Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#136 Geplaatst 18 augustus 2010 - 19:24

oeh wat is ze toch mooi ! Nog een maandje wachten op de kleintjes !

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#137 Geplaatst 18 augustus 2010 - 19:31

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#138 Geplaatst 18 augustus 2010 - 19:32

Ze is echt heel mooi he Anja :love:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#139 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:05

Smitten Kitten zei:

Anders eens carnibest proberen Anja? Ik heb een poes die helemaal gek is op cb als ze zwanger is! Hoeveel was ze aangekomen bij haar vorige nestje eigenlijk?

Waar kan ik dat kopen? Ik geloof dat ze ±800 gr was bijgekomen.

Guest_esfingo_*
Guest_esfingo_*

#140 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:30

Wat een mooie mama

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#141 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:34

Solotje zei:

Waar kan ik dat kopen? Ik geloof dat ze ±800 gr was bijgekomen.

Op de site van carnibest vind je verkooppunten. Moet je maar even kijken wat het dichtste bij jou is.
CARNIBEST Natuurvoer - voor hond, kat en fret

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#142 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:55

Smitten Kitten zei:

Op de site van carnibest vind je verkooppunten. Moet je maar even kijken wat het dichtste bij jou is.
CARNIBEST Natuurvoer - voor hond, kat en fret

Daar had ik al gekeken maar ik vind het niet zo vet, veel verkoopspunten hebben ze niet, jammer. Ik vind het spijtig dat je niet in een winkel kunt binnen gaan en het zo kan kopen, ofwel is het bij een dierenarts of moet je het ergens bestellen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#143 Geplaatst 20 augustus 2010 - 23:09

Solotje zei:

Daar had ik al gekeken maar ik vind het niet zo vet, veel verkoopspunten hebben ze niet, jammer. Ik vind het spijtig dat je niet in een winkel kunt binnen gaan en het zo kan kopen, ofwel is het bij een dierenarts of moet je het ergens bestellen.

Zonder namen te noemen, maar voor de goede verstaander. Er is een da in de buurt waar je zo binnen kan lopen eigenlijk want er zit daar toch nooit een kat in de praktijk ;)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:26

dames ende heren, bij deze deel ik u mee dat boo'ke meer weegt dan zijn zwangere mama :ha

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#145 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:28

Wat een prachtig poezeenmeisje :heart: :love3: :heart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#146 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:33

En ik heb een kilootje carnibest in de diepvries klaarliggen voor de zwangere dame :oops:

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#147 Geplaatst 21 augustus 2010 - 22:17

xantippe zei:

dames ende heren, bij deze deel ik u mee dat boo'ke meer weegt dan zijn zwangere mama :ha

:ha :ha :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 22 augustus 2010 - 00:10

xantippe zei:

:ha Erg he :louche:

Joloka zei:

En ik heb een kilootje carnibest in de diepvries klaarliggen voor de zwangere dame :oops:

Joepie..... :dancer: :dancer: :dancer: Dank u lieve Lut!!! :catkiss :catkiss :catkiss

Chanel weegt ondertussen 3.4 :p en is op dag 41!!!
Ze eet goed, ze is lekker chagrijnig tegen de poesjes maar niet tegen de katertjes en mij! :x

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#149 Geplaatst 22 augustus 2010 - 12:06

Wat een schitterende aanstaande mama,beetje laat maar nog proficiat met de zwangerschap! :flower:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#150 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:16

Even een klein update, Chanel zit nu op dag 44 en gaat naar de 3.5 :thumb: , ze is wel heel lastig met eten :ha , ik heb vanalles in huis gehaald omdat ze haar normaal eten niet wilt... nu gaf ik haar ander eten, oke ze likt het sap er af en ze stopt :s en komt naar ons toegelopen en kijkt naar mijn pizza, ik gaf haar een stukje kip van de pizza en ja hoor dat vond ze lekker, ik heb al mijn stukjes kip van de pizza gehaald om aan madam te geven :roll: , ze heeft lekker alles opgegeten :thumb: , toen ging ze naar de plaats waar dat al onze katten eten krijgen en daar ging ze verder eten aan het eten wat ze de dagen er voor niet wou. :catscratchhead
Morgen staat er tonijn op het menu, ik ben benieuwd of ze dat gaat willen, vorige keer nochtans wel, die mama's he! :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens