Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn idee en mijn toekomst...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
147 reacties op dit onderwerp
Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#121 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:47

Ik heb dat al gedaan, met de administratie's gepraat.
maar geen reactie,
ze zeggen niets verkeerd was het antwoord,

wel dat ik een stalker genoemd word vind ik wel iets ernstig heel grof en leugenachtige verwijten!

En nog word hier niets op gereageerd, ik heb mijn verhaal gedaan,
1) er worden mails in mijn naam rondgestuurd,
2)als ik iets plaats is het altijd het zelfde groepje dat kritiek leverd in de naam van goede raad
3)ik word al drie jaar gestalkt dit ligt voor het gerecht en ik ben niet aangeklaagd wel de andere persoon ook al voor andere voor de correctionele rechtbank, voor hetzelde een vrouw stalken en belagen en belasteren, de stalker doet nog steeds voor tot het gerecht eindelijk uitspraak doet!
4) na 2 jaar mij opgesloten te hebben ben ik door Karwendel in de shows beland , men dacht das goed ze komt buiten.
5) omdat ik mij twee poezen aanschafte was ik in die groep niet meer welkom :trance: ik nam hun raad niet aan was ht anwoord dor Karwendel :trance:
Het is mijn geld en ik moet mijn gevoel volgen en ik vraag raad aan mensen die er kennis van hebben maar die open staat en niets eisen van me.
6) Toen begon het hier verwijten mails en nu ben ik een stalker, eigenlijk laat de persoon mij niet gerust hier al heb ik ze al op de negeer lijst gezet en haar mails geblokkeerd, ja het is Karwendel die me hier de grond inboord met hulp van Nash.

met andere woorden gewoon even terug naar buiten komen was mijn volgende nachtmerrie.
die mensen wisten wat ik me gemaakt heb en nu word het misbruikt en iemand wat laf is vuil en schijnheilig mailt vuile mails rond in mijn naam, ik weet niet naar wie?
Alles herhaalt zich hier en het is ziekelijk.

En wie dit nog niet begrijpt kan me prive mailen.
ik heb Pixel al gemaild prive ,
ik moet op mijn woorden kijken en op dat vuile mailtje word nog niets eens gereageert normaal moet dat dus wel....
ik vind dat dit genoeg zegt, ik heb nu nog eens gevraagd aan de administratie hier iets aan te doen en hier eens over te praten vandaag.
laten we hopen op een rechtvaardige beslissing.
Die voor iedereen dan ook geld, geen uitzonderingen

Er zijn veel
mensen die hier niet meer durven dingen plaatsen door de groep die als de kippen erbij is om kritiek te geven in het mom van raad.
Raad is welkom!

Die voor iedereen dan ook geld, geen uitzonderingen.

EEn stalking van meer dan drie jaar en ondertussen zwanger zijn, gestook met je sport moeten stoppen door het opzoeken van je stalker iedereen die je kent en stoken leugens vertellen, mijn man zijn werk proberen af te nemen, controle's krijgen die goedgekeurd zijn, mijn ex opzoeken, mijn veearts bedreigen,
het is een nachtmerrie!

niemand die dit ooit heeft meegemaakt kan dit begrijpen.
je word gekraakt, vernederd, je word op je zwakke plaatsen gepakt zoals ik ben een dierenmishandelaar, de controle's lachte toen ze kwamen kijken,
het was een hel met veel verdriet en nu maken sommige hiervan misbruik van om je op die zwake punten weer te pakken. heel zwak hoor en laag aan niveau.

Ja lies ik wilde stoppen en miste de leuke mensen hier,
en dat zijn er een heleboel, en dat zijn er meer dan dat selectief groepje.
:(

Vosse zei:

Jongens toch... :gek:

Als er dergelijke grote problemen zijn die door/via dit forum komen, praat er dan eerst eens heel deftig over met de admins. Over't algemeen bijten ze niet als je ze aanspreekt hoor.

Ik vind het ook hoogst onverstandig om zo'n persoonlijke zaken allemaal op een publiek forum te zetten. Je geeft alleen maar extra munitie aan mensen die je niet graag hebben.

Verder, zoals uit de reacties op te maken valt, kan zo goed als geen enkel lid volgen. Dat wil zeggen dat deze topic met de nodige hysterie achteraf helemaal niet nodig was geweest.

Hier is zoiets van muggen en mammoeten en beren en berenvellen van toepassing. En ook iets van gezond verstand.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#122 Geplaatst 13 juli 2010 - 02:54

wij hebben 1 pc iedereen een appart gedeeltje en mail
en natuurlijk het zelfde ip adres,
ik wist er niets van mijn partner vond het te grof wat Karwendel schreef en heeft dus regeageerd is wist van niets,
hij is oud en wij geneog om te doen wat hij wil

en bv Greijmand en Karwendel delen ook het zelfde ip adres en er zullen er nog zijn
dus dit is niet verkeerd

en neen we zijn niet dezelfde persoon

catherine zei:

Ja hoe zit dat nu eigelijk?? Jullie delen samen een pc of wat? Of zijn die personen allemaal maar 1 persoon? :o

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#123 Geplaatst 13 juli 2010 - 03:08

Pixel,

ik heb al geantwoord genoeg en mijn verhaal gedaan dus dit klopt niet,
soms heb ik het gevoel dat je het niet wilt horen, men noemt dit sellectief doof, ik heb je al hulp gevraagd privé ,
maar je veegde het van de kaart,
en voor een oplosing daar heb ik je nooit over horen praten?
Het zou verstandig zijn om de koppen met het bestuur bij elkaar te zetten en hier eens over te praten en de regels te volgen en dan ook voor iedereen!

ik heb geen hulp gevraagd,
Steffan had dat aangeboden,
mijn partner ik wist van niet was een hele dag weg.

en aub Nash Karwendel en nog anderen hebben ook hulp en zijn een gropeje al een tijdje,
maar dit word genegeerd, Pixel ik heb respect voor je maar je rechte lijn gaat dikwijls scheeft in jou richting , het spijt me...

en de tekst Als er iets is dat de boel hier opjaagt, is het het feit dat Snow wel online komt
dit zegt genoeg he!
Dus als ik online kom jaag ik de boel op, leuk gezegt

ik heb geen hulp gevraagd!

Ik was overstuur omdat ik dat hoorde van die mails en ik vind het nog steeds schandalig, dat die in mijn naam worden verstuurd,

Pixel zei:

Je bent helemaal nog niet geblockt hoor. Ik heb geen enkel IP-adres vermeld, het is niet eens jullie IP dat jullie verraden heeft. Begrijp dus ook niet met welke IP-adressen jij denkt te gooien waar ik van mijn stoel van ga vallen.
Ik jaag ook helemaal niets op, ik stel gewoon een vraag. Als er iets is dat de boel hier opjaagt, is het het feit dat Snow wel online komt, maar hier niet wil antwoorden in haar eigen topic. Dat moeten twee andere leden in haar plaats komen doen blijkbaar. Dat is gewoon nog meer vragen uitlokken van iedereen en nog meer verwarring zaaien dan er al was om te beginnen.

In andermans naam mails rondsturen is inderdaad niet netjes. Ik heb ook nooit gezegd dat het dat wel is. Maar daar heeft het forum toch niets mee te maken. Mails worden nog altijd via hotmail, gmail, oulook of zo gestuurd, niet via het forum. Verder stond er in de beginpost van dit topic veel meer dan alleen het feit dat er mailtjes verzonden zijn in iemand anders zijn naam. En nu mogen we het alleen nog daarover hebben volgens jou?
En over dat slotje zal een moderator of ik wel beslissen. Of Snow zelf als ze er graag een slot op wilt.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#124 Geplaatst 13 juli 2010 - 03:26

en voor diegene die nu gezegd hebben dat ik wel vrouw genoeg ben om mijn verhaal te doen lees eens terug van het begin, dan hier en als je wat nadenkt zou je het kunnen begrijpen,

ik heb het nu met punten uitgelegd misschien duidelijker voor sommige! :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#125 Geplaatst 13 juli 2010 - 06:54

Waarom moet je eigenlijk zo openlijk staan roepen dat je niet tegen de kritiek van hun kunt? Die stalker in real life heeft hier helemaal niets mee te maken, dus houdt die er ook tussenuit aub.
Dat er bij de fokkers een groepje is dat met kritiek geeft en grof overkomt is waar. Maar geef toe, ze weten ontzettend goed waar ze het over hebben. Ik ga hun hier nu ook niet staan verdedigen, want ik erger mij er soms ook aan. Je problemen met hun moet je toch niet in een topic gaan uitvechten. En dat in een topic waarin pas na 9 pagina's lullen een beetje duidelijkheid komt.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#126 Geplaatst 13 juli 2010 - 06:56

Spijtig toch dat er op zo'n intressant forum soms zo verwijtend gereageerd wordt.T'zou inderdaad beter zijn dat jullie"vijanden" elkaar gewoon negeren.Zo een conflicten maken een mens alleen maar ziek.Tijdverlies...Nu,ik begrijp je wel,Snow,en ik leef met je mee,maar je moet het de mensen niet kwalijk nemen als het wat verwarrend is dit verhaal.Iedereen wil het gewoon kunnen begrijpen.Mijn ervaring is toch dat Pixel en Akke hier alles in goede banen proberen te leiden en daarin slagen ook.Dit heeft ze nu nog nodig;hoogzwanger,een hittegolf en dan nog een discussie op haar nek bij :d En @ Mick :wi j zijn dus "roddelgeil"?Er wordt een topic geopend waar er verondersteld wordt om op te reageren,en met de beste wil ter wereld,maar als ik niet weet waar het over gaat dan is het volgens mij totaal zinloos om er mijn mening over te geven.Verder Snow,wens ik je toe dat dit opgelost raakt :)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#127 Geplaatst 13 juli 2010 - 08:21

Vind dit topic nu ook beetje bizar en onnodig eigenlijk... :catnoknow

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#128 Geplaatst 13 juli 2010 - 08:28

Beste Snow,

het rare is dat jou pm op 3 juli aan mijn inbox hier op het forum gericht toch echt verre van netjes is! Zo grof ben ik nog niet richting jou geweest.
Daarop heb ik geen antwoord gegeven! En Heb jou ook niet gemailt.

Tot er op 4 juli om 15.01 de tijd dat jij online was een email verstuurd is waarin mij iemand voor jou waarschuwt! Dat jij mailtjes van ZWARE laster jegens mij aan het rondsturen bent! Ik zou graag bewijzen dat deze mailtjes niet van jou afkomstig zijn maar helaas.
Er staan dingen in zie precies alleen uit jou mond kunnen komen.

DAt je nu mij en Karwendel openlijk beschuldigd van kritiek leveren of erger. Meid meid.

Dit topic is eigenlijk te vreselijk voor woorden. Want als dat wat je schrijft je overkomen is kan ik dat niet goedkeuren.
MAar als je zegt wat er gebeurd is dan hou je je low profile en ga je niet op een openbaar forum je hele hebben en houden gooien.
Maar ik kan deze actie jou ook totaal niet goedkeuren!
Mick is dus je partner so what dat hadden we allang door hij mag best voor je opkomen daarvoor zijn jullie samen.

Samengevat had ik eigenlijk hier eens een bladzijde mogen vullen maar dat wat ik in een pm krijg post ik hier niet de inhoud van.
Daarnaast is het eigenlijk een beetje van mama, grote boze Nahs en karwendel doen lelijk doe er wat aan. Nee Snow we geven soms misschien iets te direct advies/kritiek, en jij gaat er om brullen en wordt echt lelijk bewijzen te over hier op het forum. Beginnende september vorig jaar!
En Karwendel beschuldigen van Stalking waar ben je mee bezig.
De regels in belgie zijn aardig streng lieve Snow dat moet jij toch weten als belgisch staatsburger.

Zo hier laat ik het bij want ook ik mag in een vrije maatschappij en een vrij openbaar medium mijn verdediging voeren.
Ik reageer niet meer op dit topic heb mijn zegje gedaan.

Of heeft nu iemand jou account hier op het forum gehackt?
Die met jou wijze van schrijven je nabootst?

Als iemand het originele emailtje voor mij heeft graag want ik zou de herkomst willen weten en als het niet van Snow komt zal ik dat ook zeggen.

:censored:

Bewerkt door Nahs, 13 juli 2010 - 08:30.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#129 Geplaatst 13 juli 2010 - 08:49

:trance: :trance: :trance:

Amai, amai, amai...

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#130 Geplaatst 13 juli 2010 - 08:57

Hmmmmm.... :trance: :o

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#131 Geplaatst 13 juli 2010 - 09:01

:o :o :trance: :trance:

Ik snap hier helemaal niets van!
Ik heb mijn eigen menig over dit alles, maar ga het lekker voor mezelf houden :p .
Nog een extra mysterie bij :) .

ps. Ik vind wel dat Pixel zo niet aangevallen moet worden. Zij is tenslotte de beheerster van deze site en heeft recht te weten wat en hoe.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#132 Geplaatst 13 juli 2010 - 09:07

jawadde.......
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#133 Geplaatst 13 juli 2010 - 09:13

4) na 2 jaar mij opgesloten te hebben ben ik door Karwendel in de shows beland , men dacht das goed ze komt buiten.
5) omdat ik mij twee poezen aanschafte was ik in die groep niet meer welkom :trance: ik nam hun raad niet aan was ht anwoord dor Karwendel :trance:

Net als de rest van de uitleg is dit zo globaal. Wat moeten we dan denken? Dat Karwendel de boosdoener is?
Er zullen vast wel een heleboel dingen gezegd en gedaan zijn.

Je zegt het niet prettig te vinden dat je hier steeds kririek van ze krijgt. Maar zelf ben je ook niet vies van namen noemen, en pm's rondsturen. ( ik heb je pm gehad, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet)

Als je zo'n last van deze mensen hebt, ontwijk ze dan. Blijf dan niet hier op een forum waar zij ook zitten.

Ook met een topic als dit openen, maak je het jezelf alleen maar weer moeilijk.

Bewerkt door Kattenpoot, 13 juli 2010 - 09:14.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#134 Geplaatst 13 juli 2010 - 09:22

Als je "per ongeluk een hele bladzijde typt" en dan "per ongeluk op versturen" klikt dan moet je mss inderdaad niet op een forum zitten. Dan heb je je duidelijk toch niet in de hand... :trance:

Kritiek krijgen en daar niet mee kunnen omgaan is iets anders dan gestalkt worden. Ikzelf heb geen probleem met kritiek. Stalken... dan weer wel. Ben zelf een aantal maanden gestalkt een aantal jaren geleden door een zot vrouwmens en geloof me de kritiek die Ria en Nahs geven komt absoluut niet in de buurt van stalken. Als je dat al stalken vindt dan vraag ik me af wat je eerste stalker dan gedaan heeft...

Een aantal maanden terug ging je hier ook met veel kabaal weg, Snow en heb je hier "en passant" heel KS uitgescheten. Nu ben je terug. Prima, iedereen verdient een tweede kans, maar om dan weer zo'n drama te maken... je begrijpt toch dat je zo je geloofwaardigheid verliest!
Je hebt het vaak over je functie bij Felis Belgica... besef dat je ook hun imago hier door schaadt.

Dat je kritiek krijgt op je beslissingen als fokker... die krijgen we allemaal, leer er mee om gaan en je wordt er een beter fokker door. Dat meen ik echt!

Overigens, waar twee wijven kijven... je demoniseert Nahs en Karwendel (en Henny) en laat je uitschijnen als een onschuldig engeltje, groot slachtoffer van anderen. Maar ik heb ook pms doorgestuurd gekregen van forumleden (die totaal niet begrepen waar dit nu allemaal op sloeg...) die totaal niets te maken hebben met de fokkerswereld, laat staan met Nahs, Karwendel en Henny waar je hen helemaal zwart in aan het maken was.

Eerlijk gezegd begrijp ik totaal niet waar je mee bezig bent... ik zou zeggen laat het rusten, want je verwoest je eigen reputatie voor zover die er nog is en je raakt zo ook op een heel negatieve manier aan de reputatie van Felis Belgica en dat kan niet de bedoeling zijn.

If you can't stand the heat stay out of the kitchen...

Bewerkt door Smitten Kitten, 13 juli 2010 - 09:24.

wea
wea
  • 6.108 berichten
  • 5 katten

#135 Geplaatst 13 juli 2010 - 09:43

ik blijf echt niet snappen wat hier nu aan de hand is, maar ik weet zeker dat dit deels een ruzie is waar ik eigenlijk niet in betrokken wil geraken en waar ik eerlijk gezegd ook niks over wou weten.

Mensen verschillen van mening en dat is hun goed recht. Ik weet niet wie wat heeft gezegd en wie er nu gelijk heeft en wat er nu precies aan de hand is, maar ik weet wel dat dit topic uiteindelijk niemand helpt, niet de aangeklaagden en ook niet de TS.

We zitten hier maar te gissen, krijgen puzzelstukjes toegeworpen, horen verschillende klokken luiden (en jezelf verdedigen is je goed recht),... Ik heb gewoon geen zin om hier als detective en rechter op te treden.

Ik heb eerlijk gezegd andere zorgen aan mijn hoofd om hier een mening over te vormen buiten dat ik hier geen mening over wil vormen omdat ik de indruk heb dat dit eigenlijk iets prive is. Maar ja, niet wetende hoe het zit en ik hier niemand van de genoemden ook echt ken, zit er nu toch ook mee dat ik weet dat een van de partijen niet echt netjes is geweest, alleen weet ik dus niet dewelke. En ik vind dit topic dan ook erg voor de partij die hier het slachtoffer is, maar sorry, ik weet dus niet zeker wie die partij is.

Dus resultaat van deze discussie: bij alle partijen zal ik iets voorzichter zijn bij de irl kennismaking dan ik normaal ben. Sorry daarvoor.