Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1546 Geplaatst 17 november 2010 - 19:23

arme  dutskes, naar de DA!! :8 :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1547 Geplaatst 17 november 2010 - 19:28

en hoe is t geweest??
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1548 Geplaatst 17 november 2010 - 19:28

Ik begin ook al uit te kijken naar een update! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1549 Geplaatst 17 november 2010 - 20:22

:LOL:  Ik ben terug en ze hebben het fantastisch gedaan :thumb: , ze zijn gechipt, eerste vacinatie tegen kattenziekte en niesziekte!
Natuurlijk was dat te verwachten dat ze zo braaf waren, ze gaven geen kick! :love4: Dierenarts vond ze ook heel mooi. :love2:
We zijn thuis gekomen, ze begonnen direct terug rond te huppelen alsof er niets aan de hand was. Dus Frank en Melissa jullie spruitjes zijn fantastisch!! :love2: :love2: :love2: Nu ga ik eventjes alles invullen zodat ik de stambomen kan aanvragen. ;)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1550 Geplaatst 17 november 2010 - 20:29

Solotje zei:

:LOL: Ik ben terug en ze hebben het fantastisch gedaan :thumb: , ze zijn gechipt, eerste vacinatie tegen kattenziekte en niesziekte!
Natuurlijk was dat te verwachten dat ze zo braaf waren, ze gaven geen kick! :love4: Dierenarts vond ze ook heel mooi. :love2:
We zijn thuis gekomen, ze begonnen direct terug rond te huppelen alsof er niets aan de hand was. Dus Frank en Melissa jullie spruitjes zijn fantastisch!! :love2: :love2: :love2: Nu ga ik eventjes alles invullen zodat ik de stambomen kan aanvragen. ;)
:heart: Ik had het wel gedacht. Ze doen geen mens kwaad die schatjes :love3: Alweer een stapje dichter naar het bij mij komen wonen :p

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1551 Geplaatst 17 november 2010 - 20:38

Solotje zei:

:LOL:  Ik ben terug en ze hebben het fantastisch gedaan :thumb: , ze zijn gechipt, eerste vacinatie tegen kattenziekte en niesziekte!

:thumb: :thumb: :thumb:

Super dat alles zo goed verlopen is!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1552 Geplaatst 17 november 2010 - 20:40

Superkittens :thumb:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1553 Geplaatst 17 november 2010 - 20:41

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1554 Geplaatst 17 november 2010 - 20:56

super :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1555 Geplaatst 17 november 2010 - 21:28

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1556 Geplaatst 18 november 2010 - 09:41

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1557 Geplaatst 18 november 2010 - 13:02

De kittens hebben geen last van hun vacinatie. :thumb:
Het doet bij mij s'morgens pijn als ik uit mijn bed moet, ik lig dus onder een berg poezels he, zo gezellig, mijn ogen gaan open en het eerste wat ik zie zijn mijn kleine gangstertjes :love: :love2: :love: en dan moet ik direct opstaan om mij klaar te maken om naar het werk te gaan, echt niet eerlijk :8 , ik ben zelfs al een paar keer te laat gekomen omdat ik niet weg wil :ha , ze zetten heel mijn kot op stelten he en ik kan daar zo van genieten. :love4:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1558 Geplaatst 18 november 2010 - 13:12

Solotje zei:

Het doet bij mij s'morgens pijn als ik uit mijn bed moet, ik lig dus onder een berg poezels he, zo gezellig, mijn ogen gaan open en het eerste wat ik zie zijn mijn kleine gangstertjes :love: :love2: :love: en dan moet ik direct opstaan om mij klaar te maken om naar het werk te gaan, echt niet eerlijk :8 , ik ben zelfs al een paar keer te laat gekomen omdat ik niet weg wil :ha , ze zetten heel mijn kot op stelten he en ik kan daar zo van genieten. :love4:

Goed dat ze er geen last van hebben! :thumb:

Je zou bijna je wekker een uurtje vroeger zetten om van dat alles een tijdje te kunnen genieten hé! ;) :heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1559 Geplaatst 18 november 2010 - 13:12

Solotje zei:

Tof tof. Hier mag Curly mij ook vergezellen hoor in bed :) En tegen dat hij bij ons komt wonen, zal ik niet vroeg moeten opstaan want kheb verlof :thumb: :LOL:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#1560 Geplaatst 18 november 2010 - 13:17

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens