Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn idee en mijn toekomst...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
147 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#46 Geplaatst 11 juli 2010 - 17:24

Dat ze dan gewoon zegt wie het is op dit forum.Zo geheimzinnig doen vind ik maar raar,hoor.Moet erg zijn ,daar niet van,maar nu weten we alles en niks en zo pb'tjes sturen over iemand haar problemen vind ik ook maar bizar,hoor.Spreek het dan helemaal uit,dan kan je misschien meer begrip krijgen.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 11 juli 2010 - 17:56

hier op het forum is een topic dat begint van 6 Mei 2009 met een vraagje.
en is gestopt op 14 april 2010
in dit topic is heelveel raars gepost en ook door Pixel eruit geknipt,
heb het toen ook allemaal gelezen was vreselijk,
vrees dat dit er wel veel mee te maken heeft.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#48 Geplaatst 11 juli 2010 - 18:05

Ik weet niet over wat het precies gaat maar veel sterkte ...

Bewerkt door Elfonia, 11 juli 2010 - 18:06.
Reden van bewerken: te vlug op verzenden gedrukt

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#49 Geplaatst 11 juli 2010 - 19:59

Ik ben er zeker van dat het wel erg zal zijn,maar nu hebben de meesten zoiets van :h uh?

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#50 Geplaatst 11 juli 2010 - 20:00

sandra25 zei:

Ik ben er zeker van dat het wel erg zal zijn,maar nu hebben de meesten zoiets van :h uh?

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt?
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 11 juli 2010 - 20:24

sandra25 zei:

Dat ze dan gewoon zegt wie het is op dit forum.Zo geheimzinnig doen vind ik maar raar,hoor.Moet erg zijn ,daar niet van,maar nu weten we alles en niks en zo pb'tjes sturen over iemand haar problemen vind ik ook maar bizar,hoor.Spreek het dan helemaal uit,dan kan je misschien meer begrip krijgen.

Wie zegt dat zij dat wel weet? :catnoknow  Daarbij, met stalkers valt niet te klappen!?! :wall:
Voor mij is dit verhaal chinees, zoals voor vele anderen hier blijkbaar, maar zoals je van Snow haar bericht kan opmaken, speelt er heel veel én zit het heel hoog. Wij kunnen ons, volgens mij, onmogelijk voorstellen wat zij te verduren kreeg...  
@ Snow:  :duim: heel veel steun en sterkte toegewenst, ik ken jou niet, maar niemand verdiend zo'n situatie...  Veel liefs :hug: :hug:
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#52 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:06

Ja want ik ben het moe altijd aangevallen te worden onterecht,
ik heb al mails gehad, en kritiek op dit forum ook is er een topic over geweest en verwijdert,
ik wil gewoon verder met mijn leven, sommige mensen hier weten het en vallen persoonlijk aan,
en je word dit moe, na 3 jaar in deze hel te leven en toch verder te gaan,
en een nieuw leven op te willen bouwen profiteren mensen van deze zwakte dat dit gebeurd is,
spijtig genoeg,
en stalkers zijn laf ja, het ligt in beroep
het gerecht werkt langzaam
maar mijn naam word door het slijk gehaald onrechtvaardig,
de persoon die dit doet met nog een koppel,
die zijn al allebei veroodeeld voor het gerecht,
en nu komt mijn stalker voor de correctionele doordat hij met iemand ander hetzelde deed als met mij,

Ik heb geen enekel veroordeling of straf, ook niet tegen mij lopen wel ik die een rechtszaak tegen de persoon lopen heb wegens laster en eerrof en misbruik van privé schending.

zo wel,
ik hoopte zonder dit uit te moeten leggen een nieuw begin en een nieuwe hobby te starten,
maar tergeefs
het doet me veel verdriet.

En ja er zijn bepaalde mensen hier op het forum als ik iets plaats die me onterecht altijd kritek geven of aanvallen.
ik doe dit niet of ik reageer er wel op, maar ik vraag me af moet dit ?
Moet dit echt hier op dit leuke forum?

En Stefan daar heb ik al veel hulp aan gehad,
vragen mag er altijd naar hem toegestuurd worden ik vertrouw hem met heel mijn gevoel,

ook mijn stalker staat op zijn site opgelicht, omdat het een oplichter is!
Niet ik.

En nu hoop ik eens dat dit hier stopt en ik hier terug gewoon kan een berichtje posten, en dat dit uitgelegd is.

Desnoods vraag je maar info aan Steffan

en ja ik was woedend , ik denk dat je minder word na drie jaar en in een zwangerschap gestalkt te worden in de laatste maand voor mijn bevalling 36 keer op 26 dagen, dit zegt genoeg.

Midas zei:

is Snow hier wel mee akkoord?
want vind het vreemd dat een ander het voor haar gaat uitleggen.
sorry dat ik mss een rare indruk geef, maar ken het verhaal enz, maar snap niet waarom er ineens iemand anders het zou willen uitleggen is dit niet kwelend voor haar.
wil enkel voor iedereen het beste.

Bewerkt door Snow, 11 juli 2010 - 21:09.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#53 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:16

Cilia zei:

Oh nee, het is vreselijk als mensen dingen zeggen in de naam van iemand anders :( :( Je kan dan nooit bewijzen dat je het niet zelf gezegd hebt :(
Oja, ik wil hierbij mensen die op msn zitten waarschuwen:
Ik weet niet hoe het werkt ofzo, maar er is een manier waarop mensen
in een gesprek met jou, nadat je iets gezegd hebt, in jouw naam kunnen antwoorden :s :s

ow yes, mijn msn is al 2 keer gekraakt...heb ik ook voorgehad...freaky, die begon zo aan iedereen zijn telefoonnummer te vragen in mijn naam, gelukkig had ik 2 accounts op msn... :trance:

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#54 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:20

Wat is het toch plezant hè om van mensen der leven een hel te maken. Ik kan daar mee men verstand niet bij zenne. Het moet verschrikkelijk zijn voor jou snow. :hug: :hug: :hug:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#55 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:42

Versta me niet verkeerd,he.Zo een stalking moet echt verschrikkelijk zijn,maar nu ik een beetje meer ervan af weet,begrijp ik het gewoon beter.Niemand verdient zoiets en het moet een hel zijn.Zelfs al moet je iemand niet,laat dat dan gewoon,zeg.Volwassen is zoiets niet,en ik begrijp dat je ergens ervan wil vluchten,maar jij staat  recht in je schoenen,dus ga hier dan niet weg.Hou vol!Ik denk wel dat je hier steun zal vinden als de mensen eenmaal begrijpen hoe het zit.En indien ik toch misbegrepen ben:Sorry :hug:

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#56 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:51

Het was een hel,
zeker als je zwanger bent,
je bent bang voor je ongeboren kindje,
ik ben veel in het ziekenhuis geweest,
door het zakken van de bloedruk,
ook gevallen de dag voor de geboorte door de bloedruk en stres van boven aan de trap tot onder,
veel gekneusd maar ik heb mijn buik bescherm,
en mijn dochtertje is heel gezond gelukkig,

maar erna stilaan ging het beter en ik trok me aan mijn poesjes op, ik ben een dierenvriend he,
ik kan er niet zonder,

alleen nu herbegon het en ik kreeg er al kippenvel van,
sliep slecht,
ik ben dan bang dat de nachtmerrie herbegint...

Daarom als je met een stalker te maken hebt moet je alle contact verbreken en dat heb ik met veel verdriet gedaan met mijn vorige sport, waar die persoon nog steeds wat ik hoorde in rondging en mensen lastig viel en vragen stelt, hij noemt zich reporter maar is eigenlijk niets,
en heeft al veel klachten lopen bij het gerecht door hetzelfde.
Maar ondertusen staat er dus op internet een deel leugens ,
en staat hij op opgelicht vermeld voor het oplichten van mensen .

Ik wens dit niemand toe.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#57 Geplaatst 11 juli 2010 - 21:55

Das nie erg,
je verteld die dingen niet snel,
het kost me veel moeite,
het is enorm en je reageert sneller als men je aanvalt hier,
je wilt gerust gelaten worden,
gewoon leren en geniten van andere kattenliefhebbers,
er zijn vele toffe mensen hier...

en ik sta recht in mijn schoenen,
en ik vind het hier leuk...

niemand verdiend dit, zelfs je ergste vijand niet.

daarom laat iedereen gerust post iets tof moedig mensen aan en hou het topic sportief... :d

sandra25 zei:

Versta me niet verkeerd,he.Zo een stalking moet echt verschrikkelijk zijn,maar nu ik een beetje meer ervan af weet,begrijp ik het gewoon beter.Niemand verdient zoiets en het moet een hel zijn.Zelfs al moet je iemand niet,laat dat dan gewoon,zeg.Volwassen is zoiets niet,en ik begrijp dat je ergens ervan wil vluchten,maar jij staat recht in je schoenen,dus ga hier dan niet weg.Hou vol!Ik denk wel dat je hier steun zal vinden als de mensen eenmaal begrijpen hoe het zit.En indien ik toch misbegrepen ben:Sorry :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 11 juli 2010 - 22:04

Ik zit, dacht ik, de laatste tijd toch wel redelijk vaak op het forum, maar dit is voor mij totaal nieuw! Ik snap het allemaal niet goed en kan totaal niet volgen!

Maar als ik het goed begrijp, stalkt iemand van het forum jou? Maar is dit dan al niet langer bezig? Je zegt dat het reeds 3 jaar aan de gang is, maar dit forum bestaat nog niet zo lang.

Vind het zeer spijtig dat je in angst moet leven en dat je het forum verlaat hiervoor. Toch kan ik er best inkomen.

Alvast veel succes en veel geluk in de toekomst!

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#59 Geplaatst 11 juli 2010 - 22:06

wow snow, wat ontzettend! Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jou moet zijn.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je nu nog bang bent. Hier mag je zijn wie je bent, echt waar.

heel veel sterkte :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 11 juli 2010 - 22:13

Daarom Snow kop op meid en hier zijn genoeg mensen die het goed met je voor hebben hoor .

Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag