Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1846 Geplaatst 14 december 2010 - 13:06

Solotje zei:

Melissa, Curly was gisteren weer heel druk aan het babbelen tegen mij en ik volgde hem mee naar de badkamer en meneer sprong weer op de rand van het bad maar het bad was aan het vol lopen en toch wou hij er in gaan, ik hou hem tegen en zette hem terug op de rand en meneertje wou terug er in gaan, toen dacht ik, ik zal hem eens laten doen en ja ja wat doet hij :LOL: , hij stapt gewoon in bad :ha , hij verschoot een klein beetje, ik heb hem er direct uit gehaald, beetje afgedroogd, op de grond gezet en toen begon hij uit zottigheid rond te rennen, alé zeg maar glijden :ha , volgens mij vond hij het heel plezant. :lachen:

Ohhhhh kleine lieve schattekes Geplaatste afbeelding.
Je gaat ze ook missen hé :oops: .

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1847 Geplaatst 14 december 2010 - 13:14

Solotje zei:

Melissa, Curly was gisteren weer heel druk aan het babbelen tegen mij en ik volgde hem mee naar de badkamer en meneer sprong weer op de rand van het bad maar het bad was aan het vol lopen en toch wou hij er in gaan, ik hou hem tegen en zette hem terug op de rand en meneertje wou terug er in gaan, toen dacht ik, ik zal hem eens laten doen en ja ja wat doet hij :LOL: , hij stapt gewoon in bad :ha , hij verschoot een klein beetje, ik heb hem er direct uit gehaald, beetje afgedroogd, op de grond gezet en toen begon hij uit zottigheid rond te rennen, alé zeg maar glijden :ha , volgens mij vond hij het heel plezant. :lachen:

:ha :ha :ha

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1848 Geplaatst 14 december 2010 - 13:24

Solotje zei:

:ha :lachen: da belooft. Wij nemen eigenlijk altijd een douche, dan kan hij er bij komen staan é :x

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1849 Geplaatst 14 december 2010 - 22:14

Morgen is het de grote dag voor Curly en Casper, het eten is dan ook afgenomen, ik heb Chanel nu eventjes apart gezet anders hongen ze aan de melkbar en deze nacht zet ik Curly en Casper apart samen met tante Sala dan zijn ze toch niet alleen he en tante Sala gaat ze goed verzorgen. :)
Dus morgen duimpjes omhoog!  :thumb: :thumb: :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1850 Geplaatst 14 december 2010 - 22:19

Ohhhhh heb je geen stress Anja?
Mijn duimen zijn in de lucht veel geluk Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1851 Geplaatst 14 december 2010 - 22:22

Solotje zei:

Morgen is het de grote dag voor Curly en Casper, het eten is dan ook afgenomen, ik heb Chanel nu eventjes apart gezet anders hongen ze aan de melkbar en deze nacht zet ik Curly en Casper apart samen met tante Sala dan zijn ze toch niet alleen he en tante Sala gaat ze goed verzorgen. :)
Dus morgen duimpjes omhoog!  :thumb: :thumb: :thumb:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ik duim zeker mee dat alles goed verloopt!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1852 Geplaatst 14 december 2010 - 22:44

Succes ventjes en maak het tante Sala niet te lastig é :)
:thumb: :thumb: :thumb: Laat nadien maar snel iets weten hoor Anja, want ik zal er ook constant mee bezig zijn :onzeker:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1853 Geplaatst 14 december 2010 - 22:48

Anja, bij ons mochten de kittens wel drinken bij de mama hoor de dag voor de castratie.  Drinken (water) mogen ze ook he! Dat mag je zeker niet weg pakken, dat zou heel ongezond zijn.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1854 Geplaatst 14 december 2010 - 22:57

:heart: :heart: :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1855 Geplaatst 15 december 2010 - 07:54

Dank u allemaal :hug: , ik heb zeker stress....
*Hanne, dat wist ik dus niet, had wel water bij hun gezet, ik zal ze nu terug samen zetten. :)
Chiana heeft dus heel de nacht bij mij in de armen geslapen, ze heeft haar broertjes heel hard gemist, arme Chiana...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1856 Geplaatst 15 december 2010 - 08:06

Ik deed net de deur open om ze vrij te laten en ze gingen eerst naar het plaatsje waar dat normaal eten staat maar daarna naar waar gaat Curly? :x

Frankske
Frankske
  • 41 berichten

#1857 Geplaatst 15 december 2010 - 08:24

Solotje zei:

Ik deed net de deur open om ze vrij te laten en ze gingen eerst naar het plaatsje waar dat normaal eten staat maar daarna naar waar gaat Curly? :x

Het bad ???

Doe dat goed jongens, ik duim voor jullie vandaag. :duim:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1858 Geplaatst 15 december 2010 - 08:26

Frankske zei:

Het bad ???

Doe dat goed jongens, ik duim voor jullie vandaag. :duim:
Ja naar het bad :ha , dat is echt zijn lievelingsplek, ik denk toch dat Melissa een bad gaat moeten kopen en plaatsen anders gaat Curly dat hard missen zenne. ;)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1859 Geplaatst 15 december 2010 - 08:46

Solotje zei:

Ja naar het bad :ha , dat is echt zijn lievelingsplek, ik denk toch dat Melissa een bad gaat moeten kopen en plaatsen anders gaat Curly dat hard missen zenne. ;)
Ma ik heb wel een bad éééééé :p En wij hebben zo een scherm dat we kunnen openzetten om het bad als douche te gebruiken :LOL: Dus Curly ge gaat hier zeker een badje hebben hoor mateke :love:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1860 Geplaatst 15 december 2010 - 09:31

Maranweke zei:

Ma ik heb wel een bad éééééé :p En wij hebben zo een scherm dat we kunnen openzetten om het bad als douche te gebruiken :LOL: Dus Curly ge gaat hier zeker een badje hebben hoor mateke :love:

Oh oeps ik dacht dat je alleen een douche had. :oops:

Oh ja gisteren zijn eindelijk de stambomen aangekomen! :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens