Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1291 Geplaatst 05 november 2010 - 12:58

Solotje zei:

Ja dat had je gezegd, ze is zo heerlijk :love: , echt mijn kleine prinsesje! :loveshower: Casper & Curly krijgen hier zeker ook veel aandacht hoor, gisteren waren ze hier weer vanalles aan het uitsteken :lachen: , de zottekes! :love4:

Oh daar twijfel ik niet aan ;) En weet je, de échte verliefdheid die slaat pas echt toe eens de andere kittentjes verhuisd zijn! Althans zo was het toch bij mij en mijn prinsesje Amber :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1292 Geplaatst 05 november 2010 - 13:03

Smitten Kitten zei:

Oh daar twijfel ik niet aan ;) En weet je, de échte verliefdheid die slaat pas echt toe eens de andere kittentjes verhuisd zijn! Althans zo was het toch bij mij en mijn prinsesje Amber :heart:

Amai nog meer verliefd, ik wist niet dat dat kon :ha , de kleintjes worden hier eigelijk overdreven gekust :oops: :ha , tja ik doe dat zo graag.. en snuiven aan een kitten doe ik ook graag, die kittengeur is gewoon zalig! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ik hoop dat ik dit weekend nog eens foto's kan maken, een filmpje zal voor later zijn of misschien niet... :twisted:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1293 Geplaatst 05 november 2010 - 13:06

Solotje zei:

Amai nog meer verliefd, ik wist niet dat dat kon :ha , de kleintjes worden hier eigelijk overdreven gekust :oops: :ha , tja ik doe dat zo graag.. en snuiven aan een kitten doe ik ook graag, die kittengeur is gewoon zalig! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ik hoop dat ik dit weekend nog eens foto's kan maken, een filmpje zal voor later zijn of misschien niet... :twisted:

:love4: :love4: :love4:

High on kitten, de nieuwe rage! :lachen: :lachen: :lachen:

Joepie, foto's, het wordt tijd voor een nieuwe shoot! :dancer: :dancer: :dancer:

Niet veel later toch, dat filmpje? :pray: :pray: :pray:

Bewerkt door haemoglobine, 05 november 2010 - 13:07.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1294 Geplaatst 05 november 2010 - 13:19

Solotje zei:

Ik ben ook verzot op het snuiven aan mijn katten!! Vooral hun pootjes kunnen zo zalig ruiken ;) :lachen: !! Ne nee, géén zweetpateekes!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1295 Geplaatst 05 november 2010 - 13:36

Smitten Kitten zei:

Anja, ik wil direct de kittens komen halen als dat je kan helpen hoor :a :a :a

Ik geniet er ook zo van om mijn neus in mijn katten hun pels te duwen :love: :love: :love: (bij Bebbelke is dat wel iets moeilijker O:) ).

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1296 Geplaatst 05 november 2010 - 13:40

Solotje zei:

Laat de foto's maar komen en zeker het filmke niet vergeten :x

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#1297 Geplaatst 05 november 2010 - 13:42

Joloka zei:

Ik geniet er ook zo van om mijn neus in mijn katten hun pels te duwen :love: :love: :love: (bij Bebbelke is dat wel iets moeilijker O:) ).

Oh al een geluk zijn er nog. Mijn vriend verklaarde mij al gek als ik zei dat Lily zo lekker ruikt :oops:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1298 Geplaatst 05 november 2010 - 13:56

Elfje zei:

Oh al een geluk zijn er nog. Mijn vriend verklaarde mij al gek als ik zei dat Lily zo lekker ruikt :oops:

Yep, je bent hier op KS he: de site waar iedereen gek is (van de katten) :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1299 Geplaatst 05 november 2010 - 16:16

Dave snuift er trouwens ook aan, zoals Ann zegt "High on kitten" :lachen: , heeft er iemand zin om een lijntje kitten?
Joloka er is altijd een weg om te snuiven, ook bij siamezen! :twisted:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1300 Geplaatst 05 november 2010 - 16:29

Solotje zei:

Dave snuift er trouwens ook aan, zoals Ann zegt "High on kitten" :lachen: , heeft er iemand zin om een lijntje kitten?
Joloka er is altijd een weg om te snuiven, ook bij siamezen! :twisted:

:lachen: :lachen: :lachen:

Ik zal eens komen snuiven dan! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1301 Geplaatst 06 november 2010 - 23:55

Vandaag kwam ik thuis en Curly en Chiana waren hier vrolijk aan het rennen :ha , zo echt van "joehoe het kot is alleen van ons yeahaa" :ha , ze waren beide ontsnapt uit de ren en Casper zat er nog braafjes in. :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1302 Geplaatst 07 november 2010 - 00:12

Solotje zei:

Vandaag kwam ik thuis en Curly en Chiana waren hier vrolijk aan het rennen :ha , zo echt van "joehoe het kot is alleen van ons yeahaa" :ha , ze waren beide ontsnapt uit de ren en Casper zat er nog braafjes in. :lachen:

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1303 Geplaatst 07 november 2010 - 00:13

Solotje zei:

Ze worden groot hé ;) . Gaat toch snel allemaal!!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#1304 Geplaatst 07 november 2010 - 00:26

:ha :ha
(ik ruik trouwens ook graag aan toesje)

enneh, tis ondertussen al 10 pagina's geleden dat je nog een filmpje gepost hebt anja! :engel: :engel:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1305 Geplaatst 07 november 2010 - 09:59

Aldhissla zei:

:ha :ha
(ik ruik trouwens ook graag aan toesje)

enneh, tis ondertussen al 10 pagina's geleden dat je nog een filmpje gepost hebt anja! :engel: :engel:

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens