Spring naar inhoud

- - - - -

Het verhaal van mijn dochter

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 11 juli 2010 - 10:43

:hug: :hug: :hug:  Ik wens jou en je dochter alle sterkte die jullie maar nodig mogen hebben :hug:

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 11 juli 2010 - 10:45

Wat een verhaal :( het is zo vreselijk dat iemand uit angst bij zo'n mensen blijft :(
Kun je niet eens contact opnemen met een CAW? Daar weten ze zeker wat je nog allemaal kunt doen!!!
Je hebt wel een super beslissing genomen door te zeggen dat je hem ging aanvaarden!! Dat is voor je dochter een hele steun denk ik.

Persoonlijk denk ik ook dat de baby mss niet veel zal uithalen, maar als hij zijn kind niet erkend dan is de vader officieel onbekend en kan er mss toch wat beterschap komen?

Heel erg veel sterkte en succes!!! :rub: :hug:

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 11 juli 2010 - 10:53

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:08

amazingdolls zei:

Toch zie ik een lichtpuntje, misschien is dat babytje in haar buik de reddende engel.

Baby'tjes zijn nooit de reddende engel.

Ik kan me voorstellen dat elke dag je moedershart is 1000 stukken breekt en het enige dat je kan doen is machteloos toekijken.

Ik hoop dat je dochter ergens veel moed vindt en gelukkig gaat worden.

Veel sterkte

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:11

Ik moet er niet aan denken dat ik dat moest meemaken met m'n dochter.Ik denk dat ik m'n huis verkocht en aan de andere kant van het land ging wonen. Je dochter moet alle bewijzen bewaren,foto's maken van verwondigen, datum en uur erbij zetten, sms'jes bewaren enz bedreigingen op de computer bewaren en zeker zorgen dat haar kindje veilig is. Dat is niet evident.Ik zou een advokaat raadplegen en vragen hoe ze het het best aanpakt voor haarzelf en haar kindje en als hij haar niet met rust laat en jullie kunnen haar niet beschermen dat zou ik haar aanraden naar een vluchthuis te gaan. Ik hoop dat je dochter uit deze geweldspiraal geraakt maar ik ben bang in haar plaats voor de toekomst. Heel veel sterkte gewenst.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:26

arifiene zei:

Ik wil niet vervelend doen, maar deze baby gaat echt niets veranderen aan de situatie hoor.
Integendeel, door deze baby zal die vreselijke man voor altijd deel uitmaken van haar leven, want zelfs al gaan ze uit elkaar, krijgt hij normaalgezien nog bezoekrecht.

Als ik jou was zou ik toch eens een organisatie contacteren die gespecialsieerd is in partnergeweld ofzo.

helemaal mee eens.
het moet vreselijk zijn om als moeder zo machteloos te staan tegenover zo een stuk onkruid.
Jij betaalt alle kosten, en zal dat waarschijnlijk mogen blijven doen als die gast te tam is om te gaan werken.

Ik kan enkel en alleen Arifiene gelijk geven... een baby zal niks veranderen aan deze situatie. meer nog, het kindje kan het juist verergeren. Als die gast nu al zijn agressie en drankprobleem niet de baas kan dan wil ik niet weten wat het gaat geven als het kindje eens een huilnachtje heeft, of krampjes, tandjes die doorkomen.

Ik raad je echt aan om te gaan praten met een dienst ivm partnergeweld, eventueel een sociaal assistente of psycholoog. Want je dochter moet duidelijk gaan beseffen dat ZIJ BETER VERDIENT dan zo een kerel, en ze moet de keuze maken die het beste is voor haar EN haar kindje!
En die kerel moet beseffen dat zijn psychologische en fysieke terreur echt niet door de beugel kunnen!
ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke situatie en hoop ten zeerste dat je dochter een goede beslissing maakt...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#22 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:28

Maar allez dat ze zo blind kan zijn dat snap je niet hé! Zeker omdat ze een moeder heeft die achter haar staat en waar ze altijd naartoe kan...dan zou je denken dat ze het daar toch afbolt...echt om zot van te worden! Zo erg voor jou!!!
Ik hoop echt dat ze van die man afgeraakt, kan je haar niet naar een psycholoog sturen want er moet toch iets bij jou dochter scheef zitten dat ze zo een keuze maakt? Ik denk dat dat misschien een verandering teweeg kan brengen, of is ze daar absoluut niet voor te vinden?

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:32

sneeuwwitje zei:

Maar allez dat ze zo blind kan zijn dat snap je niet hé! Zeker omdat ze een moeder heeft die achter haar staat en waar ze altijd naartoe kan...dan zou je denken dat ze het daar toch afbolt...echt om zot van te worden! Zo erg voor jou!!!
Ik hoop echt dat ze van die man afgeraakt, kan je haar niet naar een psycholoog sturen want er moet toch iets bij jou dochter scheef zitten dat ze zo een keuze maakt? Ik denk dat dat misschien een verandering teweeg kan brengen, of is ze daar absoluut niet voor te vinden?

Ik denk niet dat er iets "scheef zit" bij haar dochter... Liefde en angst kunnen heel veel gekke dingen doen met een mens...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:35

sneeuwwitje zei:

Sorry, maar denk ook dat je nog de beste voedingsbodem van liefde kan meegekregen hebt van thuis, maar toch nog voor de rottigste man ooit kan vallen... Die kerel is waarschijnlijk een krak in mensen manipuleren en schuldgevoelens aan praten etc. Dit is mentaal misbruik en daar breek je niet 1,2,3 zomaar uit los hoor....

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#25 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:36

Supererg wel dit en kan me inbeelden dat je als moeder je vreselijk machteloos voelt...
Ik hoop heel oprecht dat je dochter breekt met deze man en dat haar kind niet moet leven in zo'n sfeer van terreur...

Sterkte!

Guest_marja_*
Guest_marja_*

#26 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:44

Oorspronkelijk geplaatst door arifiene Ik wil niet vervelend doen, maar deze baby gaat echt niets veranderen aan de situatie hoor.
Integendeel, door deze baby zal die vreselijke man voor altijd deel uitmaken van haar leven, want zelfs al gaan ze uit elkaar, krijgt hij normaalgezien nog bezoekrecht.

Als ik jou was zou ik toch eens een organisatie contacteren die gespecialsieerd is in partnergeweld ofzo.

Heel veel sterkte toegewenst en hoop dat het allemaal goed gaat omen voor jou en je dochter.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:44

Denk ook wel dat hij inderdaad een meester is in manipulatie en schuldgevoelens aanpraten. Van zo iemand kom je echt niet zomaar vanaf en ik vrees ook dat hij haar het leven gaat willen blijven zuur maken en er alles aan zal doen om ook bezoeksrecht enz te mogen hebben...

Ik wens je heel veel sterkte toe in deze afschuwelijke situatie
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 11 juli 2010 - 11:46

:hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 11 juli 2010 - 12:00

Wat een verhaal!! Ik kan me voorstellen dat jullie hier erg onder lijden, ik hoop toch dat ze ooit de moed vind om hem te laten vallen.. Ik kan me niet inbeelden dat ze met hem een goede toekomst tegemoet gaat! Hij slaat haar nu niet omdat ze zwanger is, maar ooit gaat ze bevallen en zal hij weer zijn gang gaan.. In mijn ogen is die baby voor hem makkelijk om haar in zijn greep te houden want nu zijn ze helemaal verwant..

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#30 Geplaatst 11 juli 2010 - 12:01

Smitten Kitten zei:

Sorry, maar denk ook dat je nog de beste voedingsbodem van liefde kan meegekregen hebt van thuis, maar toch nog voor de rottigste man ooit kan vallen... Die kerel is waarschijnlijk een krak in mensen manipuleren en schuldgevoelens aan praten etc. Dit is mentaal misbruik en daar breek je niet 1,2,3 zomaar uit los hoor....

Nee tuurlijk niet in 1 2 3, maar ergens moet er in haar toch een voedingsbodem voor manipulatie zijn? Ze moet toch een of ander complex hebben waardoor ze dit toelaat? IK bedoel dit niet als een verwijt naar de omgeving toe, vele mensen zitten met complexen en problemen en een gesprek met een psycholoog kan haar misschien helpen het geluk in haarzelf te vinden in plaats van zich in een destructieve situatie te werpen. Ergens maakt iedereen toch een keuze hoor, zij het onbewust en de foute...
Haar leren begrijpen waarom ze bepaalde keuzes maakt, of waarom ze te beïnvloeden is door zo een ongure figuur!