Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn idee en mijn toekomst...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
147 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 12 juli 2010 - 17:52

:hug: :hug: :hug: Snow !
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 12 juli 2010 - 18:36

Goed zo! :d

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#78 Geplaatst 12 juli 2010 - 19:25

Hij help me al meer dan twee jaar hiermee, en doet echt niets zonder mijn wete,
ze zijn er om slachtoffers te helpen en
om mensen te verwittigen tegen stalkers oplichters,
ik heb al veel steun van hun gehad, gelukkig,
want soms denk je zelfs dat je zo bent al is het niet waar!
en heb je zwart op wit bewijzen.

Steffan is echt een kei en ik probeer iedereen op de hoogte te brengen maar vraag maar aan hem, want soms is het nog steeds moeilijk voor me, het was al veel dat hier te plaatsen, de ergste details hou ik voor mezelfs,
het was een hel,

En sommige beginnen weer met hun roddels ,
het is een groep en iets word verteld ,
je hebt de ander niets misdaan en die valt je ook aan!

goed mens leuke bende sommige mensen .

goed dat er toffe tussen zijn die niet zo altijd pikken op mensen en denken dat ze alles weten en het normaal vinden om anderen altijd de les willen te leren.

1 keer zo gestalkt te worden is genoeg en als
en dat groepje me prive hier lastig valt ga ik er ook mee verder, ik wil mijn rust en dat het stopt met die ziekelijke opmerkingen en het lastig vallen van mensen vooral ik wil mijn rust!

En gewoon eens een leuk berichtje posten en niet dat er constand op de loer gezetten word om mij aan te vallen jeeses, echt ziekelijk vind ik het.
Ook die mail in mijn naam!

dolfjeweerwolfje zei:

Lief van je, maar is het niet aan Snow zelf? Ookal weet ik dat jij dit mag van haar??

Ale,ik heb in het verleden ook eens iets (voor mij zeer erg) meegemaakt.
Ik moest dit bij een ombudsdienst gaan vertellen en wilde mijn vriend het woord laten doen, omdat ik het niet zou kunnen zonder te wenen enzo.
Maar IK moest het doen en achteraf bekeken, weet ik nu waarom ik het zelf moest doen.

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#79 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:11

Zelf stoppen met stalken en dat meen ik echt,je stalkt mensen van Britjes,je bleef me bellen en mailen,als ik vraag,bel me niet 's morgensvroeg,want ik heb dan te druk met mijn katten en heb hier geen tijd voor.
Nu wordt het aantal katten tegen mij gebruikt,ik herplaats niet en ik verkoop ook geen kittens door!!!
Al mijn poezen en katers blijven hier en ja dan heb ik er zelfs meer dan 12.
Ook ben je niet op de hoogte welke van mijn oudjes zijn ingeslapen
Dat je mijn berichten niet meer wil lezen,dat zal me zo een zorg zijn.
Ga door met zielig doen en houdt op met mensen tegen goede fokkers op te zetten.
Ik heb getracht je te helpen,maar hier is geen helpen mogelijk!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:24

Karwendel zei:

Zelf stoppen met stalken en dat meen ik echt,je stalkt mensen van Britjes,je bleef me bellen en mailen,als ik vraag,bel me niet 's morgensvroeg,want ik heb dan te druk met mijn katten en heb hier geen tijd voor.
Nu wordt het aantal katten tegen mij gebruikt,ik herplaats niet en ik verkoop ook geen kittens door!!!
Al mijn poezen en katers blijven hier en ja dan heb ik er zelfs meer dan 12.
Ook ben je niet op de hoogte welke van mijn oudjes zijn ingeslapen
Dat je mijn berichten niet meer wil lezen,dat zal me zo een zorg zijn.
Ga door met zielig doen en houdt op met mensen tegen goede fokkers op te zetten.
Ik heb getracht je te helpen,maar hier is geen helpen mogelijk!

Wil iedereen nu eens stoppen met elkaar te verwijten ik wordt daar misselijk van .Dit is een forum om elkaar raad te geven en van elkaar te leren.Stop met slijk te gooien AUB
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_IBG-Ikkestefan_*
Guest_IBG-Ikkestefan_*

#81 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:42

Daar ben ik het helemaal mee eens,
leven en laten leven...

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#82 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:44

Ik vind het wel jammer dat zoiets leuks als deze site opeens zo negatief uitdraait voor sommige leden :catsad . Gaat het hier uiteindelijk niet om onze lieve poesjes? :love3:

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#83 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:46

Ik begin er steeds minder en minder van te begrijpen eigenlijk. :catnoknow Je hebt dus een stalker die je al jaren lastig valt. En overlaatst terug herbegonnen is of zoiets? Tot zover ben ik denk ik mee. Begrijp niet goed waar je laatste bericht in dit topic dan op slaat. Dat je niet overweg kan met een aantal andere leden hier heeft denk ik iedereen al wel door. Negeer elkaar dan gewoon! Het kan niet met iedereen klikken, niet in het echte leven, dus ook niet online. Dat is toch maar logisch. Ik heb je al verschillende keren zien posten dat je die leden in je negeerlijstje gezet hebt. (Waarom post je zoiets eigenlijk? Dat vestigt toch alleen maar meer de aandacht erop en jij wil toch net dat de rust terugkeert?) Maar als ze in je negeerlijstje staan, dan heb je er toch geen last meer van. Dus waarom haal je dat dan aan in dit topic dat over je jarenlange stalker gaat? Je kan een paar mensen waar je hier niet goed mee opschiet toch niet echt gaan vergelijken met iemand die je al jaren en jaren het leven zuur maakt. Dat zijn toch 2 compleet andere dingen. :s

Guest_IBG-Ikkestefan_*
Guest_IBG-Ikkestefan_*

#84 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:57

Kleine uitleg, de persoon hier op het forum die stalkt, en de stalker die al lang bezig is, zijn twee verschillende personen.
De persoon hier op het forum, heeft wel de info verzameld bij de persoon die al lang bezig is.
Ip is bekend bij mij, ik weet niet of je die wilt hebben?

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#85 Geplaatst 12 juli 2010 - 22:03

Dus nu heeft ze twee aparte stalkers dan? Die dan toch om een of andere reden met elkaar 'samenwerken'? :catnoknow En hoe weet ze zo zeker dat stalker nummer twee hier lid is? Kan toch gewoon iemand zijn die hier meeleest ook, niet? Het forum is in ieder geval voor zowel gasten als leden open, dus iedereen met internet kan hier alles lezen.

Guest_Mick_*
Guest_Mick_*

#86 Geplaatst 12 juli 2010 - 22:16

Ik ben de discussie hier nu al een tijdje aan het volgen. 'k zou zeggen, pixel, wees een beetje consequent. Als je vragen hebt, kan je deze privé-stellen.

En karwendel. Mensen openlijk beschuldigen van stalking. Waar ben je mee bezig?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#87 Geplaatst 12 juli 2010 - 22:34

ik zie het nut echt niet in van dit topic.

Dit is een heel open forum en als je niet wil dat mensen iets te weten komen van jou, dan zet je hier niets online. En zo kunnen ze je niet stalken.
En eigenlijk vind ik het erg dat je zo'n topic opent en dan nog hulp van 2 mensen moet inroepen (IBG en Mick) Een tijd terug was je het hier al beu en ging je vertrekken. Daarvoor vond je het ook nodig een topic te openen. Is het nu weer van dat?

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#88 Geplaatst 12 juli 2010 - 22:47

Ik heb dit ook allemala niet meegekregen, maar snap Lies wel.
Als het allemaal zo hoog zit, en zo vreselijk is. Wat doe je dan nog online hier.
Laat je account opheffen, zet geen persoonlijke verhalen online. haal je gegevens weg.

Dat lijkt me toch wel belangrijk.

Sterkte ermee!

Guest_Mick_*
Guest_Mick_*

#89 Geplaatst 12 juli 2010 - 23:00

Oeps, merk nu pas dat je blijkbaar geen privé-berichten kan sturen :-) Of vergis ik mij. Lies vergist zich al. Niemand heeft mijn hulp ingeroepen :-) En de reactie van kattenpoot hoeft nu toch ook niet, 'wat doe je nog online hier', 'haal je gegevens weg'. Iemand die gestalkt wordt of werd, hoeft toch niet overal weg te blijven? Zo maak je die persoon z'n leven verder kapot. En dat is nou net niet de bedoeling, toch.

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#90 Geplaatst 12 juli 2010 - 23:01

Mick zei:

Ik ben de discussie hier nu al een tijdje aan het volgen. 'k zou zeggen, pixel, wees een beetje consequent. Als je vragen hebt, kan je deze privé-stellen.

En karwendel. Mensen openlijk beschuldigen van stalking. Waar ben je mee bezig?

En u bent?

Waarom zou ik over dit topic privé aan Snow vragen moeten stellen? Ze heeft toch zelf dit topic geopend. Dus dat wilt toch zeggen dat ze er zelf over wilt spreken. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er dan ook in datzelfde topic vragen gesteld worden. Wat is het nut er anders van? Als je niet wilt dat iemand vragen of opmerkingen heeft, moet je ook geen topic openen.
Voor zover ik weet heb ik ook niets verkeerd gevraagd. Ik begrijp gewoon heel het verhaal niet goed. Ik vraag meer uitleg om het wel te begrijpen. En zo te lezen hier ben ik niet de enige die er niet meer aan uitkan.