Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1966 Geplaatst 18 december 2010 - 23:26

Solotje zei:

Oh super :loveshower: en komt hij uit zijn eigen bij jullie liggen? En staat zijn motoreke op? :LOL:
Jaja hij ligt momenteel bovenop de zetel aan ons hoofd :love: maar nu is hij stil. Hij heeft zijn motoreke wel al meermaals aangezet hoor :x
Het is wel grappig, elke keer da ik op Curly wrijf komt Woody kijken (hij is jaloers :oops: ) en dan stelt Curly hem recht. Na een tijdje ga hij weer liggen en slapen, tot Woody terug dichterbij komt :ha

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1967 Geplaatst 18 december 2010 - 23:35

Maranweke zei:

Jaja hij ligt momenteel bovenop de zetel aan ons hoofd :love: maar nu is hij stil. Hij heeft zijn motoreke wel al meermaals aangezet hoor :x
Het is wel grappig, elke keer da ik op Curly wrijf komt Woody kijken (hij is jaloers :oops: ) en dan stelt Curly hem recht. Na een tijdje ga hij weer liggen en slapen, tot Woody terug dichterbij komt :ha

:lachen: Ja dat is een mega beest voor hem :lachen: zo goed dat hij op zijn gemak is! :thumb:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1968 Geplaatst 18 december 2010 - 23:38

Ben er nogal vrij zeker van dat Curly straks heel goed zal slapen. Want hij mag mee met ons naar boven :) En daar heeft hij geen last van grote broer Woody :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1969 Geplaatst 18 december 2010 - 23:52

Maranweke zei:

Ben er nogal vrij zeker van dat Curly straks heel goed zal slapen. Want hij mag mee met ons naar boven :) En daar heeft hij geen last van grote broer Woody :)
Oh zalig voor hem, al direct een reuze mand :lachen: , Curly is echt in een gouden mand terechtgekomen! :loveshower:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1970 Geplaatst 19 december 2010 - 00:00

:bravo: Zijn eerste plasje op de bak :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1971 Geplaatst 19 december 2010 - 00:21

Maranweke zei:

:cheer: :cheer: :cheer:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#1972 Geplaatst 19 december 2010 - 02:11

Amai, curly past zich precies snel goed aan he :love: :love:
Super ^^

@ sigrid: verzorg je voet maar goed! (met fruitpap en appelcake?)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1973 Geplaatst 19 december 2010 - 08:48

Solotje zei:

Die roze doos dat Lut mij heeft gegeven daar wou ze eerst al mijn katten insteken en meenemen maar haar plan is mislukt en daarna was er iets vreemd :s haar pistoleke's waren aan het bewegen! :trance:

Zeg, bij mij zijn het geen pistole-kes zunne :oops: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1974 Geplaatst 19 december 2010 - 08:49

Maranweke zei:

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1975 Geplaatst 19 december 2010 - 09:44

Mijn vriend had me gisteren liggen door te zeggen als het echt té slecht was onderweg, dat we er misschien niet zouden geraken...

Hij zei erna: opdat we niet zouden vertrekken zou er zeker al 1m sneeuw moeten liggen, maar anders zal het wel lukken! :x :thumb:

Ik dacht het ook wel, hij was vrachtwagenchauffeur, dus hij moest er dan wel door, had soms tegen de 500 km/dag af te leggen, hij zei me ook nog verontwaardigd: "ja, toen ik moest werken stelde er zich niemand vragen" :s

Wat niet wil zeggen dat wij thuis er niet de ganse dag mee inzaten, zijn ma die me belde om te vragen hoe het ging met hem, als het niet té zwaar en gevaarlijk was...

Mannen hé! :oops:

Ik zie dat er geen problemen zijn van hier tot Antwerpen, en het grootste deel is autsnelweg, dus zal het wel lukken zeker! :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1976 Geplaatst 19 december 2010 - 10:31

haemoglobine zei:

Mijn vriend had me gisteren liggen door te zeggen als het echt té slecht was onderweg, dat we er misschien niet zouden geraken...

Hij zei erna: opdat we niet zouden vertrekken zou er zeker al 1m sneeuw moeten liggen, maar anders zal het wel lukken! :x :thumb:

Ik dacht het ook wel, hij was vrachtwagenchauffeur, dus hij moest er dan wel door, had soms tegen de 500 km/dag af te leggen, hij zei me ook nog verontwaardigd: "ja, toen ik moest werken stelde er zich niemand vragen" :s

Wat niet wil zeggen dat wij thuis er niet de ganse dag mee inzaten, zijn ma die me belde om te vragen hoe het ging met hem, als het niet té zwaar en gevaarlijk was...

Mannen hé! :oops:

Ik zie dat er geen problemen zijn van hier tot Antwerpen, en het grootste deel is autsnelweg, dus zal het wel lukken zeker! :thumb: :thumb: :thumb:
Oh super :dans: :dans: :dans: , uwe vriend dat is echt ne pestkop :lachen: maar als het echt niet gaat dan begrijp ik jullie wel! :hug:

*Maranweke, hoe was het de eerste nacht met Curly? Ik ben juist wakker geworden en links in mijn armen lag Casper en rechts in mijn armen Chiana volgens mij missen ze Curly! :hug:

*Lut, dat is waar geen pistoleke's maar pistole's! :lachen: ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#1977 Geplaatst 19 december 2010 - 11:25

Solotje zei:

Oh super :dans: :dans: :dans: , uwe vriend dat is echt ne pestkop :lachen: maar als het echt niet gaat dan begrijp ik jullie wel! :hug:

Ja, een pestkop, daarstraks toen ie opstond was het zo van, oef, zoveel sneeuw bijgekomen vannacht!

We zijn bijna klaar om te vertrekken, dekentjes, water en iets om te eten in de auto bijgestoken, je weet maar nooit! ;)

We zijn voorzien op het ergste! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 19 december 2010 - 11:27.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1978 Geplaatst 19 december 2010 - 11:42

haemoglobine zei:

Ja, een pestkop, daarstraks toen ie opstond was het zo van, oef, zoveel sneeuw bijgekomen vannacht!

We zijn bijna klaar om te vertrekken, dekentjes, water en iets om te eten in de auto bijgestoken, je weet maar nooit! ;)

We zijn voorzien op het ergste! ;)
:lachen: Ocharme.... op het ergste :lachen: , veel succes en de poezeltjes zijn er klaar voor! ;)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1979 Geplaatst 19 december 2010 - 14:55

:lachen:

vergeet het fototoestel niet hee ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1980 Geplaatst 19 december 2010 - 16:28

Solotje zei:

:lachen: Ocharme.... op het ergste :lachen: , veel succes en de poezeltjes zijn er klaar voor! ;)

Troost je, we hebben nog wat cake overgelaten :p .

Enne... Anja, Dirk vraagt of de spiegel al ophangt? (echt he, komt niet van mij) :a .

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens