Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn idee en mijn toekomst...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
147 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#136 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:09

En toen was er koffie..... en een Dafalganneke erbij want ik heb wreed koppijn gekregen na dit topic te lezen.
Ik stel voor dat jullie het onder mekaar uitvechten en dit forum verder gespaard blijft van dingen die eigenlijk toch privé aangelegenheden zijn en waar wij geen donder mee te maken hebben.
Iedereen heeft zo z'n zorgen en we komen toch hier om ons een beetje te ontspannen en wat te babbelen over iets wat ons allemaal boeit en samenbrengt: ONZE katjes!
Het lijkt hier wel een kinderspeelplaats : "Juffrouw??? Die heeft dit gezegd!"
" Ja maar juffrouw zij is wel begonnen want zij heeft dat gezegd."
Komaan zeg mensen houd het gezellig aub!

Geplaatste afbeelding

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#137 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:09

Dus Lies je uitmaken als stalker en als men iets plaatst aangevallen worden vind jij normaal,

het ene bracht het andere mee, sommige mensen weten dingen wat een mens meegemaakt heeft en maken er misbruik van dan zoals hier om je nog verder de grond in te boren en met dat ik hun stalkt , sorry dit gaat te ver,
en jou verhaal en reactie's zijn echt heel opvervlakkig spijtig,
als je het meemaakt zou je wel anders denken en spreken,

vind jij iemand verwijten van stalking grof?
ik vind dit meer dan,

tenslotte ik heb al stappen ondernomen en de posten doorgemaild
aan de vereneging vwaar de persoon lid is die me stalker noemt!
Dit kan niet meer.

En waarom moet het er grof en erg aan toegaan met fokkers met dezelfde rassen?
ik dacht dat het hier was voor een toff topic dus als ik het zo lees keur je het ook nog goed.

Lies zei:

Waarom moet je eigenlijk zo openlijk staan roepen dat je niet tegen de kritiek van hun kunt? Die stalker in real life heeft hier helemaal niets mee te maken, dus houdt die er ook tussenuit aub.
Dat er bij de fokkers een groepje is dat met kritiek geeft en grof overkomt is waar. Maar geef toe, ze weten ontzettend goed waar ze het over hebben. Ik ga hun hier nu ook niet staan verdedigen, want ik erger mij er soms ook aan. Je problemen met hun moet je toch niet in een topic gaan uitvechten. En dat in een topic waarin pas na 9 pagina's lullen een beetje duidelijkheid komt.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#138 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:10

En opnieuw...... :roll:

Geplaatste afbeelding

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#139 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:13

IK negeer ze heb ze op de negeer lijst gezet helaas kunnen ze het niet laten zo'n ziekelijke berichten te plaatsen aosl er nu staan,
dus negeren , ze kan het niet laten Karwendel en Nash om me elke keer openlijk aan te vallen!

en nu?

wat moet ik nog meer dan ze in de negeer lijst zetten?
tenslotte ik hoef me niet onterecht als stalker laten uit te maken,
dit zijn reinste leugens door Karwendel .
En heel laag!

sandra25 zei:

Spijtig toch dat er op zo'n intressant forum soms zo verwijtend gereageerd wordt.T'zou inderdaad beter zijn dat jullie"vijanden" elkaar gewoon negeren.Zo een conflicten maken een mens alleen maar ziek.Tijdverlies...Nu,ik begrijp je wel,Snow,en ik leef met je mee,maar je moet het de mensen niet kwalijk nemen als het wat verwarrend is dit verhaal.Iedereen wil het gewoon kunnen begrijpen.Mijn ervaring is toch dat Pixel en Akke hier alles in goede banen proberen te leiden en daarin slagen ook.Dit heeft ze nu nog nodig;hoogzwanger,een hittegolf en dan nog een discussie op haar nek bij :d En @ Mick :wi j zijn dus "roddelgeil"?Er wordt een topic geopend waar er verondersteld wordt om op te reageren,en met de beste wil ter wereld,maar als ik niet weet waar het over gaat dan is het volgens mij totaal zinloos om er mijn mening over te geven.Verder Snow,wens ik je toe dat dit opgelost raakt :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#140 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:14

kiki zei:

En opnieuw...... :roll:
idd , ik ga ook nen dafalgan nemen en mijn bad inkruipen want pffff
waarom moet zoiets op t forum gezet w .......??

Laat het toch , laat het sluiten en doe dit prive ,

ik snap er geen jota van en voor mij hoeft dat ook niet,
zo n dingen zet je echt niet publiek
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#141 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:14

Snow zei:

Dus Lies je uitmaken als stalker en als men iets plaatst aangevallen worden vind jij normaal,

het ene bracht het andere mee, sommige mensen weten dingen wat een mens meegemaakt heeft en maken er misbruik van dan zoals hier om je nog verder de grond in te boren en met dat ik hun stalkt , sorry dit gaat te ver,
en jou verhaal en reactie's zijn echt heel opvervlakkig spijtig,
als je het meemaakt zou je wel anders denken en spreken,

vind jij iemand verwijten van stalking grof?
ik vind dit meer dan,

tenslotte ik heb al stappen ondernomen en de posten doorgemaild
aan de vereneging vwaar de persoon lid is die me stalker noemt!
Dit kan niet meer.

En waarom moet het er grof en erg aan toegaan met fokkers met dezelfde rassen?
ik dacht dat het hier was voor een toff topic dus als ik het zo lees keur je het ook nog goed.

je opent dit topic.. Geef mij aandacht :8 zo komt het bij mij over. En als je te veel aandacht krijgt ga jij het stalken noemen :roll:
weet wat je wilt
en dit is iets datje privé uitvecht en niet op een forum.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#142 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:15

zet hier maar een slotje op
ik heb ga hier verder mee,
ik laat me niet betichten van dingen die ik niet heb gedaan en die nog meer uit de duim zijn gezogen....pure leugens :evil:

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#143 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:18

Lies,

lees eens alles eer je reageert, ik ben door Karwendel als stalker beticht!
voor je deze zindloze berichtjes Plaats lees alles .
en als je dat niet doet kijk dan wat je zegt.

ik zoek geen aandacht ik vond het erg dat ik niet van een verlden afraak wat nog steeds voor de rechtbank ligt en hier misbruik van gemaakt word!

Ik wil rust en dit kan men soms door een groepje niet,
post je iets breken ze het af,
en gewoon een leuke bericht plaatsen is dit verkeerd gevraagd?

Lies zei:

je opent dit topic.. Geef mij aandacht :8 zo komt het bij mij over. En als je te veel aandacht krijgt ga jij het stalken noemen :roll:
weet wat je wilt
en dit is iets datje privé uitvecht en niet op een forum.

Bewerkt door MissKitty, 13 juli 2010 - 10:44.
Reden van bewerken: quote hersteld

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#144 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:19

Inderdaad en liefst een groot slot. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#145 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:21

Smitten Kitten zei:

If you can't stand the heat stay out of the kitchen...
O:) idd, of zoiets in den aard ;)
Eigenlijk ik kan niet zo goed volgen, zo'n warrig verhaal.
Ik denk dat ik beter de "Story" of de "dag allemaal" lees
Maar wat mij opvalt is dat er de éne keer duidelijke verstaanbare zinnen en woorden geplaats worden en de andere keer onsamenhangende zinnen en woorden en dit door dezelfde persoon.
Man waar zijn jullie mee bezig. Als er een probleem is op het forum zijn in de eerste plaats de moderators en admin de mensen waartoe je je moet richten en niet de mensen die hier gezellig willen komen kletsen over hun poezels. Dus......

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#146 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:21

[quote name='Snow']Lies,

lees eens alles eer je reageert, ik ben door Karwendel als stalker beticht!
voor je deze zindloze berichtjes Plaats lees alles .
en als je dat niet doet kijk dan wat je zegt.

ik zoek geen aandacht ik vond het erg dat ik niet van een verlden afraak wat nog steeds voor de rechtbank ligt en hier misbruik van gemaakt word!

Ik wil rust en dit kan men soms door een groepje niet,
post je iets breken ze het af,
en gewoon een leuke bericht plaatsen is dit verkeerd gevraagd?

quote=Lies;544413][SIZE=4] je opent dit topic.. Geef mij aandacht :8 zo komt het bij mij over. En als je te veel aandacht krijgt ga jij het stalken noemen :roll: [/SIZE]
[SIZE=4]weet wat je wilt[/SIZE]
[SIZE=4]en dit is iets datje privé uitvecht en niet op een forum.[/SIZE]

[/quote]

[/quote]

[SIZE=4] Oh jeetje wat een nare situatie voor jou. Ik heb echt medelijden.[/SIZE]

[SIZE=4]Zo beter O:) [/SIZE]

[SIZE=4]Jij maakt er hier zo'n rare discussie van die niemand van de eerste post kan volgen. Laat het verleden voor wat het is en betrek dat er hier niet bij. Je hebt een probleem met Karwendel (weet ik veel het welke) dus vecht het met haar uit ipv compassie te zoeken bij anderen.
[/SIZE]

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#147 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:23

Dit topic komt voor mij ook over als een schreeuw om aandacht.
Veel leden hebben gevraagd om het te sluiten en TS ook. Hier gaat dus een :slot: op.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#148 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:39

Wat jammer nou, ik was deze morgen begonnen aan nog een hele uitleg, maar toen moest ik naar de gyn. Ik ging mijn uitleg dus nu verder afmaken, maar het is blijkbaar niet meer nodig.
Het enige wat ik er dan nog wel over kwijt wil, is dat je niet moet liegen hier tegen de leden over wat ik gezegd heb tegen jou in PB. Ik heb inderdaad eens gezegd tegen jou "dat er niets verkeerd gezegd werd". Dit is echter al een tijdje geleden. Jij laat hier nu uitschijnen dat ik dit recent tegen jou gezegd heb als antwoord op het feit dat iemand jou een stalker noemt. Als je informatie geeft, doe het dan correct.