..