Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1681 Geplaatst 25 november 2010 - 06:28

Wauw Emilie wat een mooie banner van Curly :thumb: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1682 Geplaatst 25 november 2010 - 06:30

Anja weer heel mooie foto's en wat een mooi filmpje van die schattebollekes van jou :love: :love: :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1683 Geplaatst 25 november 2010 - 06:32

MZ_forever zei:

Als jullie de kittens gaan kitnappen katnap ik haïsy :lachen:

Emilie wij moeten eens bij Anja gaan knuffelen met een grote tas bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1684 Geplaatst 25 november 2010 - 06:49

Ze wou een blauwe banner met curly met een ROOD hartje, geen blauw :lachen: :lachen: :lachen:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1685 Geplaatst 25 november 2010 - 09:14

Super leuk, mooi, schattig en ontroerend filmpje! :heart:

Frankske
Frankske
  • 41 berichten

#1686 Geplaatst 25 november 2010 - 09:21

Solotje zei:

Dank u :) , ja de kopjes zijn heel schattig he :lachen: en heb je de attack gezien van Casper? :lachen: Ja ja Frankske pas maar op! :twisted:
En Curly hoe lief dat hij iets kan vragen. :love4:
Chiana begint meer de deugenieterij van mama over te nemen, ze zit achter Sala en Haïsy en ze lopen daar van weg he. :ha
En heb je lieve nonkel Spano gezien? :love3: Hij doet dat goed hoor, zo mee verzorgen.

kBegin ze stilaan uit elkaar te houden. Chiana is niet moeilijk, zij heeft de grootste oogjes van de drie en is wat donkerder, maar Curly en Casper kunnen het toch niet ontkennen dat ze broertjes zijn... ZUCHT, wat een fantastisch filmpje alweer... :thumb:

Ze zijn alle drie super cute, daar zijn gewoon niet genoeg superlatieven voor. :LOL:

Hehe, de scene op het bed is inderdaad zeer grappig, eerst ligt hij de situatie een beetje te bekijken vanop een afstand, om vervolgens in volle attack te gaan. Dat belooft... :d

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1687 Geplaatst 25 november 2010 - 09:28

Ooh Anja, wat een mooi filmpje weer! Onder de britjes zijn zij wel altijd het schattigste nestje, die streepjes :loveshower: :loveshower: Echt héél schattig :love3: :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1688 Geplaatst 25 november 2010 - 10:11

babetatilla zei:

Emilie wij moeten eens bij Anja gaan knuffelen met een grote tas bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:x

Frankske zei:

kBegin ze stilaan uit elkaar te houden. Chiana is niet moeilijk, zij heeft de grootste oogjes van de drie en is wat donkerder, maar Curly en Casper kunnen het toch niet ontkennen dat ze broertjes zijn... ZUCHT, wat een fantastisch filmpje alweer... :thumb:

Ze zijn alle drie super cute, daar zijn gewoon niet genoeg superlatieven voor. :LOL:

Hehe, de scene op het bed is inderdaad zeer grappig, eerst ligt hij de situatie een beetje te bekijken vanop een afstand, om vervolgens in volle attack te gaan. Dat belooft... :d
De broertjes zijn inderdaad heel moeilijk om uit elkaar te halen, zo met dat filmpje is het soms voor mij moeilijk om te zien, ik heb ook wel veel geknipt van op het bed, er was nog veel gekros enzo.... :lachen:

Frances zei:

Ooh Anja, wat een mooi filmpje weer! Onder de britjes zijn zij wel altijd het schattigste nestje, die streepjes :loveshower: :loveshower: Echt héél schattig :love3: :love3:
Dank u. :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1689 Geplaatst 25 november 2010 - 10:59

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#1690 Geplaatst 25 november 2010 - 11:02

Zo'n leuk filmpje!

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#1691 Geplaatst 25 november 2010 - 12:50

Wat een mooi schattig filmpje weer :love3: :love3: :love3: gelukkige mensen die een van deze schatjes in hun huis mogen verwelkomen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Frankske
Frankske
  • 41 berichten

#1692 Geplaatst 26 november 2010 - 16:02

Nashota zei:

Wat een mooi schattig filmpje weer :love3: :love3: :love3: gelukkige mensen die een van deze schatjes in hun huis mogen verwelkomen

Ik zie mezelf inderdaad als zeer gelukkig ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1693 Geplaatst 26 november 2010 - 16:25

Frankske zei:

Ik zie mezelf inderdaad als zeer gelukkig ;)
Zoiets hoor ik nu graag. :)

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#1694 Geplaatst 26 november 2010 - 16:29

Supermooi filmke ! :heart: :heart: :heart:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1695 Geplaatst 26 november 2010 - 17:28

Solotje zei: